מ.א. הגליל העליון

מכרז לתפקיד מפיק/ה במח' התרבות במועצה

13/05/2025
מספר משרה: 
17921
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
תרבות
מקצוע: 
מפיק/ה
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד:         

הפקת הפרויקטים שבאחריות המחלקה ואו בשת"פ עם גופי תרבות באזור

  • הפקת הפסטיבלים הגדולים שמפיקה המועצה.
  • הפקת אירועים וטכסים מועצתיים לתושבי המועצה ואו בשיתוף עם המועצה.
  • ארגון והפקת סדרות שמפיקה המחלקה ובשת"פ עם גורמי תרבות אחרים.
  • ריכוז ועדות רפרטואר (תיאטרון, מחול, ועוד).
  • תכלול וניהול לוגיסטי של הפקות החוץ של המועצה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

  • יכולת הפקה וארגון ברמה גבוהה.  ניסיון בהפקת אירועים מוכח.
  • ידע ויכולת בשיווק ופרסום אירועים.
  • יכולת לתכלל משימות ולעבוד על מס' משימות במקביל.

 

 

דרישות נוספות:

  • קשר והבנת עולם התוכן בו עוסקת מח' התרבות.
  • יצירתיות.
  • יכולות ניהוליות מוכחות – יתרון.
  • יכולת לנהל צוותי עבודה.
  • ניהול תקציב וכולל ניהול פרויקטים ע"פ תקציב נתון.
  • יכולת עבודה בתנאי אי ודאות ולחץ ויכולת קבלת החלטות.
  • שעות עבודה גמישות ורבות כולל ערבים ושבתות
  • ניידות - חובה

תחילת עבודה: מיידי    הקף משרה: מלאה       כפיפות- מנהלת  מחלקת התרבות

מעוניינים יגישו מועמדות בקישור לכאן עד לתאריך   25.5.25

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה עוזר/ת מפיקה במח' התרבות במועצה מילוי מקום לתקופה של 6 חודשים

13/05/2025
מספר משרה: 
17920
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
תרבות
מקצוע: 
עוזר/ת מפיק/ה
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד:         

  • עזרה בהפקת הפסטיבלים הגדולים שמפיקה המועצה.
  • עזרה בהפקת אירועים מועצתיים לתושבי המועצה ואו בשיתוף עם המועצה.
  • עזרה בארגון והפקת סדרות שמפיקה המחלקה ובשת"פ עם גורמי תרבות אחרים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד.

  • ידע ויכולת בשיווק ופרסום אירועים.
  • יכולת לתכלל משימות ולעבוד על מס' משימות במקביל.
  • תפעול תוכנת הכרטיסים,  אחריות וביצוע מכירת כרטיסים לאירועי תרבות, כולל הפקת דוחות מכירה  ואחריות על הקופה.
  • שירותי משרד, מענה טלפוני, הדפסה, תיוק, הזמנת ציוד, טיפול בחשבוניות, הנה"ח,
  • קשר עם לקוחות, ספקים ואמנים

 

דרישות נוספות:

  • קשר והבנת עולם התוכן בו עוסקת מח' התרבות.
  • אחריות , אמינות, סדר וארגון (בהקשר לעיסוק בכסף מזומן ואשראי)
  • עבודה בשעות לא שגרתיות, כולל שעות ערב, שבתות - סביב אירועי תרבות.
  • יכולות ארגון ואדמיניסטרציה ברמה גבוה.
  • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, ונכונות גבוהה למתן שירות.
  • יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב.
  • יכולת עבודה בתנאי אי ודאות ולחץ ויכולת קבלת החלטות.
  • שליטה במיומנות מחשב, word, excel, outlook.
  • ניידות - חובה

תחילת עבודה: יוני 2025 הקף משרה: 100%

כפיפות: מנהלת  מחלקת התרבות.  

מעוניינים יגישו מועמדות בקישור kerens galil-elion.org.il   עד לתאריך   25.5.25

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מכרז – מנהל/ת מקצועי/ת ענף הטריאתלון

13/05/2025
מספר משרה: 
17919
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
מנהל/ת
מקצוע: 
מנהל/ת מקצועי/ת
תאור תפקיד: 

כפיפות:
מנכ"ל העמותה לקידום הספורט ותרבות הפנאי בגליל העליון

 

  • תיאור התפקיד:
    אחריות מקצועית כוללת של  ענף הטריאתלון  במ.א הגליל העליון.
  • ניהול מקצועי של כלל הקבוצות בענף וגיוס המאמנים לכל הקבוצות .
  • הכנת תכנית אימונים שנתית .
  • שיבוץ מאמנים לקבוצות , פיקוח מקצועי על עבודת המאמנים והמדריכים והנחייתם.
  • הרחבה ופיתוח של תחום הטריאתלון לכלל אוכלוסיות היעד בגליל העליון והסביבה .
  • אחריות על התכנים המקצועיים, הקמת ואימון קבוצת מצוינות, פיתוח
    יוזמות לקידום הענף .
  • דיאלוג עם ההורים
  • נוכחות בשעות האימונים
  • ייזום פעילויות שיא / תחרויות
  • קיום קשרי עבודה רציפים עם הצוות המקצועי והנהלת העמותה
    אחריות כוללת על ניהול הענף לרבות , תקציב , גביה, שיווק, וכו'.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד ותנאי סף:

  • תעודת מדריך בענף הטריאתלון
  • תעודת מאמן  בענף הטריאתלון - יתרון
  • 3 שנים ניסיון לפחות בתחום ניהול, אימון והדרכה בענף הטריאתלון
     

כישורים אישיים:
יכולת ארגון וניהול בעבודה תחת לחץ.
יכולת עבודה בצוות, חריצות.
יחסים בינאישיים טובים.
העבודה בשעות לא שגרתיות, שעות הערב .
 

היקף משרה:  חלקית

כפיפות: מנהל  עמותת הספורט

תחילת עבודה: מידי

מעוניינים יגישו מועמדותם בצירוף קורות חיים עד לתאריך 30.5.25

לדווא"ל – achikams@galil-elion.org.il  חובה לציין את התפקיד המבוקש על גבי קו"ח

*** מודעה זו מיועדת לגברים ונשים כאחד

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת אגף חינוך מועצה אזורית הגליל העליון

12/05/2025
מספר משרה: 
17894
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

תחומי העיסוק:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של אגף החינוך לרבות שרותי משרד וניהול יומן האגף.
  •  מענה לתושבים.
  •  ניהול הזמנות עבודה וחשבונות.
  •  הכנת מצגות, מסמכים וחומרים לדיון.
  •  ריכוז ומעקב אחר תלונות הציבור (הקשורות לאגף חינוך).
  •  ניהול מעקב אחר ביצוע החלטות וסיכומי ישיבות.
  •  ניהול, רישום, מעקב ובקרה על אוכלוסיית התלמידים.
  •  טיפול באגרות חוץ.
  •  סיוע בשיבוצי החלפות במסגרות החינוך.
  •  טיפול בקולות קוראים מול אחראית תחום.
  •  טיפול ועבודה מול מערכות של משרד החינוך.
  •  מעקב  ועדכונים  מול  רשויות,  משרדי  ממשלה  וגורמים  שונים במועצה.
  •  קשר עם מוסדות חינוך בתחום במועצה ומחוצה לה.
  •  ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות- חובה
  • יתרון לבעלי תואר אקדמי.
  • עדיפות לבעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתחום.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ.
  • שליטה מלאה על תכנות ה-Office (Word, Power Point, Excel) והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת.

 

דרישות תפקיד:

  • תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • מהימנות אישית ומקצועיות.
  • יכולת טיפול במשימות מרובות תוך קביעת סדרי עדיפויות.
  • יכולת לעבודה תחת לחץ.
  • דיסקרטיות ורמת אמינות גבוהה.

 

 

היקף : 100% משרה

תנאי העסקה: דירוג מנהלי דרגה 7-9

כפיפות: מנהלת  אגף חינוך

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות לתפקיד לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 26.05.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מכרז פומבי לתפקיד אב בית ועובד תחזוקה – בבית הספר עמק החולה במועצה אזורית הגליל העליון – פרסום חוזר

24/04/2025
מספר משרה: 
17712
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
אב בית
תפעול ואחזקה
מקצוע: 
אב/אם בית
תאור תפקיד: 

הגדרת התפקיד:

 

  • תחזוקת תשתיות בית הספר- תיקונים שונים, ליקויים ותקלות בטיחותיות (מים, אינסטלציה, חשמל, בניין, צביעה וכו').
  • אספקה והתקנת ציוד (כגון תאורה, ציוד חשמלי, ועוד)
  • סיוע בניקיונות בית הספר: משרדים, חדרי ישיבות, אולמות , כיתות, ועוד.
  • ניקיונות בחצר בית הספר(וכולל ריקון פחים)
  • הובלות בין הכיתות, משרדים, מחסנים
  • סיוע בהפעלת מערכות מחשוב ואור קוליות בבית הספר
  • סיוע פיזי בהפקת אירועי בית הספר
  • סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים
  • פתיחה וסגירה של בית הספר (שערים, כיתות לימוד, משרדים וחדרי שירות)
  • השתתפות בהכנת בית הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים (לרבות סיוד, נקיון וכדומה)
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

 

  • ניסיון בעבודות תחזוקה.
  • 12 שנות לימוד – חובה.
  • ידע בחשמל – יתרון.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים
  • גישה חינוכית
  • חוש טכני
  • יכולת למאמץ פיזי ולעבודה בחצר בית הספר (שטחים פתוחים).
  • שעות עבודה גמישות

כפיפות: למנהלנית בית הספר

תחילת עבודה: מיידי

היקף משרה: 100%

שכר: על פי הדירוג המנהלי 6-8

 

להגשת מועמדות לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 08.05.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז לגיוס חשב/ת באגף כספים

21/04/2025
מספר משרה: 
17662
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
כספים
מקצוע: 
חשב/ת
תאור תפקיד: 
  1. החשב יהיה אחראי על ניהול הכספים  ביחידות/ תאגידי בת של המועצה האזורית ובכלל זה - של מרכז לאומניות הבמה –קלור, של החברה הכלכלית לפיתוח הגליל העליון ושל אגפים נוספים לפי צרכי המועצה.
  2.  ובכלל זה –
    • ליווי הליך בניית התקציב השנתי בשיתוף פעולה עם מנהלי התאגידים/ אגפים
    • הפקת דוחות ודיווחים למנהלים ולרשויות
    • ביצוע בקרות תקציב  שוטפות
    • תמיכה מקצועית בתהליכי קבלת החלטות פיננסיו 
  3.  התפקיד כולל עבודה צמודה עם מנהלת אגף הכספים ועם מנהלי התחומים  
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • תואר ראשון בכלכלה, חשבונאות או תחום רלוונטי אחר.
  • תקשורת בין-אישית מצוינת.
  • ניסיון נדרש: לפחות שנת ניסיון בתחום החשבות.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובמערכות מידע פיננסיות.
  • יכולת אנליטית גבוהה ויכולת פתרון בעיות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • יכולת עבודה עצמאית ויוזמה אישית.

היקף משרה: מלאה- 100%

כפיפות: החשב יהיה כפוף ישירות למנהלת אגף הכספי של המועצה.

הגשת מועמדות:

מועמדים מתאימים מוזמנים לשלוח קורות חיים ומכתב נלווה לכאן  :עד לתאריך 30 באפריל 2025

 

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז פומבי: לתפקיד מזכיר/ה משני/ת בבית הספר התיכון עמק החולה מועצה אזורית הגליל העליון

20/04/2025
מספר משרה: 
17635
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
מזכיר/ה
מקצוע: 
מזכיר/ה משנית
תאור תפקיד: 

 

מהות התפקיד:

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות ושיווקיות הנוגעות לעבודת בית הספר ולפי הנחיות מנהל/ת בית הספר.

 

תחומי העיסוק:

  1. ניהול וטיפול במסמכים ודואר בית הספר.
  2. מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר במיילים/טלפונים/במשרד.
  3. תפעול פרויקטים ייחודיים לפי בקשת המנהלת.
  4. ניהול ניוזלטר שבועי, הכנה והפצה.
  5. ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר (והגשת עזרה ראשונה).
  6. ניהול מערך יחסי ציבור ופרסום של בה"ס מול גורמי פנים וחוץ.
  7. קידום מיזמים וצרכי המורים.
  8. טיפול בצוות עובדי ההוראה, רווחת המורה ותחזוקת חדר המורים.
  9. אחריות על ישיבות ואירועים בית ספריים.
  10. לוח תורנויות מורים בהפסקה.
  11. כל סיוע מנהלתי אחר אשר נדרש בהתאם להנחיות מנהלת בית הספר.
  12. משימות נוספות לפי צרכי הנהלה וצרכי בה"ס.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • 12 שנות לימוד- חובה
  • תואר ראשון– יתרון
  • ניסיון בתחום שיווק ויחסי ציבור- יתרון
  • ניסיון במזכירות בית ספר - יתרון
  • עברית ברמה גבוהה
  • יכולת כתיבה גבוהה, יכולת ניסוח גבוהה, ידע בצילום
  • יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE, יכולת למידה של תוכנות ייעודיות לניהול בית ספר
  • שירותיות - יכולת עבודה בנועם עם גורמים מגוונים בתוך בית הספר ומחוצה לו: תלמידים, הורים, צוות, משרד החינוך, מועצה וכיו"ב
  • היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א  2001

היקף משרה: 100% משרה

כפיפות: מנהל/ת בית הספר

תחילת עבודה: מידי

דרגות העסקה:  בדירוג המנהלי 5-8

להגשת מועמדות לתפקיד זה לחץ כאן,  עד לתאריך 04.05.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז פומבי: לתפקיד רכז/ת מנהלה חטיבת ביניים -עובד/ת כללי - לבית הספר עמק החולה מועצה אזורית הגליל העליון

20/04/2025
מספר משרה: 
17633
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
רכז/ת
מקצוע: 
רכז/ת מנהלה
תאור תפקיד: 

הגדרות התפקיד:

  • אחריות על שכפולים שוטפים והדפסת תעודות
  • מתן מענה וטיפול פיסי לתלמידים, סיוע וטיפול בסוגיות משמעתיות במרחבים הפיסיים
  • הכנת תורנויות מורים ותלמידים
  • מתן שירות לרכזי שכבות מורים ומחנכים בהתאם לצרכים שעולים מהשטח.
  • אחריות על חדרי מורים וחדרי ישיבות, הפקת טקסים , אספות הורים ואירועים מיוחדים
  • ביצוע ואחריות על הזמנות היסעים
  • תכלול תחומי הרכש, הלוגיסטיקה והמשאבים מול אנשי המנהלה כולל תכלול התחזוקה והנקיון
  • סיוע למזכירת החטיבה ועוד משימות שונות כפי שיוגדרו ע"י ההנהלה או מזכירת החטיבה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • 12 שנות לימוד- חובה
  • קורסי מזכירות ספציפיים – יתרון.
  • ניסיון במזכירות בית ספר - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה.
  • יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.
  • היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א  .2001

דרישות נוספות:

  • יחסי אנוש טובים , גמישות ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • מתן מענה לתלמידים בזמן אמת ומתן עזרה ראשונה בסיסית בעת הצורך.
  • יכולת הכלה וסבלנות בעבודה עם מורים תלמידים הורים ואנשי צוות.

היקף משרה: 100% משרה בדירוג מנהלי 5-7

  • מנהלת בית הספר

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות למשרה לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 04.05.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז לתפקיד: לבורנט/ית תפוח פיס עמק החולה- מועצה אזורית הגליל העליון

31/03/2025
מספר משרה: 
17443
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
לבורנט/ית
מקצוע: 
לבורנט/ית
תאור תפקיד: 
  • הכנת ציוד, כלים וחומרים לביצוע ניסויים על ידי התלמידים.
  • עזרה למורה ולתלמידים בשעת ביצוע ניסויים במעבדה.
  • תפעול ניהול ממוחשב של הזמנת ציוד, כלים וחומרים למעבדות המדעים.
  • שמירה על תקינות הציוד והחומרים שבמעבדות ופיקוח על תחזוקתם.
  • אחזקת חומר חי במעבדה וטיפול בו.
  • סיוע למורה ולתלמידים בתכנון פרויקטים ובביצועם באופן יחידני או בקבוצות. (כולל הדרכת     תלמידים בכל הנוגע לשימוש במכשור הנדרש לביצוע ניסויים ותצפיות בזמן שיעורי המעבדה או מחוץ להם, כגון ביוטופ, ביודע , מעבדה בפיזיקה וכו').
  • בדיקת ניסויים חדשים וביצועם.
  • ארגון והפקה של תערוכות הקשורות במקצועות המדעים, במעבדות ובמרחבים ציבוריים.
  • סיוע למורה בהפקת דפי עבודה וחומר נלווה לשיעורים במעבדות.
  • סיוע למורה ולתלמידים בשימוש במחשבים בלימודי המדעים במעבדות (מעבדה ממוחשבת, עיבוד תוצאות במחשב).
  • הכנת פריטי ציוד אור-קולי (כגון טלוויזיה, וידיאו, מצלמת מיקרוסקופ וציוד חדשני    רלוונטי) לשיעורים במעבדות וארגונם על פי בקשת המורה, וכן סיוע בהפעלתם.
  • תפעול מעבדת פיזיקה (שליטה בהפעלת מכשירים וכלים, עזרה למורה לביצוע מעבדות חקר)
  • הכנה והדרכת פעילויות מדעים וביצוע חקר לתלמידי ביה"ס היסודיים.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

 תנאי הסף:

  • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, בתחומי המדעים.
  • או  תעודת הנדסאי בתחומי הביולוגיה, הפיזיקה, הביוטכנולוגיה, הכימיה או בתחומי מדע הקשורים אליהם.
  • או  תעודת טכנאי בתחומי הביולוגיה, הפיזיקה, הביוטכנולוגיה, הכימיה או בתחומי מדע הקשורים אליהם.

 

דרישות נוספות:

 שפות- עברית ברמה גבוהה.

 יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות הOFFICE –

רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א .2001

 

הגבלת כשירות: עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך בכתב מהמנהל הכללי. העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:

  • הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
  • הורשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך.
  • הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על תלמידים.

 

 

היקף משרה: 100% משרה

  • מנהל/ת בית הספר

תחילת עבודה: מידיי

דרגות העסקה:  לבורנטים 37-39

להגשת מועמדות לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 14.04.2025

מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי הקבלה לעבודה מחמת מגבלותיו יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי המועצה, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

 

 

 

 

 

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת בשירות הפסיכולוגי (כפר בלום) מועצה אזורית הגליל העליון

30/03/2025
מספר משרה: 
17429
מועצה/אזור/יישוב: 
מ.א. הגליל העליון
חברה: 
מועצה אזורית הגליל העליון- משאבי אנוש
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

תחומי העיסוק:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי  משרד שפ"ח ושפ"מ.
  • ניהול ומעקב תקציב השפ"ח בסביבת אקסל.
  •  ניהול תיקיה ממחושבת.
  • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים לשרות הפסיכולוגי.
  • ניהול לוח זמנים ופגישות של מנהלת השפ"ח והפסיכולוגים.
  • מעקב אחר תשלומים וגבייה (שפ"מ).
  • עבודה מול מחלקות המועצה השונות (רכש, הנה"ח, שכר, חינוך).
  • טיפול באחזקת המבנה וצורכי "הבית".
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות.
  • יתרון לבעלי תואר אקדמי.
  • עדיפות לבעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתחום.
  • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ.
  • שליטה מלאה על תכנות ה-Office (Word, Power Point, Excel) והתמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת.

 

דרישות תפקיד:

  • יכולת לעבודה בגמישות ותחת לחץ.
  • תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • דיסקרטיות ורמת אמינות גבוהה.
  • מהימנות אישית ומקצועיות.

היקף :75% משרה

כפיפות: מנהלת השירות הפסיכולוגי

תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות לתפקיד לחץ כאן, להגשה עד לתאריך 13.04.25

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - מ.א. הגליל העליון