מנהל/ת חשבונות ברשות המקומית
מנהל/ת חשבונות ברשות המקומית
10/08/2022היקף המשרה: 100% כפיפות: גזבר המועצה דירוג: מנהלי מתח דרגות : 6-8 ניהול מערכת נתוני הנהלת החשבונות ברשות המקומית, בכפוף להוראות הדין הקיים, לרבות תקנות הרשויות המקומיות (הנהלת חשבונות, תשמ"ח - 8811 ).עיקר הפעילות: א. ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי. ב. בקרה ודיווח על נתונים כספיים ברשות – מרכב"ה/ מנו"ף וכו' ג. עבודה בצוות. משימות נוספות שיוטלו ע"י גזבר המועצה
השכלה ודרישות מקצועיות: סיום קורס בהנהלת חשבונות מסוג 2 לפחות. דרישות ניסיון: א. ניסיון מקצועי – ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום ניהול חשבונות – יתרון לניסיון בתחום המוניציפלי. ב. ניסיון ניהולי – לא נדרש. דרישות נוספות: שפות - עברית ברמה גבוהה. יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-OFFICE. הבהרות: זכותו/זכותה של מועמד.ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/לה מחמת מוגבלותו/מוגבלותה בהליכי הקבלה לעבודה. תינתן עדיפות למועמד.ת המשתייך/המשתייכת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי ועובדות הרשות המקומית, אם המועמד.ת הוא/היא בעל.ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים או מועמדות אחרים/אחרות. קורות חיים + מסמכים רלוונטיים (צילומי תעודות והמלצות) המוכיחים את הנטען בקורות החיים ובדרישות התפקיד הנ"ל, יש למסור בשעות העבודה המקובלות, במעטפה סגורה ובמסירה ידנית, למשרדי המועצה או למייל: noas@rosh-pinna.muni.il עד ליום 25.8.2022 בשעה 12:00 טלפון לשאלות ולבירורים: 052-6091453 נעה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור