קריית שמונה

איש/ת IT

16/07/2024
מספר משרה: 
14843
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
רימוני פלסט
תחום: 
מערכות מידע
מקצוע: 
איש/ת טכני
תאור תפקיד: 

לרימוני פלסט דרוש/ה איש/ת IT ארגוני לכלל אתרי החברה לתמיכה במערכות התשתית לרבות מערכות הפעלה, חומרה, רשתות תקשורת ואבטחת מידע

תחומי עיסוק:
• סיוע למנהל מערכות מידע בתכנון והקמה של מערכות ובגיבוש תכניות עבודה.
• תחזוקה ותמיכה טכנית שוטפת במערכות השונות.
• ניטור שוטף לאיתור תקלות והזדמנויות לשיפור.
• ביצוע הדרכות עובדים ומנהלים.
• כפיפות למנהל מערכות מידע

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• בוגר/ת הסמכת ניהול רשתות ותקשורת מחשבים M.C.S.A או הכשרה רלוונטית אחרת.
• ניסיון בניהול רשתות – לפחות 3 שנים.
• בקיאות בהקמה ותחזוקת שרתים כגון: דואר, DC, ניהול קבצים, פריוריטי וגיבויים.
• נסיעות בין האתרים במידת הצורך (מודיעין, נשר וקריית שמונה).
• זמינות מחוץ לשעות העבודה במידת הצורך.
• מיקום המשרה: מודיעין או קריית שמונה.

יתרון:
• הכרות עם תקן מערכות מידע ISO27001 ו/או TISAX.
• ניסיון בניהול מערכות נלוות כגון: רכזת טלפונים, מערכת כריזה, הגברה, מדפסות.
• ניסיון בתמיכה במערכות ERP בדגש על פריוריטי.

מיומנויות, כישורים ותכונות נדרשות:
• אהבה למקצוע.
• מוטביציה פנימית ללמוד ולהשתפר.
• יכולת עבודה מול גורמים רבים מתוך ומחוץ לארגון.
• יכולת עבודה עצמאית, חריצות והבנת צרכי המערכת.
• יכולת הפרדה בין עיקר ותפל.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מנהל/ת תפעול

15/07/2024
מספר משרה: 
14837
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
חסוי
תחום: 
ייצור/בקרת איכות
מקצוע: 
מנהל/ת תפעול
תאור תפקיד: 

למפעל הזרקת פלסטיק גדול בקריית שמונה דרוש/ה מנהל תפעול
• יכולת והבנה מעמיקה בניהול תפעול במפעל תעשייתי עם מאות עובדים.
• ניהול, תפעול ואחריות צוות מנהלי מחלקות (תפ"י, ייצור, איכות, אחזקה, טכני, הנדסה, מחסנים).
• אחריות על שיפור: תהליכים, עלויות ייצור, הורדת עלויות עבודה, שיפור האיכות וכד'.
• טיפול בבעיות שוטפות הפוגעות בביצועי התפעול לרבות נהלי עבודה ומשמעת.
• הטמעת נהלים, הנעת עובדים ומנהלים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון קודם של 4 שנים בניהול תפעול מפעל תעשייתי גדול - (יתרון לניסיון בתחום הזרקת פלסטיק).
• תואר ראשון בהנדסת תו"נ או מכונות.
• שליטה מצוינת ביישומי Office ובגיליון Excel
• ניסיון עבודה בתוכנת ניהול "Priority" - יתרון
• חריצות, מנהיגות, סמכותיות ואסרטיביות.
• יחסי אנוש טובים, אמינות, דינמיות, אכפתיות, עבודה בצוות.
• ראיה מערכתית/אינטגרטיבית.
• יכולת עמידה בלחץ.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

רכז/ת משאבי אנוש קריית שמונה #319748

31/05/2024
מספר משרה: 
14473
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
ריבי גיוס והשמה
תחום: 
משאבי אנוש
מקצוע: 
רכז/ת משאבי אנוש
תאור תפקיד: 

פיתוח הון אנושי: בניית תוכנית עבודה תוך איסוף ואפיון צרכי הארגון, איתור ספקים, תיאום ותיעוד, הכנה למבדקים ובקורות
רווחה: בניית תוכנית עבודה תוך איסוף ואפיון צרכי הארגון, תיאום וביצוע של פעילויות שונות מטעם משאבי אנוש כדוגמת אירועי רווחה, הרמות כוסית, מפגשי מחלקות, שולחנות עגולים ועוד
גיוס: גיוס, קליטה וליווי עובדים חדשים וקיימים BC. קליטה במערכת איסופית, טביעות אצבע, מקורות גיוס, ראיונות עבודה פרונטליים וסינון טלפוני, עבודה מול חברות כוח אדם
תקשורת פנים ארגונית- ניהול בק אופיס של אפליקציית תקשורת פנים ארגונית
תרומה והתנדבות בקהילה: תוכנית עבודה ל 4 פעולות התנדבות במהלך השנה
רפואה תעסוקתית

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון של של לפחות שנה כרכזת משאבי אנוש מתעשייה- חובה
תואר אקדמי רלוונטי – יתרון
שליטה ביישומי האופיס
עברית ואנגלית בכתב ובע"פ

* משרה מס׳ #319748 מיועדת לגברים ונשים כאחד

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מפעיל/ת מכונות/קו מוביל

23/05/2024
מספר משרה: 
14411
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
תרמו פישר ישראל
תחום: 
ייצור/בקרת איכות
מקצוע: 
מפעיל/ת מכונה
תאור תפקיד: 

1. עבודה בתחנות בקו על פי הנדרש- מילוי שוטף של משימות מפעיל בקו (הפעל מכונות מורכבות)
2. אחריות מלאה על תקינות תהליך ה-TPM בכל המכונות בקו הייצור:
- שמירה על מהלך תקין בקו- מבחינה טכנית
- מעקב אחרי טיפולים ותחזוקה שוטפת של המכונות והציוד- שמירה כחדש (תיקונים, שיפורים, החלפות חלקים)
3. גורם מקצועי בקו ושותף לקבלת החלטות על הצורך במעורבות גורמים
4. ניתוח נתונים, מציאת הזדמנויות, השתתפות בביצוע תחקירים אודות תקלות בקו
5. ליווי והשתתפות בפעילות מחלקת אחזקה בקו - תיקונים שיפורים כולל החלפת חלקים – לפי תוכנית שתבנה.
6. הדרכת מפעילים בקו לתפעול וטיפול נכון של הקו/מכונה (בעיקר מכונות מורכבות)
7. מעקב אחר פרמטרי חדר לחות – טמפרטורה, לחות, ניקיון

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה וניסיון מינימלים לתפקיד –
1. הנדסאי/ת- יתרון
2. חוש טכני גבוה ואוריינטציה תפעולית.
3. בעל/ת ידע מקצועי בתחום המכונות.
4. יכולת עבודה עם תוכנות אופיס ברמה טובה
5. אנגלית בסיסית ברמת קריאה והבנה
6. העבודה היא במפעל שלנו בקריית שמונה!

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מכרז כ"א לתפקיד מנהל/ת חשבונות וחשבות שכר לחברה הכלכלית קריית שמונה בע"מ

29/05/2024
מספר משרה: 
14376
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
החברה הכלכלית קרית שמונה
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד:

ביצוע הנהלת חשבונות וחשבות שכר לחברה כולל הגשת חומרים לרואה חשבון לביצוע מאזן שנתי.

ניהול מערכת נתוני הנהלת החשבונות בחברה, בכפוף להוראות הדין הקיים, לרבות תקנות הרשויות המקומיות.

ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי תוך בקרה ודיווח על נתונים כספיים / דו"חות כספיים.

טיפול במערך התשלומים והגביה.

הכנת תשלומי שכר לעובדים תוך ביצוע בקרות ודו"חות שכר לרבות דו"ח שנתי לממונה על השכר.

היקף משרה: 100%  בכפוף לאישור משרד הפנים.

כפיפות: מנכ"ל החברה.

תנאי העסקה: הסכם העסקה אישי, בכפוף לחוזר תאגידים עירוניים, אגף השכר והסכמי עבודה במשרדי האוצר והפנים.

מועד תחילת עבודה: מידי - בכפוף להחלטת וועדת כח אדם ויועצים של החברה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף :                 מנהל/ת חשבונות סוג 2 לפחות.

                                  תעודת חשבי שכר.

ניסיון מקצועי:         ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום ניהול חשבונות.

                                    ניסיון של 2 שנים לפחות בחשבות שכר.

דרישות נוספות:       היכרות עם תוכנת חשבשבת.

                     היכרות עם תוכנת שיקלולית.

                     יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות הOFFICE-.

                     עברית ברמה גבוהה.

כישורים אישיים: בעל תודעת שירות גבוהה, חריצות, מהימנות אישית, יחסים בינאישיים טובים, קפדנות ודיוק בביצוע, סדר וארגון, נשיאה באחריות, יכולת ייצוג החברה בפני גורמים חיצוניים.

מקום העבודה: משרדי החברה הכלכלית, קריית שמונה    (עבודה מרחוק תתאפשר עד לסיום המלחמה)

וועדת כח אדם ויועצים רשאית לזמן את 5 המועמדים המתאימים ביותר שעמדו בתנאי הסף ובדרישות התפקיד והם עונים על מירב הדרישות הנוספות הרצויות.

וועדת כח אדם ויועצים רשאית, עפ"י שיקול דעתה, לדרוש מהמועמדים, כולם או חלקם, להיבחן במבחני התאמה בגופים העוסקים בכך.

המעוניינים יגישו קורות חיים ותעודות מתאימות המעידות על השכלה וניסיון מקצועי עד ולא יאוחר מיום חמישי 30.05.2024 בשעה 12:00 בהגשה בדואר אלקטרוני לגב' שירן מלכה במייל: mazkira@kalkalit.com

לבירורים יש לפנות לגב' שירן מלכה  בטלפון:050-3950559

 

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה רכז/ת טכנולוגי למדור בחינות

25/07/2024
מספר משרה: 
14366
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
מכללה אקדמית תל חי
תחום: 
אדמיניסטרציה
טכנאי/ת
מקצוע: 
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד: 

מחלקה: מדור בחינות
כפיפות: ראש מדור בחינות
היקף משרה: 100%

• ליווי פרויקטים משלב האפיון העסקי ועד ליישום והטמעה.
• בדיקת תכנים ושיתוף פעולה עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
• ניהול ועדכון מידע בכלים דיגיטליים בנושא התמיכה הטכנית.
• ניהול צוות תומכים וביצוע הדרכות.
• הקמת אמצעים טכנולוגיים לשיפור וקידום שירות קהל מרצים וסטודנטים.
• ניהול תיעוד אירועים.
• אינטראקציה עם קהל מרצים וסטודנטים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי.
• ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי.
• תודעת שירות גבוהה - הכרחי.
• עמידה בעומסים ויכולת התמודדות עם מצבים משתנים.
• יכולת גבוה בהבעה בעל פה ובכתב.
• נכונות לעבודה בשעות גמישות כולל ימי שישי ואחר הצהריים.

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מחסנאי/ת

08/05/2024
מספר משרה: 
14326
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
תרמו פישר ישראל
תחום: 
לוגיסטיקה ושרשרת אספקה
מקצוע: 
מחסנאי/ת
תאור תפקיד: 

תרמו פישר ישראל מגייסת מחסנאי מנוסה!
המשרה כוללת:
-קליטה וסידור סחורה
-ארגון מדפים
- העמסות ושילוחים
- קבלת סחורה
-עבודה בסביבה ממחושבת - תוכנת SAP

-תרמו פישר היא חברה גלובלית המציעה לעובדיה תנאים מעולים, סביבת עבודה נעימה, אתגרים וסביבת עבודה מלמדת ומפתחת.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

-ניסיון כמחסנאי
-יכולות סדר וארגון
-רשיון ב' - חובה! / רשיון מלגזה - רצוי / רשיון למשאית - יתרון
-ידע במערכת SAP, ידע בתוכנות אופיס וידע בסיסי באנגלית
-המפעל המקורי הוא בקריית שמונה ויש מפעל זמני נוסף (עקב המצב) בקיבוץ חוקוק ליד הכינרת, עבודת המחסנים זה בשני המפעלים.

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

עובד/ת ייצור

26/05/2024
מספר משרה: 
14325
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
תרמו פישר ישראל
תחום: 
ייצור/בקרת איכות
מקצוע: 
עובד/ת ייצור
תאור תפקיד: 

תרמו פישר ישראל מגייסת עובד/ת ייצור למשרה מלאה!
המשרה כוללת:
-השתלבות בתחנות שונות בקו הייצור
-עבודה בישיבה ברוב הזמן
-עבודה חזרתית

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

-רצוי- ניסיון כעובד/ת ייצור
-סבלנות, מוטיבציה, יכולת עבודה בצוות
-מוטוריקה עדינה הדורשת דיוק וירידה לפרטים

*תרמו פישר מציעה תנאים מעולים למתאימים, סביבה עבודה נעימה, בטיחותית, ללא עבודה בסופי שבוע וללא לילות וללא הרמת משקלים כבדים.

*המפעל שלנו הוא בקריית שמונה, אך יש כרגע (עקב המצב) מפעל זמני גם בקיבוץ חוקוק ליד הכינרת.

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

Data Analyst

09/07/2024
מספר משרה: 
14307
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
Copyleaks
תחום: 
מחשבים/הייטק
מקצוע: 
אנליסט/ית
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

Responsibilities

Collaborate with key stakeholders to define KPIs that align with business objectives
Partner with engineering and product team to define data gaps and build necessary events for robust, actionable reporting
Collect, clean, and process data from various sources, stitching together where necessary, to ensure accuracy and consistency
Perform deep analysis to uncover patterns, correlations, and trends, and share with key stakeholders
Develop and maintain dashboards, reports, and visualizations to communicate findings and insights effectively and efficiently
Support the eventual implementation of a CDP (customer data platform), ultimately becoming the day to day owner
Recommend and implement new methods and techniques to collect and enrich our dataset
Conduct ad hoc analysis to support strategic initiatives, product development, and various marketing campaigns
Perform regular analysis of our platform usage, leveraging for trend reports, PR opportunities, and other storytelling opportunities
Regularly monitor data quality and integrity, implementing solutions to address any issues or discrepancies including recommendations to enrich data
Stay abreast of industry trends, best practices, and emerging technologies in data analytics and SaaS
Requirements

3-5 years of relevant experience, ideally in SaaS or a tech environment
Must be highly detail-oriented and organized
Proficiency in SQL, Python, R, or other programming languages for data analysis and manipulation
Strong analytical skills with the ability to translate complex data into actionable insights.
Experience working with data visualization platforms including Tableau, PowerBI, or Google Data Studio
Strong communication, project, and time management skills with the ability to multitask in a fast-paced environment
Deep knowledge of statistical methods, hypothesis testing, and experimental design.
Proactive in offering recommendations, going above and beyond, and thinking three steps ahead
Each day, the world’s largest businesses and educational institutes and millions of individuals trust our exclusive AI-powered text analysis to identify potential plagiarism and AI-generated content, provide full transparency around responsible AI adoption, ensure error-free writing, and protect IP and copyright.
We’re seeking a dynamic, highly motivated, organized data analyst to join our quickly growing team! The ideal candidate will play a key role in analyzing large sets of data, extracting key insights to inform decision making and drive continued growth of the business. This role will report into marketing and will work closely with cross-functional teams including product to identify trends, develop recommendations, and improve our outcomes.
If you have a track record analyzing and finding trends across large sets of data, are passionate about your role, and enjoy working in a supportive and entrepreneurial environment we want to hear from you.
Competencies

Analysis
Assessment/evaluation
Attention to detail
Communication - written and oral skills
Consult with and receive feedback constructively from co-workers on projects
Creativity
Knowledge of relevant policies and procedures
Problem identification and resolution
Computer network and computer systems
Works independently as well as part of a team
Must be a fast learner

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
לדוברי שפות
שעות עבודה: 
08:30-05:30
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

ראש/ת מכינה למכינה לחיים אוטונומיים ועצמאיים - לא.נשים במגוון האוטיסטי

21/04/2024
מספר משרה: 
14234
מועצה/אזור/יישוב: 
קריית שמונה
חברה: 
אבני דרך לחיים
תחום: 
חינוך/הדרכה
ייעוץ וטיפול
ניהול
מקצוע: 
רכז/ת תוכנית
תאור תפקיד: 

כרגע המסגרת מפונה וממוקמת בטירת צבי, אך עם סיום המלחמה אנו עתידים לחזור לקרית שמונה. מחפשים ראש/ת מכינה, שהחזרה לעבודה בעמק החולה, רלוונטית גם עבורם
התפקיד: פיתוח וניהול שוטף של התכנית

בניית תכנית קבוצתית למשתתפי התכנית
• פיתוח התכנית (תכנית שנתית, תכנים, פרוייקטים, קשרי קהילה)
• ניהול ומתן מענה מקצועי לצוות התכנית
• קשר עם תכניות העמותה השונות
• ניהול תקציב
• שותפות בצוות רכזי תכניות העמותה
• גיבוש, יחד עם עוס המכינה, תכנית אישית של מקבל השירות והוצאתה לפועל
• קשר עם משפחות ומעגלי התמיכה של מקבלי השירות
• קשר עם המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות השונות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• תואר ראשון לפחות בתחום טיפולי/חינוכי
• יתרון לבעלי ניסיון בתיאום טיפול/ הדרכת צוותים/ ניהול
• היקף משרה 80%-100%
• נכונות לעבודה בשעות אחר הצהריים
• נוכחות בישיבות, הדרכות והשתלמויות צוות
• התחייבות לשנתיים
• תחילת עבודה מיידית

כישורים נדרשים:
• יחסי אנוש מעולים, כבוד לכל אדם באשר הוא וגישת עבודה הומאנית.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יוזמה, יצירתיות וראייה מערכתית
• יכולת לניהול צוות והובלת תהליכים
• אחריות ומחוייבות אישית גבוהה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור
Subscribe to RSS - קריית שמונה