תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב במכללה האקדמית תל- חי
תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב במכללה האקדמית תל- חי
17/12/2020סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה. ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.
היקף משרה:100%
· השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים – יתרון. · ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי. · ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי. · ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון. · ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון. · ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון. · כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: עבודה תחת לחץ, גישה טכנית, כושר למידה עצמית, יכולת עבודה בצוות תוך הקפדה על נטילת אחריות אישית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, "ראש גדול" ויוזמה, סדר וארגון.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור