דרוש/ה מנהל.ת כספים לאגש"ח אלוני הבשן

דרוש/ה מנהל.ת כספים לאגש"ח אלוני הבשן

25/06/2023
מספר משרה: 
12166
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מושב אלוני הבשן
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת כספים
תאור תפקיד: 

 - ניהול מערכת המידע הפיננסי של הנהלת החשבונות ותמחיר.  - ניהול תזרים ברמה שוטפת ואסטרטגית.  - ניהול וטיפול במערכת הכספים של העסקים והתאגידים השונים.  - מעקב שוטף על חשבונות הבנק ומערכת האשראי.  - הכנת תקציב שנתי , ביצוע דוחות כספיים וניהוליים חודשיים ושנתיים ובקרתם.  - גבייה.  - מתן ייעוץ פיננסי למרכז משק ולמנהלי הענפים בכל התחומים הכספיים הרלוונטים.  - ניהול צוות הנהלת חשבונות.  - אחריות על תחום הביטוח באגש"ח.  - ניהול תחום בטחון סוציאלי/ פנסיוני של חברי האגש"ח.  - מענה וטיפול כספי מול חברי האגש"ח.  - קשר רציף עם בנקים, ארגוני קניות רואה חשבון ומוסדות כספיים.  - השתתפות פעילה בישיבות הנהלה, ועדת משק ופגישות עסקיות בתאגידים השונים.  - ייצוג המושב מול מוסדות אזוריים וארציים ככל שעולה הצורך.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

 * ניסיון מוכח בתפקיד מנהל כספים במגזר הכפרי- חובה.  * יושר אישי, אמינות ודיסקרטיות.  * יכולת ניהול צוות עובדים.  * תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.  * השכלה אקדמאית בתחום הכלכלה- חובה.  * תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בצוותים.  * זמינות לטיפול טלפוני.  * כושר ביטוי מעולה בכתב ובע"פ

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור