מטולה

דרוש/ה רכז/ת צעירים במטולה

07/11/2024
מספר משרה: 
15776
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מרכז קהילתי מטולה
תחום: 
רכז/ת
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

להוביל, לתכנן ולהוציא לפועל את מכלול התכניות לצעירים ברשות המקומית ופיתוח מענים לקבוצות השונות של        הצעירים בישוב, הצבת נושא הצעירים בראש סדר העדיפויות ביישוב. 

תחומי אחריות: 

מיפוי מצב הצעירים, צרכי קהילת הצעירים ויצירת מסד נתונים קהילתי. 

- קידום פעילות והגברת המעורבות של האוכלוסיה הצעירה בישוב וחיזוק תחושת השייכות, רתימת פעילים חברותיים    וצעירים לעשייה מאורגנת. 

- בניית תכנית עבודה של תחום הצעירים והוצאתה לפועל 

- פרסום ושיווק פעולות, תכניות ופרוייקטים לצעירים 

- גיוס והפעלת מתנדבים ומלגאים. 

- שיתוף ורתימת בעלי תפקידים ברשויות, גופי המגזר השלישי לעשייה משותפת בנושא הצעירים 

- ארגון ותכנון פעולות ואירועים לצעירים ומשפחות צעירות. 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

* תואר ראשון - חובה! מדעי ההתנהגות - יתרון, תואר שני - יתרון. 

* ניסיון בריכוז וניהול פרויקטים חברתיים 

* ניסיון וידע בהנחיה / ליווי קבוצות 

* יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, תקשורת בינאישית ותודעת שירות גבוהה 

* גמישות מחשבתית ויצירתיות 

* יכולות עבודה בסביבה ממוחשבת ועצמאית 

* בעל/ת יכולת ארגונית גבוהה

* גישה קהילתית, רגישות תרבותית גבוהה ואוריינטציה חברתית מובהקת 

* כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות 

* נכונות לשעות לא שגרתיות 

* היקף משרה 100% כולל שעות אחה"צ 

תושב/ת המקום - יתרון 

ניתן להגיש קו"ח עד לתאריך 31.11.24

את הקו"ח יש לשלוח למייל hhadas2@gmail.com ולציין את המשרה

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר 052-5752159

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרושה מנהל/ת יחידת חרום

15/08/2024
מספר משרה: 
15124
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
יחידת חרום
מקצוע: 
מנהל/ת יחידת חרום
תאור תפקיד: 

תיאור תפקיד מנהל יחידת חירום ובטחון:

ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.

עיקרי התפקיד:

1.         ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות המקומית.

2.         הכנת תוכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות.

3.         הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום.

4.         ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.

5.         ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.

6.         הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום.

7.         ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד חירום.

8.         ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.

9.         ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.

10.       ייצוג הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

*  בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה      

   מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או  הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

בעל 12 שנו"ל עם ניסיון ניהולי כמפורט להלן. (ראו סעיף ניסיון ניהולי)

דרישות ניסיון מקצועי וניהולי

ניסיון מקצועי - בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירותי החירום ובטחון. הנדסאי רשום- 6 שנות ניסיון כאמור לעיל. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כאמור לעיל. בעל תעודת 12 שנו"ל- 8 שנות ניסיון כאמור לעיל.

•  ניסיון ניהולי- בהתאם לעמידה בדרישות ההשכלה.

•  מועמד בוגר קורס קצינים ובעל תואר אקדמי – ניסיון פיקודי של שנתיים לפחות.

•  מועמד בוגר קורס קצינים בעל 12 שנו"ל – ניסיון פיקודי/ ניהולי של 4 שנים.

• מועמד שאינו בוגר קורס קצינים – ניסיון פיקודי / ניהולי של 5 שנים לפחות, או שביצע קורסים     

  והכשרות אחרות לפי קביעת הוועדה במשרד הפנים.

  קורסים והכשרות מקצועיות

• מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.

 

דרישות נוספות :

•           רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

•           שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.

•           שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד :

•           יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה.

•           יכולת התמודדות עם לחץ.

•           סמכותיות.

•           יכולת ארגון, תכנון וביצוע.

•           יכולת תיאום ופיקוח.

•           סדר וארגון.

•           עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים.

•           נסיעות במסגרת התפקיד.

•           אמינות ויושרה.

•           יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.

•           עבודה בשעות לא שגרתיות.

•           עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה.

•           יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום.

•           היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עימה קלון.

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

קב"ט מוסה"ח (קצין ביטחון מוסדות החינוך)

15/08/2024
מספר משרה: 
15106
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
אבטחה ובטחון
מקצוע: 
קצין/ת ביטחון
תאור תפקיד: 

תיאור תפקיד קב"ט מוסה"ח:
שמירה על המוכנות הביטחונית ועל הבטיחות במצבי שגרה וחירום של מוסדות החינוך.
קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך, היערכותם למצבי חירום ולטיפול בנושאי הבטיחות באותם מוסדות.
עיקרי תפקידו:
1. הכנת תכניות עבודה שנתיות ותוכניות תקציב הביטחון במוסדות החינוך.
2. לוודא קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך.
3. תפעול ניידת האבטחה/ סיור והיערכותה לאירועי חירום בשגרה במוסדות החינוך.
4. פיקוח על קבלתם ועבודתם של מאבטחים במוסד החינוכי.
5. ניהול ההיערכות למצבי חירום במוסדות חינוך פורמאליים ובלתי פורמאליים.
6. קיום ביקורות ביטחון ואבטחה במוסדות החינוך.
7. אבטחת פעילות בלתי שגרתית במוסד החינוכי ומחוצה לו.
8. ניהול וביצוע הכשרות והשתלמויות לבעלי תפקידים בתחום הביטחון, הבטיחות וההיערכות לחירום של מוסדות החינוך.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ודרישות מקצועיות
*12 שנות לימוד
* תינתן עדיפות לקצין בצה"ל/ משטרה.
* הזוכה במכרז יתבקש לעמוד בדרישות ההסמכה של קורס מנהלי ביטחון וקב"טי מוס"ח של משרד החינוך.
דרישות ניסיון
* ניסיון מקצועי- קצין בצה"ל או במשטרה או בעל וותק של 3 שנים בתפקידים מקצועיים בתחום הביטחון או האבטחה (מעבר לשירות החובה בצה"ל או במשטרה). תינתן עדיפות לקצין בצה"ל או במשטרה.
* ניסיון ניהולי- ניסיון ניהולי בניהול צוות עובדים של שנה לפחות.
דרישות נוספות :
* שפות - עברית ברמה גבוהה. שפות נוספות בהתאם לצורך.
* יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- Office .
* רישיון נהיגה – בתוקף.
* רישום פלילי- היעדר הרשעה פלילית והיעדר רישום על עברות מין.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד :
* קבלת החלטות במצבי חירום.
* הדרכת בעלי תפקידים בתחומי ביטחון ואבטחה.
* נסיעות במסגרת התפקיד.
* עבודה עם אוכלוסייה אזרחית במצבי שגרה וחירום.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 41 שעות שבועיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

עובד/ת סוציאלי/ת

30/04/2024
מספר משרה: 
14262
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
עבודה סוציאלית
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 

• מטפל בלקוחות במטרה לשפר תקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפניה למוסדות ושירותים רלוונטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע.
פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים.
• מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה (שלוחה).
• משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות.
• מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול.
• מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.
• נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו.
• מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך).
• מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת.
• מנהל רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובע"פ כנדרש.
• משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו.
• מפעיל חוקים ותקנות רלוונטיים לצרכי הטיפול.
• חבר פעיל בצוות השכונתי כולל בקביעת סדרי עדיפויות בצוות ושותף באחריות הצוותים הכוללת לאוכלוסיה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה
• תואר ראשון בעבודה סוציאלית ע"י מוסד מוכר/ הסבה לתואר שני בעו"ס.
• רישום בפנקס העו"סים.

ניסיון מקצועי
• ניסיון בתחום העבודה הסוציאלית בלשכות רווחה- יתרון
• היכרות עם המרחב הכפרי- יתרון
• התחייבות לצאת להכשרות בנושאי התמחות שונים ועפ"י הנדרש

דרישות תפקיד נוספות

• אוריינטציה טיפולית
• יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
• היכרות ושליטה בישומי מחשב
• היעדר השראה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א- 2001.

כישורים אישיים

עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אמינות ומהימנות, דיסקרטיות, כושר למידה, כושר התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. טיפול בו זמנית במספר נושאים, יכולת התמודדות עם מצבי דחק, משבר וטראומה.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 41 שעות שבועיות, גמיש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

שכפול של עובד/ת סוציאלי/ת

14/03/2024
מספר משרה: 
13953
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
עבודה סוציאלית
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 

תיאור תפקיד • טיפול בלקוחות במטרה לשפר תקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפניה למוסדות ושירותים רלוונטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים. • מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה (שלוחה). • משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות. • מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול. • מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול. • נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו. • מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך). • מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת. • מנהל רישום ומעקב אחר התוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובע"פ כנדרש. • משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו. • מפעיל חוקים ותקנות רלוונטיים לצרכי הטיפול. • חבר פעיל בצוות השכונתי כולל בקביעת סדרי עדיפויות בצוות ושותף באחריות הצוותים הכוללת לאוכלוסיה.

כרגע תושבי מטולה מפונים בבתי מלון, רובם בטבריה, אך זה עשוי להשתנות ולא ברור כמה זמן ימשך. נדרשת גמישות בביצוע התפקיד.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף להגשת מועמדות

השכלה • תואר ראשון בעבודה סוציאלית ע"י מוסד מוכר/ הסבה לתואר שני בעו"ס.

• רישום בפנקס העו"סים. ניסיון מקצועי

• ניסיון בתחום העבודה הסוציאלית בלשכות רווחה- יתרון

• היכרות עם המרחב הכפרי- יתרון

• התחייבות לצאת להכשרות בנושאי התמחות שונים ועפ"י הנדרש דרישות תפקיד נוספות

• אוריינטציה טיפולית

• יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ

• היכרות ושליטה בישומי מחשב

• היעדר השראה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א- 2001. כישורים אישיים עבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אמינות ומהימנות, דיסקרטיות, כושר למידה, כושר התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. טיפול בו זמנית במספר נושאים, יכולת התמודדות עם מצבי דחק, משבר וטראומה.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
8:00-16:30 (גמיש)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

פסיכולוג/ית חינוכי

27/02/2024
מספר משרה: 
13813
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
ייעוץ וטיפול
מקצוע: 
פסיכולוג/ית
תאור תפקיד: 

ייעוד התפקיד: מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחירום. תיאור התפקיד: • מיפוי והערכת צרכים בתחום בריאות הנפש של תלמידים במסגרות חינוכיות המקבלות שירות פסיכולוגי חינוכי ובאופן המותאם לקבוצת הגיל (גנים, יסודי, על יסודי). • מתן שירותים פסיכולוגיים-חינוכיים לילדים במוסדות החינוך, למשפחות תלמידים ולגורמים רלוונטיים. • תכנון התערבויות פסיכולוגיות חינוכית בהלימה עם צרכי המסגרת החינוכית. • ייעוץ והיוועצות לצוותי חינוך לקידום בריאות נפש ורווחה נפשית ברמת המערכת וברמת הפרט. • התחומים הנמנים בסעיפים 1-4 ניתנים באופן מותאם בשעת חרום.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד: 1 . דרישות סף מחייבות: השכלה ודרישות מקצועיות : בעל תואר "מוסמך" לפחות בפסיכולוגיה יישומית, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית או בפסיכולוגיה קלינית של הילד שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח-1958 או מוסדר בחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל; או בעל תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות ומי שהשלים את כל חובות השמיעה שלו לתואר שני בפסיכולוגיה יישומית למעט עבודת גמר (תזה) או מי שנמצא במסלול ישיר לדוקטורט אשר סיים פרקטיקום וחובות לימוד. דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי- לא נדרש. ניסיון ניהולי- לא נדרש. דרישות נוספות : שפות - עברית ברמה גבוהה ואנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית. וכן שפות נוספות בהתאם למגזר מקבלי השירות. יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- Office . רישום מקצועי- רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים, אלא אם כן מדובר בסטודנט. רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסויימים, תשס"א-2001.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 41 שעות שבועיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת המחלקה לשירותים חברתיים ו-עו"ס משפחות

08/01/2024
מספר משרה: 
13452
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
ייעוץ וטיפול
ניהול
עבודה סוציאלית
רווחה
מקצוע: 
מנהל/ת רווחה
תאור תפקיד: 

תיאור תמציתי של התפקידים: • מנהל המחלקה לשירותים חברתיים o ניהול המחלקה לשירותים חברתיים, תכנון וארגון העבודה וחלוקתה. o אחריות לעבודתה התקינה של המחלקה, עובדיה ועובדי המסגרות הקשורות בה, על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית. o פעולה לקידום רווחת התושבים, ושיתוף בתכנון החברתי ביישוב. o אחריות בפני ראש הרשת המקומית לתפקוד תקין של האגף וביצוע תכנית הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנוהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והשירותים החברתיים והרשות המקומית. o פעולה בהתאם למדיניות משרד הרווחה והשירותים החברתיים כמפורט בחוקים, תקנות והוראות המנכ"ל (תע"ס), ואחריות ליישום מדיניות זו. o אחריות להכנת תוכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב-שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה. o אחריות לגיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם. o ייזום, פיתוח וקיום קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף עם שירותי רווחה אחרים בקהילה, וייצוג המחלקה בפני גורמי חוץ. o אחריות לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו ע"י משרד הרווחה והשירותים החברתיים בנושאים אלה. o אחריות להתפתחותם המקצועית ולקידומם של העובדים, בין השאר ע"י ייעוץ הדרכה והשתלמויות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול המחלקה ולשיפור השירות. o אחריות לכך שהזכאים לשירותים החברתיים יקבלו את הסיוע והטיפול הדרושים בצורה הנאותה ובמועד הרצוי, בהתאם לצרכי עבודת האגף. o פעולה לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים. o ביצוע פעולות דומות לפי דרישה. • עו"ס משפחות o מטפל בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע״י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלבנטיים, עפ״י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והאגף לשירותים חברתיים. • מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה (שלוחה). • משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תוכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות. • מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול. • מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול. • נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו. • מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך-מקצועיים ומתנדבים (בתנאי שקיבל הכשרה מתאימה לכך).מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפולים בצורה מבוקרת. • מנהל רישום ומעקב אחר תוכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה כנדרש. • משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו. • מפעיל חוקים ותקנות רלבנטיים לצרכי הטיפול.
כרגע העבודה במרחב טבריה, המפונים נמצאים כאן בבתי מלון. 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקידים: השכלה: 1. בעל השכלה אקדמית בעבודה סוציאלית. יתרון לבעלי תואר שני באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, מינהל ציבורי, מדיניות ציבורית, מינהל עסקים, כלכלה. 2. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים. 3. בוגר קורס מדריכים ראשי צוותים. *הערה: מועמד שאינו עונה לדרישה בסעיף 3 לעיל, יהיה עליו להתחייב לצאת לקורס מדריכים ראשי צוותים או סגל בכיר הקרוב ולסיימו בהצלחה. ניסיון מקצועי: 1. ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית. 2. ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה, במו"מ עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו . 3. כושר ניהול מו"מ בכתב ובע"פ, כושר הדרכת עובדים. 4. רצוי הכרות וידע בתחום השלטון המקומי. דרישות נוספות: שפות - עברית ברמה גבוהה יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות office רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, התשס"א-2001. חובה זמינות ותפקוד במועצה בשעת חירום נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות. יכולת עבודה עם קהל ויחסי אנוש מעולים.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
8:00-16:30 (גמיש)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

גזבר/ית מועצה

29/02/2024
מספר משרה: 
13451
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
כלכלה
כספים וניהול חשבונות
מנהל עסקים
מקצוע: 
גזבר/ית
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:

• אחריות להכנת התקציב הרגיל והתקציב הבלתי רגיל של הרשות המקומית ומעקב אחר ניצול התקציב המאושר לכל יחידה

. • אחריות לגביית המיסים ברשות המקומית )ארנונה, מים, ביוב, אשפתונים ותשלומי הפיתוח ,השתתפויות בעלים וכד'

• אחריות לביצוע חיובי המיסים בתאם לחיוב המיסים השנתי, כפי שהוחלט במועצת הרשות המקומית.

• אחריות לרישום כל הפעולות הכספיות של הרשות המקומית בספרים הראשיים/רישום וניהול בספרי העזר והתאמתם לספר הראשי.

• אחריות לקביעת התנאים הכספיים לביצוע התקשרויות של הרשות המקומית ולמדיניות התשלומים.

• אחריות להכנת תזרים מזומנים של הרשות המקומית תחזית הכנסות והוצאות( ולניהול השקעות הרשות המקומית בהתאם לשיקול של כדאיות כלכלית.

• ניהול צוות העובדים

• השתתפות בישיבות המועצה ובוועדות הקבועות בדין ולפי קביעת ראש המועצה והמנכ"ל.

• כהונה כמנהל הארנונה וכממונה על הגביה של המועצה.

• ביצוע תפקידים נוספים על פי קביעת והנחיית הממונה .

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

* דרישות סף מחייבות: השכלה ודרישות מקצועיות :

בעל תואר אקדמי מהתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מנהל עסקים, מדיניות ציבורית, מינהל ציבורי ו/או הנדסת תעשיה וניהול או בעל תואר אקדמי אחר, שסיים את קורס הגזברים ברשויות בהצלחה וזכאי לקבל תעודה על כך.

*ניסיון תעסוקתי: לפחות 5 שנות ניסיון תעסוקתי מצטבר שמתוכן 3 שנים לפחות בתחום הכספים והגזברות (כגון ניהול חשבונות, הכנת תקציב, חשבות שכר, ניהול גבייה, הכנת דוחות כספיים וכדומה). שאר שנות הניסיון התעסוקתי הנדרש יכולות להיות בענייני כספים כאמור, או באחד מהתחומים הבאים: ניהול כללי, ניהול פרויקטים בהיקפים גדולים, ניהול כ"א ומשאבי אנוש, רכש וקניינות, נושאים מוניציפאליים, בניית תכניות אסטרטגיות.

ניסיון ניהולי: (הכוונה לניסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בניה וניהול תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים (באופן ישיר או עקיף) של צוות עובדים בהיקף משמעותי המונה 5 עובדים לפחות וככל שניתן בסדר גודל הדומה לכמות העובדים ברשות המקומית): לפחות 3 שנות ניסיון ניהולי.

ניסיון ניהולי חלופי במכרז פומבי בלבד: ניסיון ניהולי חלופי במכרז פומבי בלבד מתייחס למי שהועסק ברשות מקומית מספר שנים השווה לדרישה בנושא שנות הניסיון התעסוקתי, בתפקיד מקצועי עצמאי ברמת מנהל מחלקה ומעלה (בהתאם לרמת הרשות בחוברת מסלולי הקידום). יובהר, כי שנות הניסיון שתילקחנה בחשבון הינן רק שנות עבודתו של המועמד בתפקיד ברמת מנהל מחלקה ומעלה ולא כל שנות עבודתו ברשות המקומית. מובן, כי דרישה חלופית זו היא בנוסף לדרישת הניסיון התעסוקתי וההשכלה, כאמור לעיל. קורסים והכשרות: מועמד שנבחר ולא מילא לפני כן תפקיד של גזבר ברשות מקומית במשך שנתיים לפחות, יחויב להשתתף בקורס גזברים ברשויות המקומיות בתוך שנתיים מיום תחילת עבודתו כגזבר המועצה. סיום בהצלחה של קורס גזברים מהווה תנאי לקידום שכר העובד על פי חוזה בכירים, תנאי זה נוסף לתנאים הקיימים ומפורטים בחוזר מנכ"ל 1/2011 .

דרישות נוספות : שפות - עברית ברמה גבוהה. יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה- Office . רישום פלילי - היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א - 2001 . זמינות ותפקוד במועצה בשעת חירום.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
8:00-16:30 (גמיש)
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

ממונה על שירותי חירום ובטחון (קב"ט רשות) וקב”ט מוסדות חינוך

10/09/2023
מספר משרה: 
12846
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
אבטחה ובטחון
מקצוע: 
קצין/ת ביטחון
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד ותחומי אחריות ממונה על שירותי חירום וביטחון ברשות: • ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכל הכוחות הפועלים במרחב. • ביצוע כל תחומי האחריות והמשימות המפורטים בקובץ תיאור תפקיד הקב”ט ( ממונה על שירותי חירום ובטחון ) שפורסם ע”י משרד הפנים ( מופיע באתר משרד הפנים ). • ביצוע כל משימה שתידרש ע”י הממונים על העובד בתחום החירום, הביטחון והבטיחות. עיקרי התפקיד: • הכנת תכניות עבודה ואפיון צרכי חירום וביטחון ברשות בהתאמה לתקציב הרשות המקומית. • ריכוז ועדת מל"ח וועדת הביטחון ברשות המקומית. • ריכוז מערך משק לשעת חרום (להלן" מל"ח) ופינוי סעד חללים (להלן: פס"ח). • מתאם ומרכז את מערך ההתגוננות האזרחית ברשות המקומית. • הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חרום. • תפעול מערך האבטחה ברשות במצבי חירום. • ניהול אירועי חירום. • ייצוג הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים. • ארגון ופעולות אבטחה של "אישיות מאוימת" ופיקוח עליהן, בתיאום עם משטרת ישראל. • ניהול מערך האבטחה בימי שגרה. תיאור תפקיד קב"ט מוס"ח במכרז/ועדת בחינה 1.1. שמירה על המוכנות הביטחונית במצבי שגרה וחירום של מוסדות החינוך. קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך, היערכותם למצבי חירום ולטיפול בנושאי הבטיחות באותם מוסדות. 1.2. ביצוע כל תחומי האחריות והמשימות המפורטים בקובץ תיאור תפקיד קב”ט מוסדות החינוך שפורסם ע”י משרד הפנים ( מופיע באתר משרד הפנים ) וכל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע”י הממונים על העובד. 1.3. אחריות לקיום ולתרגול של נוהלי הביטחון והבטיחות במוסדות החינוך ולמוכנותה של מערכת החינוך למצבי חירום ולדיווח בהתאם לחוזרי המנכ"ל ובכפיפות להנחיות קב"ט המחוז. 1.4. אחריות למימוש הקצאת מרכיבי הביטחון למוסדות החינוך. 1.5. אחריות להפעלת מערך ההדרכה וההשתלמויות לעובדי ההוראה בנושאי ביטחון, בטיחות והיערכות למצבי חירום. 1.6. אחריות לביצוע תרגילים במוסדות החינוך. 1.7. אחריות להפעלת מערך ביקורות וביקורים במוסדות החינוך. 1.8. אחריות לוודא הוצאת אישורי בטיחות למוסדות חינוך מדי שנה בשנה במהלך חודש אוגוסט. 2. תחומי אחריותו של קב"ט מוס"ח 2.1. הביטחון במוסדות החינוך. 2.2. הבטיחות במוסדות החינוך. 2.3. היערכות לשעת חירום במוסדות החינוך. 2.4. הביטחון, הבטיחות והיערכות לשע"ח בפעילות חוץ בית ספרית.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף ודרישות התפקיד - ממונה על שירותי חירום ובטחון (קב"ט רשות) וקב”ט מוסדות חינוך השכלה : בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג – 2012. או בעל 12 שנות לימוד עם ניסיון ניהולי כמפורט להלן. קורסים והכשרות מקצועיות : ממונה החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב”טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי. ניסיון ניהולי : בהתאם לעמידה בדרישות ההשכלה : • מועמד בוגר קורס קצינים ובעל תואר אקדמי – ניסיון פיקודי של שנתיים לפחות. • מועמד בוגר קורס קצינים בעל 12 שנות לימוד – ניסיון פיקודי / ניהולי של 4 שנים. • מועמד שאינו בוגר קורס קצינים – ניסיון פיקודי / ניהולי של 5 שנים לפחות או שביצוע קורסים והכשרות אחרות לפי קביעת הוועדה במשרד הפנים ( וועדה פנימית במינהל החירום ). ניסיון מקצועי : בעל תואר אקדמי – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שרות החירום והביטחון. הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון מקצועי כאמור. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון מקצועי כאמור. בעל 12 שנות לימוד – 8 שנות ניסיון מקצועי כאמור. בעל ניסיון בארגון, הפעלה, פיקוח והדרכה. בעל יכולת לנהל משא ומתן. בעל כושר הבעה בעל פה ובכתב בעברית. בעל רישיון נהיגה. ללא רישום פלילי והיעדר רישום על עבירות מין. שפות: עברית ברמה גבוהה. יישומי מחשב: שליטה בכישורי מחשב וידע ביישומי . Office

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
75% משרה. 31.5 ש"ש
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מדריך/כה מוגנות לתלמידים ונוער במצבי סיכון לבי"ס לחינוך מיוחד "עגורים"

03/08/2023
מספר משרה: 
12555
מועצה/אזור/יישוב: 
מטולה
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
חינוך/הדרכה
מקצוע: 
מדריך מוגנות
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד: המדריך מהווה דמות בוגר ומודל לחיקוי התומך ברצף הנוכחות בחללי ביה"ס במהלך יום הלימודים, המדריך יהיה בעל ניסיון והכשרה מתאימה בעבודה עם ילדים ובני נוער ובעל "תקשורת" טובה עם תלמידים ובאי ביה"ס. תחום אחריות : • סיור בכל הזירות הרלוונטיות בביה"ס "בהרגעת הרוחות" ובנקיטת צעדים למניעת הסלמה לפני ובזמן אירוע אלים . • דיווח על אירועים חריגים לאיש צוות אחראי לטיפול באירוע ולצוות הניהולי של בית הספר • מתן חוות דעת מקצועית בישובות ביה"ס כולל הצגת הנושאים . • עידוד תלמידים במצבי מצוקה לפנות לגורמים חינוכיים והטיפוליים בביה"ס . • תיעוד אירועים תוך הקפדה על כללי החיסיון ותוך התייחסות למקום האירוע למעורבים למועד ולגורם החינוכי אליו הופנה האירוע לטיפול • התווית מדיניות וגיבוש תוכניות עבודה בתחום המוגנות , ליווי ובקרה של הפעילות. • שילוב צרכי אוכלוסיות ומגזרים שונים בקהילה בפעילויות חינוכיות , קהילתיות ותרבותיות . • מתן דיווחים ועדכונים לצוות הניהולי של בית הספר .

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות המשרה השכלה : בעל 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה או מכינה אקדמית . יועדפו סטודנטים בעלי תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמאים בחו"ל או סטודנטים הלומדים לימודים אקדמאיים משנה שניה . תינתן עדיפות לבעלי תעודת מדריך מוסמך/ תעודת בוגר קורס הכוון אגף לילדים ונוער בסיכון / תעודת עובד חינוך / תעודת הוראה . הכשרה : קורס הכוון ( אוריינטציה) לעובדי קידום נוער תוך שנתיים מיום כניסתו לתפקיד לעובדים ברשויות המקומיות המועסקים בפועל בתפקיד , תינתן תקופת מעבר של עד שנתיים להשלמת תנאי הכשרה שנקבעו יתרון ינתן ל- מועמד/ת עם ניסיון של שנתיים הדרכה כמדריך צעיר במסגרת מד"צים רשותיים או תנועות / ארגון נוער כמדריך חינוך או צבא או שירות לאומי או שירות אזרחי בהדרכה ישירה של בני נוער

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
ימים א'-ה', 7:30-15:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - מטולה