דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד.
- ידע ויכולת בשיווק ופרסום אירועים.
- יכולת לתכלל משימות ולעבוד על מס' משימות במקביל.
- תפעול תוכנת הכרטיסים, אחריות וביצוע מכירת כרטיסים לאירועי תרבות, כולל הפקת דוחות מכירה ואחריות על הקופה.
- שירותי משרד, מענה טלפוני, הדפסה, תיוק, הזמנת ציוד, טיפול בחשבוניות, הנה"ח,
- קשר עם לקוחות, ספקים ואמנים
דרישות נוספות:
- קשר והבנת עולם התוכן בו עוסקת מח' התרבות.
- אחריות , אמינות, סדר וארגון (בהקשר לעיסוק בכסף מזומן ואשראי)
- עבודה בשעות לא שגרתיות, כולל שעות ערב, שבתות - סביב אירועי תרבות.
- יכולות ארגון ואדמיניסטרציה ברמה גבוה.
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, ונכונות גבוהה למתן שירות.
- יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב.
- יכולת עבודה בתנאי אי ודאות ולחץ ויכולת קבלת החלטות.
- שליטה במיומנות מחשב, word, excel, outlook.
- ניידות - חובה
תחילת עבודה: יוני 2025 הקף משרה: 100%
כפיפות: מנהלת מחלקת התרבות.
מעוניינים יגישו מועמדות בקישור kerens galil-elion.org.il עד לתאריך 25.5.25