• קבלה וביצוע הזמנות (ממקדמי מכירות, משווקים ולקוחות).
• בדיקת הזמנות ,שליטה , ודיווח למשווקים בתנועה.
• בקרה ומעקב אחר מלאי פרי למכירה.
• שת"פ בין מחלקות ( ייצור – תפעול )
• ביצוע ספירות מלאי שבועיות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה.
• ניסיון בעבודה עם אנשים/לקוחות – יתרון .
• יכולת לעבוד בעבודת צוות .
• שירותיות, אדיבות לצד יכולת עבודה עם ממשקים מרובים .
• נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
6:46-15:45
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
* ניהול ותיאום פעילות הקבוצות והארגונים בתיאום מול הספקים ומחלקות המלון.
* ביצוע סיורים ללקוחות פוטנציאליים.
* יכולת ניהול משא ומתן
* ליווי הקבוצה במהלך האירוח בהתאם ללו"ז המתכונן ומתן מענה לאירועים בלתי צפויים.
פעילות התוכן והתרבות
* איתור והפעלת ספקי תוכן מגוונים והתאמתם לצרכי הלקוחות.
* הפקת אירועים, כנסים והרצאות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* ניסיון באופרציה בתחום התיירות – יתרון.
* יכולת סדר וארגון גבוהות, תשומת לב לפרטים הקטנים
* איש.ה של אנשים, תקשורתיות ואדיבות.
* ניסיון בשיווק ושירות לקוחות- חובה.
* יוזמה ויכולת עבודה עצמאית.
* יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בעברית ואנגלית.
* ניסיון בתחום המלונאות והאירוח- חובה.
* היכרות עם תכנת האופטימה- יתרון.
לדירה בקצרין דרוש/ה מדריכ/ה לעבודה עם אנשים עם מוגבלויות בגילאי 21 +, תפקוד גבולי וקשיי הסתגלות.
העבודה כוללת ליווי בכל פעולות היום יום בבית ובקהילה. העבודה במשמרות צהריים, לילה וסופי שבוע.
תפקיד משמעותי, מלווה בהדרכה, פיתוח אישי ומוכר כעבודה מועדפת.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
סבלנות, רגישות, רצון ללמידה, יכולת טובה ליצירת קשר ולעבודה בצוות.
• קבלה וביצוע הזמנות (ממקדמי מכירות, משווקים ולקוחות).
• בדיקת הזמנות ,שליטה , ודיווח למשווקים בתנועה.
• בקרה ומעקב אחר מלאי פרי למכירה.
• שת"פ בין מחלקות ( ייצור – תפעול )
• ביצוע ספירות מלאי שבועיות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה.
• ניסיון בעבודה עם אנשים/לקוחות – יתרון .
• יכולת לעבוד בעבודת צוות .
• שירותיות, אדיבות לצד יכולת עבודה עם ממשקים מרובים .
• נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
6:46-15:45
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
עיקרי התפקיד:
אחריות לניהול ופיתוח מגזר העסקים של האגש”ח (ביניהם תיירות, חקלאות, קרקעות, שותפויות ועוד)
אחריות על הניהול הכספי כולל מעקב על תזרים המזומנים, דוחות כספיים, השקעות פיננסיות וכל הקשור בכך.
פיתוח עסקים קיימים וחדשים, גיוס הון להשקעות
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* ניסיון מוכח בניהול עסקי\ כלכלי וכספי
* יכולת גבוהה של קריאה וניתוח דוחות כספיים
* ניסיון בתחומי חקלאות ומסחר
* יכולת הובלת תהליכים, הנעה וניהול עובדים ומנהלים, ראייה מערכתית ויכולת ניהול מו”מ.
* תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות, יושר אישי ואמינות
* הכרות וידע מוכח בעבודה מול הגופים הרגולטוריים (משרדי ממשלה, מועצה אזורית וכו’)
כפיפות: יו”ר
היקף משרה: 80%
אורך הקדנציה: 4 שנים
קו”ח יש לשלוח למייל: hr@elrom.biz
עד לתאריך 9/1/25
** רק פניות מתאימות תענינה**
לניהול תחום החינוך מלידה עד כיתה א’ בקיבוץ אל רום דרוש\ה מנהל\ת חינוך לגיל הרך. התפקיד כולל ניהול צוות, ריכוז תכנים פדגוגיים, ניהול סדר יום, תקציב, קיום קשר עם ההורים והקהילה. *תנאים טובים למתאימ\ה*
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* יכולת הובלה והנעת צוותים, כולל ייעוץ והדרכה
* יכולת ארגונית וניהולית, ניהול ובקרה על תקציב
* תואר בתחום החינוך\ תעודת הסמכה לגננת- יתרון
* ניסיון ניהול (עדיפות בתחום החינוך הקיבוצי)
* יחסי אנוש ויכולות בינאישיות גבוהות
משימות מרכזיות ותחומי האחריות:
כתובת לפניות חברי הקהילה בנושאי פרט, בריאות ורווחה.
ליווי חברים ומשפחות במצבי חולי ומשבר- תמיכה, ניהול הטיפול בהיבט הקהילתי, רשת תמיכה .
מתן מענה ראשוני והפנייה להמשך טיפול של גורמי מקצוע.
פעילות לקידום אורח חיים בריא בקהילה בשיתוף הגורמים השונים.
צוות פרט ורווחה-קיום פגישות קבועות, ניהול סדר יום ופרוטוקול.
קשר עם גורמי חוץ: מחלקת הרווחה במועצה האזורית, עובד סוציאלי יישובי תיאום מול גורמי בריאות הנפש וייעוץ פסיכולוגי / עובדת סוציאלית, מחלקת בריאות ורווחה בתנועה הקיבוצית.
כתובת לפניות חברי האגש"ח בנושאי: בריאות (ביטוחי בריאות) ורווחה (צרכים מיוחדים, בנים תלויים, קרן עזרה הדדית וסיעוד), סיוע לחברים להגשת פניות לקרן המילואים, סיוע במיצוי זכויות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה בתחום - חובה
ידע, ניסיון מוכח והבנה בתחום הרווחה והפרט בקיבוצים- יתרון
ראייה רחבה ומערכתית
רגישות ודיסקרטיות
תודעת שירות, תקשורת בין אישית ויחסי אנוש טובים.
יכולת ניהול ופתרון קונפליקטים.
• אחריות כוללת על ניהול הקהילה בהתאם לתקנון הקהילה, ועד ההנהלה והחלטות האסיפה.
• קידום וביצוע יעדי הקהילה כפי שהוחלט בוועד ההנהלה ו/או באסיפה.
• ניהול שוטף של כלל הנושאים הקהילתיים / מוניציפאליים בעין זיוון.
• תכנון, ניהול ובקרה של תכנית העבודה השנתית ותקציב הקהילה וההשקעות.
• ניהול ליווי ופיתוח מנהלים, צוות העובדים, וועדות והמתנדבים במערכת הקהילתית.
• כתובת לטיפול בנושאים אישיים וחברתיים.
• ניהול קשרים וקידום שיתופי פעולה עם גורמי חוץ ופנים.
• שותף בתהליכי הצמיחה הדמוגרפית בקבוץ.
• ניהול תהליכים קהילתיים ותקשורת מקדמת ואפקטיבית עם כלל חברי הקהילה.
• שיתוף קהילה - העברת עדכונים ומידע לכלל הקהילה במדיות השונות באופן שוטף.
• אחריות על הכנת הקיבוץ לשעת חירום .
• אחריות להסדרת התחייבויות כספיות של חברי האגודה וגביית המיסים והתשלומים השונים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
o ניסיון מוכח בניהול קהילה בקיבוץ מתחדש - יתרון.
o ניסיון בהובלת תהליכים חברתיים ובניהול מערכות חברתיות / קהילתיות. והובלת דיונים ציבוריים.
o ניסיון מוכח בתכנון, ניהול, ומעקב אחר תוכניות עבודה ותקציבים - חובה.
o בעל/ת תואר אקדמי או לימודי תעודה רלוונטיים - יתרון
o יחסי אנוש מצוינים - תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
o יכולת עבודה בצוות והנעת צוותי עבודה.
o דיסקרטיות, יושרה והגינות.
o יכולת ארגונית וניהולית מוכחת.
o בעל/ת ראיה מרחבית ותכנון לטווח ארוך.
o נכונות לגמישות בשעות עבודה.
o ניידות .
היקף משרה: 60%
כפיפות: ועד הנהלת הקהילה
אורך קדנציה: שלוש שנים
הגוף המאשר : אסיפה
הגוף הממליץ: ועד הנהלה/צוות איתור.
יש להגיש קורות חיים עד לתאריך 6.9.2024 לכתובת מייל: hr@ein-zivan.co.il