מכרז פומבי מס' 03/2022 למשרת מוקדן/ת / נציג/ת שירות

מכרז פומבי מס' 03/2022 למשרת מוקדן/ת / נציג/ת שירות

01/05/2022
מספר משרה: 
8242
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
אשכול גליל מזרחי
תחום: 
אדמיניסטרציה
שירות לקוחות
מקצוע: 
נציג/ת שירות לקוחות
תאור תפקיד: 

בהתאם לתקנות העיריות מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות, תש"ם- 1979  , ניתנת בזה הודעה על
משרה פנויה של מוקדן / נציג שירות לשירות הווטרינרי באשכול גליל מזרחי, והזמנה להציג מועמדות לאיוש
משרה זו כאמור.
הערה: מובהר בזאת כי בכל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה
ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
1. כללי
1.1. מועמדים המבקשים להציג את מועמדותם למכרז, מתבקשים להגיש לאשכול גליל מזרחי את המסמכים
הבאים, יש להגיש את המסמכים כקובץ PDF או WORD בלבד:
א. שאלון אישי – מלא וחתום על ידי המועמד
ב. קורות חיים שיכללו פירוט ניסיון מקצועי ותעסוקתי
ג. אישורים על השכלה, לרבות קורסים והכשרות מקצועיות כנדרש מכוח תנאי הסף;
ד. אישורים מהמעסיק/ים הרלוונטי/ים המעידים על עמידה בתנאי הסף הרלוונטיים, כולל תאריכים מדויקים.
ה. ממליצים – לפחות שניים בכתב או פרטי קשר להמלצה טלפונית.
ו. צילום תעודת זהות.
ז. צילום רישיון נהיגה.
1.2. מועמדים/ות העונים/ות על דרישות המכרז יישלחו קורות חיים + המסמכים הנדרשים לדוא"ל
hr@eastgalil.org.il עד ליום ב' ה- 15.05.2022 בשעה 16:00 , נא לציין בכותרת האי-מייל את שם
המועמד/ת ואת שם המשרה.
1.3. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 04-8200807 יש לוודא קבלת המסמכים טלפונית באמצעות פנייה למס' הנ"ל.
1.4. אשכול גליל מזרחי אינו מתחייב לקבל הצעה כלשהי ושומר על זכותו להפסיק בכל עת את הליכיו של מכרז זה, זאת בכל שלב משלביו.
1.5. מועמד שלא יגיש את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותו לא תיבדק
והיא תפסל על הסף .
1.6. מועמדים אשר עומדים בתנאי הסף יזומנו לראיון בפני ועדת בחינה. האשכול שומר על זכותו לקיים גם ראיון מקדים.
2. פרטי המשרה
2.1. תיאור התפקיד: מוקדן / נציג שירות לשירות הווטרינרי האזורי.
היקף משרה: מלאה
כפיפות: מנהל השירות הוטרינרי האזורי
תנאי השכר: העסקה על בסיס חוזה אישי בהתאם לנהלים המקובלים באשכול ולהנחיות משרד הפנים.
תקופת ניסיון: שנתיים.
כללי: בכפוף להוראות כל דין וקבלת כל האישורים הדרושים, המועמד שיזכה יהיה מוגבל במקצועו
במסגרת עסק פרטי ו/או בכל עיסוק אחר.
המועמד מתחייב שלא לעסוק ולא לטפל בכל עניין שיש בו משום ניגוד עניינים לתפקידו/ה כעובד של
אשכול גליל מזרחי.
הוראות מכרז זה יהוו חלק בלתי נפרד מן ההתקשרות בין המועמד/ת לבין אשכול גליל מזרחי.
2.2 . ייעוד: הנגשת שירותי הרשות לציבור לתושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, דיגיטלית וכתובה
מתוך תודעת שירות.
2.3. תחומי אחריות
2.3.1 . הנגשת מידע לתושב על שירותי האשכול בתחום הוטרינריה, ובכל תחום אחר, במידה ויידרש.
2.3.2 . קבלת פניות מתושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים
2.3.3 . ניתוב פניות התושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם, באמצעות מערכת המידע המוטמעת
באשכול.
2.3.4 . בקרה על הטיפול בפניות התושבים
2.4 . פירוט המשימות העיקריות הנגזרות מתחומי האחריות: תיאור התפקיד
2.4.1 . מתן שירות טלפוני אדיב, מקצועי ומהיר לתושבי האשכול, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים באשכול
הרשויות גליל מזרחי.
2.4.2 . מתן מידע עירוני עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש באשכול כגון: מידע אודות חיסוני כלבת
לבעלי חיים וכל מידע אחר/נוסף כפי שיתבקש ע"י האשכול, בהתאם למדיניות האשכול ולנוהלי
העבודה שנקבעו
2.4.3 . מתן מידע לציבור בעתות חירום ובאירועים חריגים כגון: חשד לאירוע כלבת, פיגועים, מלחמה, תנאי
מזג אוויר קיצוניים, הפגנות וכו'
2.4.4 . קבלת פניות תושבים ממגוון ערוצים: טלפון, מיילים, הודעות סלולריות, פניות באתר השירות וכו'
2.4.5 . הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות .
2.4.6 . זיהוי הגורם הרלוונטי לטיפול בפניית התושב על פי שאילת שאלות מבררות
2.4.7 . הפניית התושב ו/או הפנייה לטיפול על ידי הגורם הרלוונטי ברשות, בליווי המידע הנדרש כגון פרטי
התקשרות, מסמכים נדרשים
2.4.8 . קבלת פניות בנוגע למפגעים ומטרדים במרחב אשכול גליל מזרחי, והעברתן לטיפול ביחידות הרשות
השונות הנחייה והפעלה של צוותי השטח של הרשות לצורך טיפול בפניות שהתקבלו במוקד, כולל מתן
דיווח והסבר על המפגעים, מתן עזרה טלפונית והכוונה למקום האירוע, שליחת כוח עזר במקרה הצורך
וקישור טלפוני בין הגורמים השונים
2.4.9 . בקרה מיידית על הטיפול בפניות המתבצע על ידי גורמי היחידה הרלוונטית
2.4.10 . ביצוע מטלות רלוונטיות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.
2.4.11 . יצוין כי במסגרת העבודה יידרש המוקדן לעבוד מול מערכת מידע המוטמעת בימים אלו באשכול.
המוקדן יעמוד בקשר ישיר מול הספק המספק את המערכת לצורך ביצוע ההתאמות וההטמעות
הנדרשות בהתאם להוראות האשכול.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

2.5. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
2.5.1. ייצוגיות
2.5.2. תודעת שירות גבוהה
2.5.3. סדר וארגון
2.5.4. יכולת עבודה עצמאית ובמסגרת צוותית.
2.5.5. יכולת ראיה מערכתית
2.5.6. יכולת ביטוי בכתב ובע"פ
2.5.7. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
2.5.8. עבודה תחת תנאי לחץ
2.5.9. מתן מענה במצבי חירום
2.5.10. יכולת עבודה מול מספר מערכות מידע במקביל ומול ממשקים מרובים
3. תנאי סף:
רשאים להגיש מועמדות מועמדים העומדים בכל התנאים שלהלן:
1.1. השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
2.1. שפות: עברית ברמה גבוהה.
• יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה OFFICE

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור