תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב במכללה האקדמית תל- חי

תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב במכללה האקדמית תל- חי

17/12/2020
מספר משרה: 
3787
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מכללה אקדמית תל חי
תחום: 
מחשבים/הייטק
מקצוע: 
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד: 

סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה. ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.

היקף משרה:100%

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

· השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים – יתרון. · ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי. · ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי. · ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון. · ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון. · ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון. · כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון. תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות: עבודה תחת לחץ, גישה טכנית, כושר למידה עצמית, יכולת עבודה בצוות תוך הקפדה על נטילת אחריות אישית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, "ראש גדול" ויוזמה, סדר וארגון.

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור