מנהל/ת שרות לקוחות לחברה גלובלית

מנהל/ת שרות לקוחות לחברה גלובלית

08/05/2022
מספר משרה: 
8287
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
ישומים לבכירים
תחום: 
ניהול
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת תיקי לקוחות
תאור תפקיד: 

מנהל /ת שירות לקוחות והזמנות בחברה גלובלית עוזר /ת מנהל שווק- שוק מקומי באזור הגליל העליון ניהול צוות של 6 עובדי /ות שרות וגבייה אחריות על שביעות רצון לקוחות ומתן מענה לבעיות מורכבות (כגון: תקלות, אספקות, החזרת סחורה ללא תיאום וכו'). אחריות על חווית לקוח - ניהול ושליטה בתחום איכות השירות ללקוחות באמצעות בניית דו"חות, מעקב ובקרה. טיפול שוטף בתלונות לקוח עד למתן תשובה סופית ללקוחות. טיפול בהחזרות לקוח עד לסיום הטיפול. מתן תמיכה טכנית ומקצועית ללקוחות קצה (משתמשים בציוד לקוחות פרטיים וגם לקוחות החברה) הכולל הדרכות בשטח. אחראי /ת על כל תהליכי הקלדת הצעות מחיר/הזמנות מתן מענה ללקוחות בנושאים של מחירים, זמינות מלאי, מועדי אספקה, תעודות משלוח וכן הפקת חשבוניות ללקוחות, עליות ועדכון מחירונים. עזרה בבקרה על דוחות אנשי השיווק לסמנכ"ל השיווק. אחריות על אובליגו לקוחות התאמת אובליגו להיקפי פעילות אחריות על תחום הגבייה ניהול ישיבות גיול מול סוכנים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות: ניסיון קודם בתפקיד זהה-יתרון משמעותי! היכרות עם מערכת הפריוריטי. אנגלית ברמה טובה (קרוא וכתוב( שליטה מלאה בתוכנות office יכולת עבודה תוך ריבוי משימות. יכולות ניהול עובדים. יכולות הנעת עובדים ותהליכים. יכולת עבודה תחת לחץ. עבודת צוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור