תומכ/ת helpdesk
תומכ/ת helpdesk
19/05/2022מספר משרה:
8239
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
מכללה אקדמית תל חי
תחום:
אבטחת מידע וסייבר
מחשבים/הייטק
מערכות מידע
מקצוע:
איש/ת מערכות מידע
תאור תפקיד:
סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה. ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון. • ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי. • ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי. • ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון. • ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון. • ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון. • כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור