מכרז פומבי מס´ 01/2019 למשרת מפקח/ת איכות הסביבה
מכרז פומבי מס´ 01/2019 למשרת מפקח/ת איכות הסביבה
26/05/2019מכרז פומבי מס' 01/2019 למשרת מפקח/ת איכות הסביבה
1. מעקב ופיקוח אחר העבודות המבוצעות ע"י קבלני השירות בתחום איכות הסביבה עבור רשויות האשכול אשר הצטרפו למערך פינוי האשפה ואיכות הסביבה, באמצעות סיורים בשטח ובאמצעות ניהול "תיק מעקב" עבור כל אחד מקבלני השירות אשר יכלול דיווחים שוטפים ו/או מיוחדים, חוות דעת המפקח על טיב השירות, טיב העבודות וטיבו של כל אחד מקבלני השירות בתחום איכות הסביבה וכל מידע אחר/נוסף כפי שיידרש מעת לעת על ידי המנהל.
2. בדיקת דרישות והוראות החוזים השונים עם קבלני השירות השונים בתחום איכות הסביבה של רשויות האשכול (להלן: "החוזים"), דיווח על הוראות והתחייבויות שאינן מקוימות לעומת השירותים הניתנים בפועל על ידי קבלני השירות בתחום איכות הסביבה ועובדיהם, דיווח על הוראות סותרות ו/או בלתי מתאימות ו/או הנדרשות לשינוי לדעת המפקח (לרבות מתן המלצה לשינוי הנדרש), ביצוע פעולות לאכיפת קיום ומילוי מלוא הדרישות וההוראות בהתאם להנחיית המנהל.
3. ביצוע פיקוח, מעקב והליכי בקרה שונים, על פי הנחיות מנהל האגף.
4. פיקוח והקפדה על יישום של נהלי עבודה קיימים ו/או עתידיים בקרב קבלני השירות בתחום איכות הסביבה ועובדיהם.
5. מתן המלצות למנהל האגף לקביעת נהלי עבודה נוספים / עדכון נהלי העבודה.
6. בדיקת הציוד שבשימוש עובדי הקבלן ומתן אישור על תקינותם והתאמתם לדרישות החוזים.
7. בחינת התשומות המסופקת ע"י קבלני השירות בתחום איכות הסביבה, תקינותם, והתאמתם לדרישות החוזים, בכלל כך, כ"א, רכבים, ציוד וכו' המסופקים ע"י קבלני השירות.
8. עריכת סיורי בקורת שוטפים ו/או מיוחדים לפי צרכי האגף ודרישות המנהל מעת לעת.
9. עריכת סיורי בקורת עם נציגי הרשויות וקבלני השירות בתחום איכות הסביבה.
10. רישום ותיעוד ליקויים בביצוע העבודות כולל תיעוד בתמונות, בהקלטה, בהסרטה וכיו"ב לפי העניין.
11. מתן דיווחים קבועים, שוטפים ו/או מיוחדים.
12. השואות דו"חות משקל ברשויות לדו"חות משקל בתחנת מעבר/ אתר הטמנה.
13. בדיקת חשבונות הקבלנים נותני השירות בתחום איכות הסביבה והתאמתם לשירות שסופק על ידם בפועל.
14. הגשת דוחות למשרד להגנת הסביבה לרבות דרישות תשלום עבור ביצוע שירותים.
15. המלצה לביצוע קיזוז ו/או מתן קנסות בגין ליקויים בעבודה ו/או הפרה של הסכמי ההתקשרות.
16. השתתפות בישיבות של הרשויות בנושאים רלוונטיים, לרבות בנושאי הפיקוח והבקרה על עבודות קבלנים נותני השירות בתחום איכות הסביבה.
17. ליווי וסיוע לרשות בביצוע רכש והתעצמות באמצעים ע"י קו"ק מאושרים מהאשכול בתחום איכות הסביבה.
השכלה: 12 שנות לימוד לפחות.
הסמכה: מעבר השתלמות שליטה על מערכות שו"ב וניהול תקציבים באשכול (למועמד שהתקבל). בהמשך, הסמכה לפיקוח סביבתי.
ניסיון: ניסיון בניהול פרויקטים, בתחום איכות הסביבה/ לוגיסטיקה, ניסיון בבקרה ופיקוח במשך שנה לפחות.
ה. דרישות נוספות:
שפות: עברית וערבית (רצוי).
יישומי מחשב: שליטה טובה מאד בתוכנות ה – OFFICE ויכולת שליטה טכנולוגית ברמה גבוה.
עבודה ביום ו'/ ערבי חג ובשעות לא שגרתיות.
ו. כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית.
ניהול משא ומתן.
כושר שכנוע.
מוטיבציה ונכונות להשקיע.
קפדנות ודיוק בביצוע.
מסירות לעבודה.
תאריך תחילת עבודה: מיידי
יובהר, כי כל הדרישות המפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז.
ועדת המכרזים רשאית לשקול, כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל, לרבות, תארים אקדמיים נוספים ו/ או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום וכיו"ב.
הבהרות:
-המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.
- נכון להיום המשרה מאוישת במינוי זמני.
מועמדים/ות העונים/ות על דרישות המכרז יישלחו קורות חיים דרך האתר בצירוף מסמכים נדרשים לדוא"ל עד ליום ראשון 09.06.19 בשעה 10:00 נא לציין בכותרת האי-מייל את שם המועמד/ת ואת שם המשרה.
פניות מתאימות בלבד תיענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור