מה תעשה.י אצלנו?
✨ תנהל.י את משרד השיווק והמכירות ותשמש.י יד ימינה של מנהלת השיווק ומנהלת המכירות
✨ תוציא.י הצעות מחיר ותוביל.י סגירות כמו מקצוען.ית
✨ תקדם.י מכירות, תבצע.י פולו-אפ ותוודא.י שכל הזדמנות לא מתפספסת
✨ תפגוש.י ותארח.י לקוחות פוטנציאליים בסיורים ופגישות במלון
✨ תפנה.י באופן יזום לגופים במשק הישראלי
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
אז מה אנחנו מחפשים?
* מישהו.י עם גישה חיובית, ראש גדול, יכולת מולטיטסקינג ו-ווייב מנצח!
היקף המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
08:00-17:00 עם גמישות לשעות נוספות במידת הצורך
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
• תחזוקה שוטפת ומניעתית של מסגרות העמותה
• ביצוע עבודות כלליות בתחום האחזקה, כגון- צביעה, אינסטלציה, נגרות, תיקונים, תחזוקה ועוד
• ליווי אנשי מקצוע עפ"י הצורך
• משימות יומיומית בהתאם לצרכי המסגרות
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• בעל/ותי ידע טכני וזיקה לתחום האחזקה
• יתרון לידע/ הסמכה בנושא חשמל
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
עמותת “יחד בגליל” בקיבוץ מחניים, מפעילה מרכז יום טיפולי והוסטל לבוגרים עם מגבלה התפתחותית ברמת תפקוד בינונית-נמוכה. מחפשת מנהל.ת משרד ל 3/4 משרה (32 שעות שבועיות)
התפקיד כולל:
• ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף לכל צרכי העמותה
• ניהול קשר שוטף עם משרדי הממשלה ונציגיהם
• עבודה צמודה עם מנכ"ל העמותה
• שותפות בצוות ההנהלה הפעילה של העמותה
• הזנת נתוני תקציב ומעקב אחר הוצאות והכנסות העמותה, דיווח וקשר שוטף לגזבר העמותה
• ניהול מערך התשלומים של העמותה, עבודה צמודה עם שירותי הנהח"ש של העמותה.
דרישות:
• שליטה גבוהה בעבודה בסביבת אופיס office, בדגש על עבודה עם Excel
• ניסיון בעבודה עם מערכת Outlook
• ניסיון בן 3 שנים בניהול אדמיניסטרטיבי
• המלצות ממקומות עבודה קודמים
לחברת מכשור רפואי גלובלית, ותיקה ומצליחה בקרית שמונה, דרוש/ה אחראי/ת איכות ספקים
18/11/2024
מספר משרה:
15898
מועצה/אזור/יישוב:
צפון
חברה:
SVT
תחום:
ספקים
מקצוע:
אחראי/ת איכות ספקים
תאור תפקיד:
לחברת מכשור רפואי גלובלית, ותיקה ומצליחה בקרית שמונה, דרוש/ה אחראי/ת איכות ספקים
• אחריות על הסמכת ספקים חדשים ותחזוקת הסמכות והערכת תקופתיות לספקים קיימים.
• תקשורת מול הספקים בכל תחומי האיכות.
• הגשת תלונות לספקים, מעקב אחר ביצוע פעולות מתקנות וסגירת התלונות.
• הכנת מפרטים חדשים ותחזוקת מפרטים קיימים ע"פ הצורך.
• הכנה ועדכון הסכמי איכות.
• הכנת תוכנית מבדקים ספקים שנתית, ביצוע מבדקי ספקים בארץ ובחו"ל, מעקב אחר פעולות מול הספקים וסגירת המבדקים.
• בקשת מסמכי איכות מספקים, סקירתם ותיוקם.
• אחריות על כתיבה ועדכון נהלים\הוראות\טפסים בתחום ספקים.
• ביצוע הערכת ספקים.
• ניהול ותחזוקת תיקי ספקים.
• הקמה מפרטי קבלה חדשים ותחזוקת המפרטים הקיימים.
• שותף בוועדת MRB.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
תואר ראשון או השכלה רלוונטית אחרת בתחום האיכות - חובה.
• ניסיון באחד מהתחומים - רגולציה או איכות מתחום המכשור הרפואי - יתרון משמעותי.
• שליטה מלאה באנגלית ברמה טובה מאד - חובה.
• תקשורת בין אישית טובה.
• אסרטיביות.
• יכולת ניהול משימות באופן עצמאי.
• דקדקנות ותשומת לב לפרטים.
• סדר וארגון.
• עמידה בזמנים.
מיקום המשרה: א.ת קריית שמונה (אפשרות לעבודה במודל היברידי: 3 ימי עבודה מהמשרד ויומיים מהבית).
משרה מלאה, א'-ה', 17:00 - 08:00 + שעות נוספות במידת הצורך.
למפעל מוביל בתחומו בצפון דרוש/ה רפרנט/ית מכירות וגבייה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* בוגר/ת אוניברסיטה/מכללה רקע פיננסי/חשבונאי, מערכת ERP ותוכנות OFFICE ברמה גבוהה
* כישורים חשבונאיים, מערכת ERP –עדיפות לאורקל, OFFICE – לרבות אקסל ברמה גבוהה.
* תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה, בעל פה ובכתב, בעברית ובאנגלית.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לחברה תעשייתית מובילה באזור השרון דרוש/ה:
מנהל/ת סחר
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* השכלה אקדמאי/ת
* לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד דומה בחברה תעשייתית מתחום הפארמה / מדיקל
* בעל/ת ניסיון בתפקידי ניהול מכירות בהיקפים משמעותיים
* יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה
* אנגלית ברמה טובה
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.