לארגון תעשייתי מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות
לארגון תעשייתי מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות
01/03/2022• ניהול צוות עובדים. o חניכה וקליטה של עובדים חדשים o הדרכות ומשובים על ביצוע o האזנות לשיחות הנציגים לצורך שיפור השירות o ניהול סדר יום ותעדוף משימות בין הנציגים. o גיבוש צוות העובדים על פי מדיניות החברה o אחריות על שביעות רצון לקוחות ומתן מענה לבעיות מורכבות (כגון: תקלות, אספקות, החזרת סחורה ללא תיאום וכו'). • אחריות על חווית לקוח - ניהול ושליטה בתחום איכות השירות ללקוחות באמצעות בניית דו"חות, מעקב ובקרה . • טיפול שוטף בתלונות לקוח עד למתן תשובה סופית ללקוחות. • טיפול בהחזרות לקוח עד לסיום הטיפול. • מתן תמיכה טכנית ומקצועית ללקוחות קצה (משתמשים בציוד – לקוחות פרטיים וגם לקוחות החברה) הכולל הדרכות בשטח . • אחראי על כל תהליכי הקלדת הצעות מחיר/הזמנות • מתן מענה ללקוחות בנושאים של מחירים, זמינות מלאי, מועדי אספקה, תעודות משלוח וכן הפקת חשבוניות ללקוחות, עליות ועדכון מחירונים. • ייצוג מח' השיווק במפעל בכל הנוגע לתחומי ממשק בין המפעל לשיווק כגון – אופן הטיפול במלאי "מת", מעבר למוצרים חדשים, מתן העדפות ייצור מטעם מח' השיווק ועוד. • עזרה בבקרה על דוחות אנשי השיווק לסמנכ"ל השיווק. • אחריות על אובליגו לקוחות – התאמת אובליגו להיקפי פעילות • אחריות על תחום הגבייה – ניהול ישיבות גיול מול סוכני המכירות. • הקמת אובליגו ללקוחות חדשים. • עבודה מול כלל במידת הצורך בשיתוף מנהלת הגביה • ניהול ומעקב אחר חתימת הסכמים שנתיים וקבלת בונוסים שנתיים. • ניהול ומעקב תמריצים שוטפים לקבלנים. • ניהול ישיר של קבלנים מובילים אסטרטגיים. • ניהול ומעקב הסכמים שנתיים ללקוחות. • ניהול חווית לקוח – ביקורים שוטפים עם אנשי המכירות. • אירועים והדרכות – הובלת אירועים כנסים והדרכות אצל לקוחות.
• ניסיון קודם בתפקיד זהה-יתרון משמעותי! • היכרות עם מערכת הפריוריטי. • אנגלית ברמה טובה (קרוא וכתוב( • שליטה מלאה בתוכנות office • יכולת עבודה תוך ריבוי משימות. • יכולות ניהול עובדים. • יכולות הנעת עובדים ותהליכים. • יכולת עבודה תחת לחץ. • עבודת צוות .
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור