מטולה

מכרז כ"א פנימי/ חיצוני מס' 03-25 מנהל/ת לשכת ראש הרשות המקומית

19/03/2025
מספר משרה: 
17280
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
מנהל/ת
מקצוע: 
מנהל/ת לשכה
תאור תפקיד: 

היחידה: לשכת הרשות

תיאור המשרה: מנהל/ת לשכת ראש הרשות

דרגת המשרה ודירוגה: מנהלי או מח"ר (אקדמאי), דירוג 37-40

היקף העסקה: 100% משרה, 40 ש"ש.

סוג מכרז: פנימי/פומבי

תיאור התפקיד:

ניהול והפעלה של לשכת ראש הרשות, וסיוע אדמיניסטרטיבי לראש הרשות.

עיקרי התפקיד:

ניהול, פיקוח ובקרה על הפעולות התקינה של לשכת ראש הרשות.

ניהול תכנית הפעילויות של ראש הרשות.

ריכוז והבאת מידע, הצגת פעולות ולהחלטות ברשות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ודרישות מקצועות:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ב-2012 באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן.

או

תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

או

בעל השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.

דרישות ניסיון:

א. ניסיון מקצועי -

  • עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית - שנתיים ניסיון מוניציפלי ו/או מוכר ו/או ניהולי.
  • עבור הנדסאי רשום - 3 שנות ניסיון כאמור.
  • עבור טכנאי מוסמך - 4 שנות ניסיון כאמור.
  • עבור בעל השכלה אחרת⁴ - 5 שנות ניסיון כאמור.

ב. ניסיון ניהולי - לא נדרש מעבר לסעיף לעיל.

דרישות נוספות:

  • שפות - בהתאם לצורך.
  • יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • עבודה בשעות לא שגרתיות.
  • ייצוגיות.
  • התמודדות עם שינויי לוחות זמנים ואירועים בלתי מתוכננים.

הערות:

  1. העמידה בתנאי הסף תיבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכיח עמידה בתנאי סף. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין ענייניו/ה האחרים

ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה ובהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

2. לפי נוהל לבדיקה ומניעת ניגוד עניינים עובדי הרשויות המקומיות )פורסם בחוזר מנכ"ל משרד הפנים מס' 2011/2 ביום א' בניסן התשע"א, 5 באפריל 2011 ( - על המועמד שייבחר למשרה מהמשרות המפורטות בנוהל

למלא שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים ולערוך הסדר למניעת ניגוד עניינים אם יידרש וזאת כתנאי

לכניסתו לתפקיד, בהתאם להוראות הנוהל.

  1. המועצה אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי, והיא שומרת על זכותה להפסיק, בכל עת, את הליכי המכרז, בכל שלב משלביו\
  2. מועמדים מתאימים, העונים על דרישות המכרז, מוזמנים להעביר קורות חיים, המלצות, תעודות, אישורים, טופס העידר ניגוד עניינים ושאלון אישי הנמצא באתר המועצה תחת לשונית מכרזים, בדוא"ל לכתובת:  kabatrashot@metulla.muni.il נא לוודא טלפונית הגעת המסמכים לאחר המשלוח.
  3. בקשות שלא יצורפו אליהן כל המסמכים הדרושים לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז כ"א חיצוני/ פומבי מס' 2-25 למועצה מקומית מטולה דרוש/ה: עו"ס משפחות

19/03/2025
מספר משרה: 
17279
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
עבודה סוציאלית
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 

היחידה: מחלקה לשירותים חברתיים מ.מ מטולה

תואר המשרה: עובד סוציאלי

תחילת עבודה: מידי

היקף משרה: 100%

דרוג ודרגה: 37-39 בדירוג המח"ר או דרוג העו"ס ללא דרוג ניהול.

כפיפות המשרה: מקצועית וניהולית למנהלת המחלקה לשירותים חברתיים.

 

 

תיאור תפקיד

 

  • מטפל בלקוחות במטרה לשפר את תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלוונטיים, ע"פי השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • מטפל בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפניה למוסדות ושירותים רלבנטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים.
  • מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה (שלוחה).
  • משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות.
  • מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול.
  • מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.
  • נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו.
  • מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך).
  • מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת.
  • מנהל רישום ומעקב אחר תכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה כנדרש.
  • משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו.
  • מפעיל חוקים ותקנות רלבנטיים לצרכי הטיפול.
  • חבר פעיל בצוות השכונתי כולל בקביעת סדרי עדיפויות בצוות ושותף באחריות תכניותיו הכוללת לאוכלוסיה.

דרישות המשרה:

א. עובד סוציאלי.

ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

מסלול הקידום:

דרגה התחלתית: רמה יא' בדרוג העו"ס.

לאחר שהייה של שנה: קידום לרמה י'.

לאחר שהייה של שנתיים: קידום לרמה ט'.

כישורים

  • יכולת תיאום, ארגון וייזום.
  • יכולת הנחיה, הדרכה וביצוע בקרה.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ.
  • זמינות ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
  • ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • ראיה קהילתית.
  • היעדר השראה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א- 2001.

הערות:

  1. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.
  2. מועמד שיתקבל למשרה יהיה חייב להמציא אישור משטרת ישראל, לפיו אין מניעה להעסקתו לפי החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, התשס"א – 2001.
  3. בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  4. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  5. הליך המיון וזימון לוועדת בחינה יבוצע רק למועמדים העומדים בתנאי הסף.

חובה לצרף לכל הצעה: קורות חיים, בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), מסמכים המעידים על עמידה בדרישות, כאמור לעיל, לרבות תעודות רלוונטיות, ושמות ממליצים. את ההצעה יש לשלוח בדוא"ל לכתובת המייל: kabatrashot@metulla.muni.il

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז כ"א פנימי/ חיצוני מס' 4-25 עוזר/ת גזבר/ית

19/03/2025
מספר משרה: 
17278
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
כספים
מקצוע: 
עוזר/ת גזבר/ית
תאור תפקיד: 

מכרז כ"א פנימי/ חיצוני מס' 4-25 עוזר/ת גזבר/ית 

היחידה: גזברות.

תואר המשרה: עוזר גזבר.

היקף משרה : 100%.

דירוג/ דרגת המשרה: מח"ר 38-40.

כפיפות ארגונית : לגזבר.

 

תיאור תפקיד עוזר גזבר:

גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד.

עיקרי התפקיד:

  1. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של מחלקת הכספים.
  2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת של המחלקה.
  3. ניהול צוות העובדים של המחלקה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלרה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים או סטטיסטיקה.
  •  
  • תעודת רו"ח בתוקף.

 

  • דרישות ניסיון מקצועי
  • ניסיון מקצועי- עבור בעל תואר אקדמי: ארבע שנות ניסיון בתחום הכספים.

 

  • ניסיון ניהולי- לא נדרש.

 

דרישות נוספות :

  • שפות- בהתאם לצורך.
  • שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד :

  • ייצוגיות.
  • שירותיות.
  • סדר וארגון.
  • יכולת הובלה.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.

 

 

 

 

 

הערות:

  1. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.

 

  1. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

 

  1. ככל שהמועמד שייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת בקרב עובדי המועצה, תינתן לו עדיפות במידה והוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

 

  1. העמידה בתנאי הסף תיבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכיח עמידה בתנאי סף.

 

 

  1. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין ענייניו/ה האחרים

ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה ובהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

 

  1. לפי נוהל לבדיקה ומניעת ניגוד עניינים עובדי הרשויות המקומיות )פורסם בחוזר מנכ"ל משרד הפנים מס' 2011/2 ביום א' בניסן התשע"א, 5 באפריל 2011 ( - על המועמד שייבחר למשרה מהמשרות המפורטות בנוהל

למלא שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים ולערוך הסדר למניעת ניגוד עניינים אם יידרש וזאת כתנאי

לכניסתו לתפקיד, בהתאם להוראות הנוהל.

 

  1. מועמד/ת שיתקבלו למשרה ימציאו אישור משטרת ישראל כי אין מניעה להעסקתו לפי החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, התשס"א – 2001.

 

  1. המועצה אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי, והיא שומרת על זכותה להפסיק, בכל עת, את הליכי המכרז, בכל שלב משלביו.

 

  1. מועמדים מתאימים, העונים על דרישות המכרז, מוזמנים להעביר קורות חיים, המלצות, תעודות, אישורים, טופס העידר ניגוד עניינים ושאלון אישי הנמצא באתר המועצה תחת לשונית מכרזים, בדוא"ל לכתובת:  mankalm@metulla.muni.il נא לוודא טלפונית הגעת המסמכים לאחר המשלוח.

 

  1. בקשות שלא יצורפו אליהן כל המסמכים הדרושים לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.

11 . הגשת המועמדות עד ליום ג' 01.04.2025 בשעה 13:00.

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה אגרונום/ית מנהל/ת תפעול

23/01/2025
מספר משרה: 
16589
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
חסוי
תחום: 
תפעול ואחזקה
מקצוע: 
אגרונום/ית
תאור תפקיד: 

למשק חקלאי גדול בגליל העליון 700 דונם נשירים ואבוקדו מאפייני התפקיד:

✓ ניהול חקלאי מקצועי.

✓ ניהול עובדים.

✓ ניהול תפעול.

✓ עבודה אינטנסיבית, מאתגרת ומעניינת.

✓ יכולת ארגון.

✓ יכולת עבודה עצמאית.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תואר ראשון בחקלאות – יתרון.

* ניסיון במטעי נשירים – יתרון.

* ניסיון בניהול עובדים – יתרון

*** מייל לשליחת קורות חיים: avoda.agro@gmail.com

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

דרוש/ה רכז/ת צעירים במטולה

07/11/2024
מספר משרה: 
15776
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מרכז קהילתי מטולה
תחום: 
רכז/ת
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

להוביל, לתכנן ולהוציא לפועל את מכלול התכניות לצעירים ברשות המקומית ופיתוח מענים לקבוצות השונות של        הצעירים בישוב, הצבת נושא הצעירים בראש סדר העדיפויות ביישוב. 

תחומי אחריות: 

מיפוי מצב הצעירים, צרכי קהילת הצעירים ויצירת מסד נתונים קהילתי. 

- קידום פעילות והגברת המעורבות של האוכלוסיה הצעירה בישוב וחיזוק תחושת השייכות, רתימת פעילים חברותיים    וצעירים לעשייה מאורגנת. 

- בניית תכנית עבודה של תחום הצעירים והוצאתה לפועל 

- פרסום ושיווק פעולות, תכניות ופרוייקטים לצעירים 

- גיוס והפעלת מתנדבים ומלגאים. 

- שיתוף ורתימת בעלי תפקידים ברשויות, גופי המגזר השלישי לעשייה משותפת בנושא הצעירים 

- ארגון ותכנון פעולות ואירועים לצעירים ומשפחות צעירות. 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

* תואר ראשון - חובה! מדעי ההתנהגות - יתרון, תואר שני - יתרון. 

* ניסיון בריכוז וניהול פרויקטים חברתיים 

* ניסיון וידע בהנחיה / ליווי קבוצות 

* יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, תקשורת בינאישית ותודעת שירות גבוהה 

* גמישות מחשבתית ויצירתיות 

* יכולות עבודה בסביבה ממוחשבת ועצמאית 

* בעל/ת יכולת ארגונית גבוהה

* גישה קהילתית, רגישות תרבותית גבוהה ואוריינטציה חברתית מובהקת 

* כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות 

* נכונות לשעות לא שגרתיות 

* היקף משרה 100% כולל שעות אחה"צ 

תושב/ת המקום - יתרון 

ניתן להגיש קו"ח עד לתאריך 31.11.24

את הקו"ח יש לשלוח למייל hhadas2@gmail.com ולציין את המשרה

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר 052-5752159

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

דרושה מנהל/ת יחידת חרום

15/08/2024
מספר משרה: 
15124
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
יחידת חרום
מקצוע: 
מנהל/ת יחידת חרום
תאור תפקיד: 

תיאור תפקיד מנהל יחידת חירום ובטחון:

ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.

עיקרי התפקיד:

1.         ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות המקומית.

2.         הכנת תוכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות.

3.         הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום.

4.         ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.

5.         ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.

6.         הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום.

7.         ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד חירום.

8.         ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.

9.         ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.

10.       ייצוג הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

*  בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה      

   מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או  הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

בעל 12 שנו"ל עם ניסיון ניהולי כמפורט להלן. (ראו סעיף ניסיון ניהולי)

דרישות ניסיון מקצועי וניהולי

ניסיון מקצועי - בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירותי החירום ובטחון. הנדסאי רשום- 6 שנות ניסיון כאמור לעיל. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כאמור לעיל. בעל תעודת 12 שנו"ל- 8 שנות ניסיון כאמור לעיל.

•  ניסיון ניהולי- בהתאם לעמידה בדרישות ההשכלה.

•  מועמד בוגר קורס קצינים ובעל תואר אקדמי – ניסיון פיקודי של שנתיים לפחות.

•  מועמד בוגר קורס קצינים בעל 12 שנו"ל – ניסיון פיקודי/ ניהולי של 4 שנים.

• מועמד שאינו בוגר קורס קצינים – ניסיון פיקודי / ניהולי של 5 שנים לפחות, או שביצע קורסים     

  והכשרות אחרות לפי קביעת הוועדה במשרד הפנים.

  קורסים והכשרות מקצועיות

• מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.

 

דרישות נוספות :

•           רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

•           שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.

•           שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד :

•           יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה.

•           יכולת התמודדות עם לחץ.

•           סמכותיות.

•           יכולת ארגון, תכנון וביצוע.

•           יכולת תיאום ופיקוח.

•           סדר וארגון.

•           עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים.

•           נסיעות במסגרת התפקיד.

•           אמינות ויושרה.

•           יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.

•           עבודה בשעות לא שגרתיות.

•           עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה.

•           יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום.

•           היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

קב"ט מוסה"ח (קצין ביטחון מוסדות החינוך)

15/08/2024
מספר משרה: 
15106
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
אבטחה ובטחון
מקצוע: 
קצין/ת ביטחון
תאור תפקיד: 

תיאור תפקיד קב"ט מוסה"ח:
שמירה על המוכנות הביטחונית ועל הבטיחות במצבי שגרה וחירום של מוסדות החינוך.
קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך, היערכותם למצבי חירום ולטיפול בנושאי הבטיחות באותם מוסדות.
עיקרי תפקידו:
1. הכנת תכניות עבודה שנתיות ותוכניות תקציב הביטחון במוסדות החינוך.
2. לוודא קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך.
3. תפעול ניידת האבטחה/ סיור והיערכותה לאירועי חירום בשגרה במוסדות החינוך.
4. פיקוח על קבלתם ועבודתם של מאבטחים במוסד החינוכי.
5. ניהול ההיערכות למצבי חירום במוסדות חינוך פורמאליים ובלתי פורמאליים.
6. קיום ביקורות ביטחון ואבטחה במוסדות החינוך.
7. אבטחת פעילות בלתי שגרתית במוסד החינוכי ומחוצה לו.
8. ניהול וביצוע הכשרות והשתלמויות לבעלי תפקידים בתחום הביטחון, הבטיחות וההיערכות לחירום של מוסדות החינוך.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ודרישות מקצועיות
*12 שנות לימוד
* תינתן עדיפות לקצין בצה"ל/ משטרה.
* הזוכה במכרז יתבקש לעמוד בדרישות ההסמכה של קורס מנהלי ביטחון וקב"טי מוס"ח של משרד החינוך.
דרישות ניסיון
* ניסיון מקצועי- קצין בצה"ל או במשטרה או בעל וותק של 3 שנים בתפקידים מקצועיים בתחום הביטחון או האבטחה (מעבר לשירות החובה בצה"ל או במשטרה). תינתן עדיפות לקצין בצה"ל או במשטרה.
* ניסיון ניהולי- ניסיון ניהולי בניהול צוות עובדים של שנה לפחות.
דרישות נוספות :
* שפות - עברית ברמה גבוהה. שפות נוספות בהתאם לצורך.
* יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- Office .
* רישיון נהיגה – בתוקף.
* רישום פלילי- היעדר הרשעה פלילית והיעדר רישום על עברות מין.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד :
* קבלת החלטות במצבי חירום.
* הדרכת בעלי תפקידים בתחומי ביטחון ואבטחה.
* נסיעות במסגרת התפקיד.
* עבודה עם אוכלוסייה אזרחית במצבי שגרה וחירום.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 41 שעות שבועיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

עובד/ת סוציאלי/ת

30/04/2024
מספר משרה: 
14262
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
עבודה סוציאלית
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 

• מטפל בלקוחות במטרה לשפר תקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפניה למוסדות ושירותים רלוונטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע.
פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים.
• מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה (שלוחה).
• משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות.
• מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול.
• מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.
• נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו.
• מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך).
• מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת.
• מנהל רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובע"פ כנדרש.
• משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו.
• מפעיל חוקים ותקנות רלוונטיים לצרכי הטיפול.
• חבר פעיל בצוות השכונתי כולל בקביעת סדרי עדיפויות בצוות ושותף באחריות הצוותים הכוללת לאוכלוסיה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה
• תואר ראשון בעבודה סוציאלית ע"י מוסד מוכר/ הסבה לתואר שני בעו"ס.
• רישום בפנקס העו"סים.

ניסיון מקצועי
• ניסיון בתחום העבודה הסוציאלית בלשכות רווחה- יתרון
• היכרות עם המרחב הכפרי- יתרון
• התחייבות לצאת להכשרות בנושאי התמחות שונים ועפ"י הנדרש

דרישות תפקיד נוספות

• אוריינטציה טיפולית
• יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
• היכרות ושליטה בישומי מחשב
• היעדר השראה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א- 2001.

כישורים אישיים

עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אמינות ומהימנות, דיסקרטיות, כושר למידה, כושר התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. טיפול בו זמנית במספר נושאים, יכולת התמודדות עם מצבי דחק, משבר וטראומה.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 41 שעות שבועיות, גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

שכפול של עובד/ת סוציאלי/ת

14/03/2024
מספר משרה: 
13953
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
עבודה סוציאלית
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 

תיאור תפקיד • טיפול בלקוחות במטרה לשפר תקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפניה למוסדות ושירותים רלוונטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים. • מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה (שלוחה). • משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות. • מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול. • מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול. • נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו. • מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך). • מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת. • מנהל רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובע"פ כנדרש. • משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו. • מפעיל חוקים ותקנות רלוונטיים לצרכי הטיפול. • חבר פעיל בצוות השכונתי כולל בקביעת סדרי עדיפויות בצוות ושותף באחריות הצוותים הכוללת לאוכלוסיה.

כרגע תושבי מטולה מפונים בבתי מלון, רובם בטבריה, אך זה עשוי להשתנות ולא ברור כמה זמן ימשך. נדרשת גמישות בביצוע התפקיד.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף להגשת מועמדות

השכלה • תואר ראשון בעבודה סוציאלית ע"י מוסד מוכר/ הסבה לתואר שני בעו"ס.

• רישום בפנקס העו"סים. ניסיון מקצועי

• ניסיון בתחום העבודה הסוציאלית בלשכות רווחה- יתרון

• היכרות עם המרחב הכפרי- יתרון

• התחייבות לצאת להכשרות בנושאי התמחות שונים ועפ"י הנדרש דרישות תפקיד נוספות

• אוריינטציה טיפולית

• יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ

• היכרות ושליטה בישומי מחשב

• היעדר השראה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א- 2001. כישורים אישיים עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אמינות ומהימנות, דיסקרטיות, כושר למידה, כושר התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. טיפול בו זמנית במספר נושאים, יכולת התמודדות עם מצבי דחק, משבר וטראומה.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
8:00-16:30 (גמיש)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

פסיכולוג/ית חינוכי

27/02/2024
מספר משרה: 
13813
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
ייעוץ וטיפול
מקצוע: 
פסיכולוג/ית
תאור תפקיד: 

ייעוד התפקיד: מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחירום. תיאור התפקיד: • מיפוי והערכת צרכים בתחום בריאות הנפש של תלמידים במסגרות חינוכיות המקבלות שירות פסיכולוגי חינוכי ובאופן המותאם לקבוצת הגיל (גנים, יסודי, על יסודי). • מתן שירותים פסיכולוגיים-חינוכיים לילדים במוסדות החינוך, למשפחות תלמידים ולגורמים רלוונטיים. • תכנון התערבויות פסיכולוגיות חינוכית בהלימה עם צרכי המסגרת החינוכית. • ייעוץ והיוועצות לצוותי חינוך לקידום בריאות נפש ורווחה נפשית ברמת המערכת וברמת הפרט. • התחומים הנמנים בסעיפים 1-4 ניתנים באופן מותאם בשעת חרום.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד: 1 . דרישות סף מחייבות: השכלה ודרישות מקצועיות : בעל תואר "מוסמך" לפחות בפסיכולוגיה יישומית, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית או בפסיכולוגיה קלינית של הילד שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח-1958 או מוסדר בחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל; או בעל תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות ומי שהשלים את כל חובות השמיעה שלו לתואר שני בפסיכולוגיה יישומית למעט עבודת גמר (תזה) או מי שנמצא במסלול ישיר לדוקטורט אשר סיים פרקטיקום וחובות לימוד. דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי- לא נדרש. ניסיון ניהולי- לא נדרש. דרישות נוספות : שפות - עברית ברמה גבוהה ואנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית. וכן שפות נוספות בהתאם למגזר מקבלי השירות. יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- Office . רישום מקצועי- רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים, אלא אם כן מדובר בסטודנט. רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסויימים, תשס"א-2001.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 41 שעות שבועיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - מטולה