קניין.ית רכש
קניין.ית רכש
08/03/2023תכולות התפקיד: • ביצוע פעולות רכש (בקשה להצעות מחיר, הכנת הזמנות, טיפול בדרישות רכש) • מעקב אחר הזמנות וחשבוניות • תיאום ומעקב אחר אספקת ציוד • ריכוז וניהול מלאי (הכנסה למלאי, גריעת ציוד, העברת ציוד ) • התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים • ממשקי עבודה משותפים ומתן שירות פנים ארגוני • איתור והרחבת ספקים חדשים
השכלה וקורסים: • תואר ראשון רלוונטי ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג או תעודת הנדסאי בתחום רלוונטי. • קורס מקצועי בתחום הרכש - יתרון הכישורים הנדרשים: • ידע וניסיון בתחום קניינות ורכש של 2-3 שנים לפחות • ידע וניסיון עם מערכת הפריוריטי - יתרון • ניסיון ברכש מהמגזר ציבורי- יתרון • שליטה בעבודה עם מחשב ויישומי office - חובה • יכולת ניהול משא ומתן • כושר התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה • יכולת עבודה עם ממשקים רבים ,תפקוד יעיל בתנאי לחץ ויכולת תיעדוף משימות • אמינות ומהימנות ברמה גבוהה מאוד • אחריות, כושר ארגון ויכולת עבודה עצמאית • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות • חריצות, יוזמה ומוטיבציה לקידום נושאים ,יכולת למידה מהירה היקף המשרה: 100% משרה, זמינות מיידית. עובדי המנהל המעוניינים והעונים על דרישות התפקיד, מוזמנים להגיש קורות חיים עדכנים במייל לכרמית נויגרשל עובדיה – מחלקת משאבי אנוש carmit@braude.ac.il
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור