מ.א. הגליל העליון

רכז/ת הדרכה והגשמה בתנועה החדשה באזור גליל עליון (797393)

22/05/2025
מספר משרה: 
18046
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
ארגון השומר החדש
תחום: 
חינוך/הדרכה
מקצוע: 
רכז/ת הדרכה
תאור תפקיד: 

רכז/ת ההדרכה בתנועת נוער של השומר החדש מהווה סמכות חינוכית מקצועית באזור, ואחראי/ת על הטמעת תכנית ההדרכה התנועתית, פיתוח הכלים והתוכן עבור רכזי הקנים, הקומונות וצוותי ההדרכה, תוך ליווי אישי ומקצועי. במקביל, הרכז/ת מוביל/ה את תחום ההגשמה (ש"ש), כולל ליווי הקומונות, חיזוק הזהות התנועתית ויצירת חיבורים בין הקומונה לפעילות החינוכית באזור.

תחומי אחריות מרכזיים:
• אחריות על תחום ההדרכה באזור. פיתוח תכנים וכלים לצוותי ההדרכה, ליווי פרטני ומפגשי הדרכה אזוריים.
• הובלת תחום - מרחב חוץ. פיתוח תכנים, ליווי רכזים, הכשרות לצוותים.
• הובלת תחום שנת השירות והגשמה באזור - ליווי קומונות, אחריות על תכנים, קשר עם ההורים ורכזי השכבה, אחריות לרווחה אישית, קידום מעורבות חברתית.
• נוכחות בשטח בימי הפעילות אחה"צ, השתתפות בסמינרים ובטיולים כולל לינת שטח.
• ניהול תהליכי הכשרה לבעלי תפקידים חדשים.
• מועצות אזוריות - גליל עליון, ראש פינה, מטה אשר.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בהדרכה והובלת צוותים חינוכיים.
• ניסיון בחינוך בלתי פורמאלי.
• יכולת ניהול תהליכים וליווי מקצועי.
• ראייה חינוכית רחבה לצד יכולת ביצוע.
• יחסי אנוש מעולים ונכונות לעבודה בשטח.
• נכונות לעבודה בסופי שבוע לפי הצורך.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

רכז/ת מפעלים אזורי גליל עליון - התנועה החדשה (874005)

22/05/2025
מספר משרה: 
18044
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
ארגון השומר החדש
תחום: 
חינוך/הדרכה
לוגיסטיקה ושרשרת אספקה
מקצוע: 
מנהל/ת תפעול ולוגיסטיקה
תאור תפקיד: 

רכז/ת המפעלים האזורי שותף בצוות הובלה של האזור, יד ימינו של מנהל/ת האזור וממלא/ת את מקומו/ה בעת הצורך. התפקיד כולל אחריות על תחום המפעלים האזוריים – בטיחות, לוגיסטיקה, תפעול, רכש והדרכה מקצועית. בנוסף, הרכז/ת מלווה את רכזי הקנים בהפקת מפעלים מקומיים, שותף/ה בליווי חינוכי, ומעורב/ת בתהליכים אזוריים וארגוניים.

• ניהול תפעולי ולוגיסטי של האזור – אחריות על מבני ק"נים ועד האירועים ופעילות אזורית.
• הובלת תחום הבטיחות – תכנון, בקרה, והטמעה.
• ליווי רכזים והכשרת צוותים בשטח - פיתוח והטמעת כלים לניהול.
• ריכוז והפקה של מפעלים אזוריים ותמיכה ביוזמות מקומיות, ליווי מקצועי לצוותים.
• נוכחות פעילה בשטח – בימי פעילות אחה"צ, בטיולים, בהכשרות ובסמינרים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בהובלת צוותים וניהול תהליכים חינוכיים ולוגיסטיים.
• ניסיון בחינוך בלתי פורמאלי.
• יכולת ארגונית גבוהה וראייה מערכתית.
• יחסי אנוש מצוינים, אחריות ויוזמה.
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ולנוכחות בשטח.
• נכונות לעבודה בסופי שבוע לפי הצורך.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז פומבי לתפקיד תחשיבן/ית באגף שירותים חברתיים במועצה אזורית הגליל העליון

19/05/2025
מספר משרה: 
17990
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
כספים
מקצוע: 
תחשיבן/ית
תאור תפקיד: 

תחומי העיסוק:

  • אחריות למימוש הכספי של ההחלטות הטיפוליות ברמת הפרט ו/או הקהילה, בכפוף להנחיות המשרד.
  • קבלת בקשות לחישוב זכאות מקבלי השירות לצורך קביעת השתתפות עצמית עבור הסיוע שקבע העובד הסוציאלי המטפל.
  • מעקב אחר השתתפויות המשפחות בפועל והשתתפות גורמים נוספים.
  • העברת מידע לעובדים על תוכניות סיוע אשר עומדות לפני מועד סיומן לצורך בדיקה חוזרת.
  • דיווח למשרד באמצעות המערכות הממוחשבות של הרשויות וטיפול בשגויים.
  • דיווח למערכות ייעודיות חיצוניות במקרים נדרשים
  • ריכוז ההיבט הכספי של הפרויקטים השונים של המחלקה או הצוות.
  • דיווח למשרד על העסקת עובדים, לצורך זיכוי הרשות על העסקתם לפי התקן לעובד ונתוניו האישיים (מועד תחילת העסקה, מועד סיום העסקה ושינויים במשך תקופת העסקת העובד).
  • אחריות להטמעת הנחיות מדיניות המשרד בנושאים שבאחריותו.
  • ביצוע פעילויות נוספות על פי דרישת הממונה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים מחוץ לארץ במשרד החינוך או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג –2012- חובה.
  • סיום קורס תחשבנים בתוך שנה מיום קליטתו במשרה.
  • הכרת מערכת המחשוב ברמת שימוש עצמאית.
  • ניסיון בשרותי רווחה מוניציפליים או בהנהלת חשבונות- יתרון.

דרישות נוספות:

  • ידע ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, הכרות עם תוכנות כגון אופיס וכד'.
  • יוזמה, מוטיבציה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה במצבי לחץ ומתן תגובה ומענים איכותיים ומיידים.
  • מתן שרות דיסקרטי.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות בסביבה רבת ממשקים.
  • יחסי אנוש מעולים ושרותיות.

היקף משרה:  100% משרה בדירוג המנהלי דרגה  7-10

כפיפות: מנהלת מחלקת שירותים חברתיים

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות למשרה לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 02.06.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מכרז פומבי לתפקיד מנהל/ת מחלקת תחבורה במועצה אזורית הגליל העליון

19/05/2025
מספר משרה: 
17989
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
תחבורה
מקצוע: 
מנהל/ת מחלקת תחבורה
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:

  • הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות בתחום האחריות של המחלקה
  • פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה
  • תכנון וביצוע מערך ההיסעים של המועצה, כולל מחלקות המועצה ויישוביה
  • פיקוח, הנחייה והפעלת צוות העובדים של המחלקה וניהולם
  • תכנון ובקרה על מערכי ההיסעים המבוצעים ע"י קבלנים- כולל מכרזים, בקרה חשבונאית. כל האמור לעיל, בהתאם לחוקי ותקנות התעבורה, כללים מקצועיים, נהלים ומדיניות של המועצה והנחיות הממונים
  • ניהול תקציב 
  • מפגשים עם בתי הספר לאורך השנה, פערים, תכנון מסלולים וייעול העבודה.
  • בקרות שטח על טרמינלים, בשיתוף קצין הבטיחות.
  • דיווח למשרד החינוך במערכת הסעות נט.
  • שותפות בוועדת תמרור בכל הקשור להסעות תלמידים ותחנות חדשות בישובים.
  • הדרכות לנהגים יחד עם קצין הבטיחות.
  • משימות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

השכלה: בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012, 

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה" לפי אישור הרבנות הראשית לישראל, או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)

ניסיון מקצועי

עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי

עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי

עבור טכנאי מוסמך: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי

דרישות נוספות:

  • היכרות עם יישומי office ותוכנות ייעודיות לניהול תחבורה
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בנהיגה בחברת היסעים- יתרון
  • הכרת תקנות התעבורה
  • רישיון נהיגה על אוטובוס- יתרון
  • יכולת ניידות
  • רישום פלילי - היעדר הרשעה פלילית והיעדר רישום על עברות מין

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון, יכולת הובלה, עבודה בשעות בלתי שגרתיות, גמישות בשעות העבודה, עבודה בתנאי לחץ, ראייה מרחבית, יצירתיות, יוזמה ומעוף, קבלת החלטות.

היקף משרה:  100% משרה

תנאי העסקה: דירוג מח"ר 38-40

כפיפות: מנהלת אגף מוניציפאלי

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות למשרה לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 02.06.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת בשירות הפסיכולוגי (כפר בלום) מועצה אזורית הגליל העליון

18/05/2025
מספר משרה: 
17973
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

תחומי העיסוק:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי  משרד שפ"ח ושפ"מ.
  • ניהול ומעקב תקציב השפ"ח בסביבת אקסל.
  •  ניהול תיקיה ממחושבת.
  • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים לשרות הפסיכולוגי.
  • ניהול לוח זמנים ופגישות של מנהלת השפ"ח והפסיכולוגים.
  • מעקב אחר תשלומים וגבייה (שפ"מ).
  • עבודה מול מחלקות המועצה השונות (רכש, הנה"ח, שכר, חינוך).
  • טיפול באחזקת המבנה וצורכי "הבית".
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות- חובה.
  • יתרון לבעלי תואר אקדמי.
  • עדיפות לבעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתחום.
  • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ.
  • שליטה מלאה על תכנות ה-Office (Word, Power Point, Excel) והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת.

 

דרישות תפקיד:

  • יכולת לעבודה בגמישות ותחת לחץ.
  • תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • דיסקרטיות ורמת אמינות גבוהה.
  • מהימנות אישית ומקצועיות.

 

היקף :75% משרה עד 31.12.25 לאחר מכן יכול להיות שינוי בהיקף המשרה

כפיפות: מנהלת השירות הפסיכולוגי

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות לתפקיד לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 25.05.25

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

לעמותת הספורט גליל עליון דרוש/דרושה מנהל/ת ל"אקדמיה לספורט"

16/05/2025
מספר משרה: 
17953
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
מנהל/ת
מקצוע: 
מנהל/ת אקדמיה לספורט
תאור תפקיד: 

האקדמיה לספורט הינה קבוצה של 12-16 נערים מצטיינים בכדורסל, המתגוררים בקיבוץ עמיר ומשולבים בקבוצות הנוער המקצועיות בגליל עליון. הנערים לומדים בבית הספר "עמק החולה" בכפר בלום, מלווים על ידי בית הספר והמועצה, ומתגוררים בקיבוץ.

 

הגדרת התפקיד:

  • אחריות כוללת על ביטחונם ושלומם של הנערים המתגוררים בפנימיית   

      האקדמיה בעמיר

  • ריכוז צוות האקדמיה – בי"ס– עמותה
  • בקרה ומעקב על תקציב האקדמיה מול מנהל מחלקת הכדורסל
  • קשר עם מנהל מחלקת הכדורסל ועם המאמנים הרלוונטיים
  • קשר עם בעלי תפקידים בקיבוץ עמיר
  • קשר עם משפחות הנערים כולל: קליטה וחתימת הסכם, ליווי במהלך השנה וטיפול בנושאים הצצים בשוטף)
  • תיווך וחיבור לקהילה בקיבוץ עמיר
  • הכנת ארוחות לנערים
  • הדרכה וליווי של הנערים
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • ניסיון בעבודה עם נוער
  • יחסים בינאישיים טובים , יכולת עבודה בצוות
  • ניסיון בניהול – יתרון
  • יכולת ארגון וניהול בעבודה תחת לחץ
  • יכולת תקשורת מעולה וטיפול בקונפליקטים
  • העבודה בשעות לא שגרתיות ,זמינות בשעות הבוקר המוקדמות ושעות הלילה

 

 

כפיפות: מנהל העמותה היקף משרה: 100%

שעות עבודה גמישות, עבודה גם בשעות אחה"צ והערב  מועד כניסה לתפקיד: יולי 2025

מועד אחרון לפניות:  30.5.25 

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים לדואל: achikams@galil-elion.org.il 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מילוי מקום לתקופה של עד שנה רכז/ת גיוס, הסכמים ואדמיניסטרציה במשאבי אנוש

16/05/2025
מספר משרה: 
17952
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
רכז/ת
מקצוע: 
רכז/ת גיוס
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד:

גיוס -

  1. ריכוז גיוס ומיון עובדים לרשות לרבות פרסום משרות,  מיון קורות חיים,  עריכת ראיונות טלפונים, תיאום וביצוע ראיונות פרונטאליים, איסוף כלל המסמכים והאישורים הרלוונטיים לתפקיד, עדכון מועמדים בשלבי הגיוס השונים וכדומה.
  2. בקרה ומעקב אחר תקני משאבי האנוש ברשות.

 

הסכמי העסקה ואדמיניסטרציה-

  1. הכנת הסכמי העסקה בהתאם להסכמים הקיבוציים השונים וקליטת עובדים חדשים, משלב הגדרת צרכים, הגדרות תפקיד, ריכוז טפסי קליטה, חתימות על הסכמים ועד העברתם במועד למדור שכר.
  2. מעקב ניהול הסכמים, תנאים ודרגות העסקה לרבות תיעוד המסמכים ומענה לפניות עובדים ומנהלים.
  3. בקרה חודשית של תלושי השכר ודוחות השכר החודשיים.
  4. טיפול בתחום סיומי העסקה של כלל עובדי הרשות, החברות והעמותות.
  5. תפעול צרכים אדמיניסטרטיביים של היחידה – כגון הנפקת אישורי העסקה ומילוי טפסים שונים, תיעוד, סיוע באירועי רווחה וכדומה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  1. תואר ראשון – יתרון.
  2. שנה ניסיון מקצועי בתחומי הגיוס/ השכר ומשאבי אנוש- יתרון.
  3. ידע בדיני עבודה.
  4. מיומנויות גבוהות בתקשורת בין אישית ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  5. יכולות גבוהות של סדר, ארגון, דיוק וירידה לפרטים.
  6. שירותיות, אכפתיות, יוזמה, יצירתיות וקפדנות.
  7. אמינות ודיסקרטיות.
  8. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.

כפיפות: מנהל משאבי אנוש.  

היקף  משרה:  100% משרה.

תחילת עבודה:  מיידי

נא להעביר קורות חיים מפורטים   ל- kerens@galil-elion.org.il  עד לתאריך 5.6.25

 

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז לתפקיד מפיק/ה במח' התרבות במועצה

13/05/2025
מספר משרה: 
17921
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
תרבות
מקצוע: 
מפיק/ה
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד:         

הפקת הפרויקטים שבאחריות המחלקה ואו בשת"פ עם גופי תרבות באזור

  • הפקת הפסטיבלים הגדולים שמפיקה המועצה.
  • הפקת אירועים וטכסים מועצתיים לתושבי המועצה ואו בשיתוף עם המועצה.
  • ארגון והפקת סדרות שמפיקה המחלקה ובשת"פ עם גורמי תרבות אחרים.
  • ריכוז ועדות רפרטואר (תיאטרון, מחול, ועוד).
  • תכלול וניהול לוגיסטי של הפקות החוץ של המועצה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

  • יכולת הפקה וארגון ברמה גבוהה.  ניסיון בהפקת אירועים מוכח.
  • ידע ויכולת בשיווק ופרסום אירועים.
  • יכולת לתכלל משימות ולעבוד על מס' משימות במקביל.

 

 

דרישות נוספות:

  • קשר והבנת עולם התוכן בו עוסקת מח' התרבות.
  • יצירתיות.
  • יכולות ניהוליות מוכחות – יתרון.
  • יכולת לנהל צוותי עבודה.
  • ניהול תקציב וכולל ניהול פרויקטים ע"פ תקציב נתון.
  • יכולת עבודה בתנאי אי ודאות ולחץ ויכולת קבלת החלטות.
  • שעות עבודה גמישות ורבות כולל ערבים ושבתות
  • ניידות - חובה

תחילת עבודה: מיידי    הקף משרה: מלאה       כפיפות- מנהלת  מחלקת התרבות

מעוניינים יגישו מועמדות בקישור לכאן עד לתאריך   25.5.25

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה עוזר/ת מפיקה במח' התרבות במועצה מילוי מקום לתקופה של 6 חודשים

13/05/2025
מספר משרה: 
17920
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
תרבות
מקצוע: 
עוזר/ת מפיק/ה
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד:         

  • עזרה בהפקת הפסטיבלים הגדולים שמפיקה המועצה.
  • עזרה בהפקת אירועים מועצתיים לתושבי המועצה ואו בשיתוף עם המועצה.
  • עזרה בארגון והפקת סדרות שמפיקה המחלקה ובשת"פ עם גורמי תרבות אחרים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד.

  • ידע ויכולת בשיווק ופרסום אירועים.
  • יכולת לתכלל משימות ולעבוד על מס' משימות במקביל.
  • תפעול תוכנת הכרטיסים,  אחריות וביצוע מכירת כרטיסים לאירועי תרבות, כולל הפקת דוחות מכירה  ואחריות על הקופה.
  • שירותי משרד, מענה טלפוני, הדפסה, תיוק, הזמנת ציוד, טיפול בחשבוניות, הנה"ח,
  • קשר עם לקוחות, ספקים ואמנים

 

דרישות נוספות:

  • קשר והבנת עולם התוכן בו עוסקת מח' התרבות.
  • אחריות , אמינות, סדר וארגון (בהקשר לעיסוק בכסף מזומן ואשראי)
  • עבודה בשעות לא שגרתיות, כולל שעות ערב, שבתות - סביב אירועי תרבות.
  • יכולות ארגון ואדמיניסטרציה ברמה גבוה.
  • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, ונכונות גבוהה למתן שירות.
  • יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב.
  • יכולת עבודה בתנאי אי ודאות ולחץ ויכולת קבלת החלטות.
  • שליטה במיומנות מחשב, word, excel, outlook.
  • ניידות - חובה

תחילת עבודה: יוני 2025 הקף משרה: 100%

כפיפות: מנהלת  מחלקת התרבות.  

מעוניינים יגישו מועמדות בקישור kerens galil-elion.org.il   עד לתאריך   25.5.25

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז – מנהל/ת מקצועי/ת ענף הטריאתלון

13/05/2025
מספר משרה: 
17919
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
מנהל/ת
מקצוע: 
מנהל/ת מקצועי/ת
תאור תפקיד: 

כפיפות:
מנכ"ל העמותה לקידום הספורט ותרבות הפנאי בגליל העליון

 

  • תיאור התפקיד:
    אחריות מקצועית כוללת של  ענף הטריאתלון  במ.א הגליל העליון.
  • ניהול מקצועי של כלל הקבוצות בענף וגיוס המאמנים לכל הקבוצות .
  • הכנת תכנית אימונים שנתית .
  • שיבוץ מאמנים לקבוצות , פיקוח מקצועי על עבודת המאמנים והמדריכים והנחייתם.
  • הרחבה ופיתוח של תחום הטריאתלון לכלל אוכלוסיות היעד בגליל העליון והסביבה .
  • אחריות על התכנים המקצועיים, הקמת ואימון קבוצת מצוינות, פיתוח
    יוזמות לקידום הענף .
  • דיאלוג עם ההורים
  • נוכחות בשעות האימונים
  • ייזום פעילויות שיא / תחרויות
  • קיום קשרי עבודה רציפים עם הצוות המקצועי והנהלת העמותה
    אחריות כוללת על ניהול הענף לרבות , תקציב , גביה, שיווק, וכו'.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד ותנאי סף:

  • תעודת מדריך בענף הטריאתלון
  • תעודת מאמן  בענף הטריאתלון - יתרון
  • 3 שנים ניסיון לפחות בתחום ניהול, אימון והדרכה בענף הטריאתלון
     

כישורים אישיים:
יכולת ארגון וניהול בעבודה תחת לחץ.
יכולת עבודה בצוות, חריצות.
יחסים בינאישיים טובים.
העבודה בשעות לא שגרתיות, שעות הערב .
 

היקף משרה:  חלקית

כפיפות: מנהל  עמותת הספורט

תחילת עבודה: מידי

מעוניינים יגישו מועמדותם בצירוף קורות חיים עד לתאריך 30.5.25

לדווא"ל – achikams@galil-elion.org.il  חובה לציין את התפקיד המבוקש על גבי קו"ח

*** מודעה זו מיועדת לגברים ונשים כאחד

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
Subscribe to RSS - מ.א. הגליל העליון