ניהול מערך לקוחות

ניהול מערך לקוחות

19/07/2022
מספר משרה: 
9095
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
חברת ספיקסיט - SPEAXIT
תחום: 
ניהול
מקצוע: 
נציג/ת שירות לקוחות
תאור תפקיד: 

חברת SPEAXIT הינה חברה חדשנית וצומחת ומהמובילות שיש כיום הבונה ומשווקת הרצאות וסדנאות של טובי המרצים בארץ.
אנו מחפשים את האחת או האחד שיעזרו לנו להמשיך לתת שירות מקצועי מעולה ויחס אישי ללקוחותינו ובעיקר לתרום ולפעול עפ"י ערכי החברה ולהיות חלק משמעותי בהתפתחות ובצמיחה של החברה.
 אנחנו מחפשים אותך - עם יכולת למכור וכשרון להוביל את קשרי הלקוחות בחברה. משרה מלאה עם ראש גדול, רצון ללמוד ומקום לצמוח ולהתפתח.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
1. ניהול מערך הלקוחות – שירות מסור ומקצועי הכולל מענה ופתרון לפניות ולצרכי הלקוחות
2. ניהול מערך הטאלנטים – ניהול הקשר השוטף והיומיומי עם הטאלנטים – המרצים והמנחים, ותיאום מול החברות והארגונים
3. הוצאת הזמנות שוטפות לאירועים
כישורים נדרשים:
1. כישורים בינאישיים מצוינים ורמת שירות גבוהה
2. יכולת של יצירת קשרים ובניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות
3. שליטה מוחלטת ביישומי  OFFICE – Excel, Word, Powerpoint
4. אנגלית ברמה גבוהה
5. יכולת ריכוז ותשומת לב לפרטים - לצורך משימות הדורשות עבודה מדויקת
6. יכולת לימוד מהירה
7. סדר, ארגון ואחריות
8. יוזמה ויצירתיות

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור