תחומי אחריותו של הפרוייקטור:
* הקמת ועד הורים חדש
* קשר ישיר עם פטריסיה – מנהלת בי"ס וגל גרינברג – יועץ ארגוני הממונה על פסגות
* קשר עם מנהלי קהילות (ישנות וחדשות שמתעניינות), למטרת גיוסם לשיתופי פעולה והגעת תלמידים מכל ישוב פוטנציאלי.
* קשר עם המועצה ומשרד החינוך בנושאי- תקציבים, הסעות(ישובים שלא מוגדרים באזור רישום), תקנים ועוד.
* שיח עם המועמדים לראשות המועצה ותיווך החשיבות של בית הספר לקהילת ההר.
* עדכון שוטף של משפחות פוטנציאליות ומשפחות שהיו בפסגות בנוגע להתקדמות העבודה, תכניות וחזון בית הספר לשנה הבאה והשנה הנוכחית.
* גיוס תלמידים ומשפחות חדשות לבית ספר, על ידי בדיקת אפיקים חדשים וקהילות חדשות.
* הפעלת רשתות חברתיות- פרסום, שיווק והפצת הידע לקהילות ישנות וחדשות.
* קיום מעגלי שיח עם משפחות מקהילת פסגות ומשפחות חדשות, באיזורים שונים בהם מתגוררים כעת תושבי האיזור. איסוף הצרכים העולים מהמשפחות, וסיוע לצוות פסגות וועדת חינוך למצוא פתרונות
* עבודה שוטפת עם ועדת חינוך
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* יכולת עבודה עצמאית ויוזמת
* יחסי אנוש מעולים
* יכולות שיווק ושכנוע
* יכולת התבטאות בכתב ובע"פ
* שעות עבודה גמישות
* נכונות לעבודה מאומצת
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
דרוש/ה רו"ח/ חשב/ת עם ניסיון קיבוצי לתפקיד ניהולי בגליל העליון
07/05/2024
מספר משרה:
14312
מועצה/אזור/יישוב:
יראון
חברה:
חסוי
תחום:
כספים וניהול חשבונות
מקצוע:
רואה/ת חשבון
תאור תפקיד:
חברה חשבונאית וותיקה וייחודית בתחום המגזר ההתיישבותי מגייסת רו"ח/ חשב.ת לתפקיד מעניין ומלא אתגר.
התפקיד כרוך בעיסוק חשבונאי בענפי המגזר הקיבוצי, ניהול צוות הנהלת חשבונות, עבודה מול רו"ח המבקר ומול בעלי התפקידים.
באחריות התפקיד - ייעול העבודה במערכת, קידום פרויקטים ושינויים נדרשים, אחריות לדיווחים שוטפים להנהלות השונות ולרשויות, ניהול צוות מקצועי וכו'.
המשרה הינה חלקית - יומיים-שלושה בשבוע.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
רו"ח בעל.ת רישיון/ יועץ.ת מס/ מנהל.ת חשבונות ראשי.ת
ניסיון ויכולת הובלה וניהול צוותים/ תהליכים- חובה!
ניסיון בעבודה חשבונאית במגזר הקיבוצי- חובה
שליטה טובה באקסל, ידע והבנה טכנולוגית.
יחסי אנוש מעולים.
רישיון רכב- חובה.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
חברה חשבונאית ייחודית ומובילה בתחום המגזר ההתיישבותי, מגייסת מנהל /ת חשבונות בעל /ת ניסיון ורצון ללמוד ולהתפתח! במסגרת התפקיד: להוות חלק משמעותי מצוות הנהלת החשבונות בתיק, ביצוע עבודה שוטפת בתחומי הנהלת חשבונות בכל הנישות - לקוחות, ספקים, גבייה, בנקים, התאמות וכו. עבודה באווירה משפחתית ונעימה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תעודת מנהל חשבונות סוג 2 ומעלה - חובה. ניסיון בהנהלת חשבונות - חובה ידע וניסיון מעשי בהנהלת חשבונות בקיבוצים - יתרון משמעותי. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה:
8.5 ביום
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
מהות התפקיד: ריכוז הפעילות העסקית של קבוץ יראון על כלל מרכיביה בטווח הקצר, ובנייה ויישום אסטרטגיה לטווח הארוך.
הגדרת התפקיד:
אחריות כוללת לניהול השוטף של ענפי הקיבוץ היצרניים.
אחראי לביצוע תכנית משק על כל מרכיביה - הכנה, ביצוע, ובקרה.
אחראי לאישור ויישום של החלטות הנהלה כלכלית והאסיפה.
מלווה ומבקר את פעילות מנהלי הענפים בעבודתם השוטפת.
עיצוב תכניות פיתוח עסקי, קידום מיזמים ופרויקטים עסקיים, לרבות הקמת ענפים חדשים, סגירת פעילויות או צמצומן, שותפויות עסקיות וכד'. (בשיתוף הנהלה כלכלית).
אחראי על השגת משאבים מגורמי חוץ.
חבר פעיל עפ"י הצורך בהנהלות וועדות לתפקיד בקיבוץ.
חברות בהנהלות וגופים כלכליים מוחזקים וקשורים וייצוג הקיבוץ בכלל הגופים המשיקים ברמה האזורית והארצית - הקפדה על השגת היעדים ושמירה על האינטרסים של הקיבוץ בתאגידים העסקיים.
אחריות על פעילות הגזברות וכספים/גזבר.
אחריות על מערכת המידע הכלכלי - הנה"ח, תמחיר.
מעקב פיננסי ותמחירי על בסיס דוחות ניהוליים.
דיווח תקופתי על הפעילות העסקית להנהלת הקיבוץ ולמוסדות הקיבוץ הרלוונטיים.
אחריות לניהול הנכסים והמשאבים שהוקצו לקיבוץ: (מים, קרקע, מכסות ייצור וכו').
מעורבות ו/או ניהול מו"מים בהתאם להיקף ולצורך מול ספקים ולקוחות של הפעילויות השונות בשיתוף עם מנהלי הפעילויות (ידע בחוזים ובטחונות)
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניסיון קודם בריכוז משק/ניהול עסקים בקיבוץ .
השכלה אקדמית - תואר רלוונטי לתפקיד.
יכולת הובלת מהלכים ותהליכים עסקיים.
יוזמה ויצירתיות.
כישורי מנהיגות (מנהיגות משתפת).
עמידה בלחצים.
אמינות ויושר.
תקשורת בין אישית טובה.
יכולת קבלת החלטות.
ניסיון בייזום, פיתוח וניהול פרויקטים.
כפיפות ישירה: יו"ר הנהלה כלכלית/הנהלה כלכלית.
היקף המשרה: משרה מלאה.
אורך קדנציה: 4 שנים.
תחילת עבודה: מידי.
מינוי: המלצה של הנהלה כלכלית, מזכירות ואסיפה, מינוי באסיפה/קלפי.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.