רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת
06/01/2021העבודה היא אדמינסטרטיבית וכוללת משימות ארוכות וקצרות טווח בתחומי מתן עזרה בתהליך תכנון ותפעול הייצור והרכש, משימות הנהלת חשבונות ואבטחת איכות תוך כדי קשר בין המחלקות השונות בחברה. אנחנו מציעים מקום עבודה נעים ומשפחתי, ומחפשים שותפים לדרך לתקופה ארוכה. בין המשימות העיקריות: תהליך תוכנית ייצור: מעורבות אקטיבית בתהליך זה משלב ספירת המלאי, דרך תוכנית ייצור שבועית, עד למעקב אחרי ביצוע ושמירה על תמונת מצב עדכנית. הדפסת פקודות הייצור לשבוע הקרוב ומסירתן למנהל הייצור. תהליך תוכנית רכש: יצירת הזמנות רכש באייקאונט. מעקב אחרי ההזמנה וטיפול בבעיות, חוסרים, ניירת נלווית. עדכון מחסן באופן שוטף בהגעה צפויה. סגירת תוכנית רכש. שמירה על תמונת מצב עדכנית. וידוא כללי של מלאים מורכבים אצל ספקים. ניהול הזמנות מסגרת. תחזוקת מחירים ומק"טים במערכת הרכש. תחזוקת הכמויות בתוכנית רכש לפי פקודות ייצור. מלאי: אחת לחודש במועד קבוע ספירת מלאי של מלאי מפעלי. יצירת הזמנות רכש ותהליך דומה לתהליך תוכנית רכש עד להגעת הסחורה. הנהלת חשבונות: קבלת תשלומים בצ'ק והוצאת קבלות. הכנת הפקדות מזומן וצ'ק. הפקדה בפועל. השוואה בין חשבוניות ספקים לתעודות משלוח ספקים לפני תשלום. תיעדוף תשלום לספקים. הכנה לשכר וקופות גמל, קופה רושמת, חופשות, אישורי מחלה, טיפול בשמירה וחלוקת תלושי משכורת, טיפול בצ'קים של תרומות חודשיות. הוצאת חשבוניות סוף חודש ללקוחות סיטונאיים. קשר עם הנה"ח סיטונאים, גוביינות, גיול חובות. מענה להנהלת חשבונות לקוחות סיטונאיים. טיפול בהחזרות לחנויות ומסמכים נלווים. אבטחת איכות: ניהול יומן אבטחת איכות על התראותיו ופעולות שצריכות להיעשות ברמה השנתית. שמירה על סדר במערך אבטחת האיכות: תיוק ושמירת מסמכים, עדכון גרסאות ועוד. משימות אבטחת איכות מול ספקים. ניהול יומן הדרכות עובדים. טיפול בהגשות מוצרים למשרד הבריאות, קשר עם ספקים בחו"ל.
דרישות התפקיד וציפיות: מיומנויות מחשב גבוהות באמת. יכולת לניהול ריבוי משימות .יסודיות, אמינות, מוסר עבודה ומוטיבציה גבוהה. ראש גדול, אחריות אישית גבוהה ושקיפות. בנוסף, דרושה יכולת הגעה עצמית למפעל. דרושה אנגלית (גם טכנית) ברמה גבוהה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור