מנהל/ת לשכת ראש הרשות

מנהל/ת לשכת ראש הרשות

21/01/2025
מספר משרה: 
16557
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מועצה מקומית מטולה
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת לשכה
תאור תפקיד: 

ניהול והפעלה של לשכת ראש הרשות, וסיוע אדמיניסטרטיבי לראש הרשות.
עיקרי התפקיד:
ניהול, פיקוח ובקרה על הפעולות התקינה של לשכת ראש הרשות.
ניהול תכנית הפעילויות של ראש הרשות.
ריכוז והבאת מידע, הצגת פעולות ולהחלטות ברשות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

* בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
* או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ב-2012
באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן.
* או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
* או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
* או בעל השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.

דרישות ניסיון:
א. ניסיון מקצועי -
o עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית - שנתיים ניסיון מוניציפלי ו/או מוכר ו/או ניהולי.
o עבור הנדסאי רשום - 3 שנות ניסיון כאמור.
o עבור טכנאי מוסמך - 4 שנות ניסיון כאמור.
o עבור בעל השכלה אחרת⁴ - 5 שנות ניסיון כאמור.
ב. ניסיון ניהולי - לא נדרש מעבר לסעיף לעיל.

דרישות נוספות:
• שפות - בהתאם לצורך.
• יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• עבודה בשעות לא שגרתיות.
• ייצוגיות.
• התמודדות עם שינויי לוחות זמנים ואירועים בלתי מתוכננים.

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
א-ה, 40 שעות שבועיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.