מנהל/ת חשבונות ואדמינסטרציה לחברת סטארט אפ בצפון!
מנהל/ת חשבונות ואדמינסטרציה לחברת סטארט אפ בצפון!
07/12/2020לחברת סטארט אפ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ואדמניסטרציה: אחריות על תחומי הנהח בחברה: אחריות על לקוחות לרבות הפקת חשבוניות, סגירת קבלות, התאמות וניהול גיול לקוחות, אחריות על ספקים לרבות קליטת חשבוניות, רישום הוצאות וביצוע תשלומים לספקים, אחריות על בנקים לרבות התאמות בנקים וניהול רישומים, טיפול בדוחות הוצאות והחזרים לעובדים, תשלומים ודוחות לרשויות, סגירות סוף חודש לרבות הכנת חומרים למאזן, טיפול שוטף ועבודה מול גופים מוסדיים, אחריות אדמניסטרטיבית מלאה לרבות תמיכה במחלקות השונות, עזרה בפרוייקטים ארגוניים, תמיכה בתחומי הרווחה, מש"א, ניהול יומנים, כתיבת פרוטוקולים בישיבות, קבלת אורחים ועוד. משרה מלאה. *התפקיד מותאם לנשים וגברים כאחד*
דרישות מנהח סוג 2/3 - חובה! שליטה מלאה בכל תחומי הנהח נסיון מחברות תעשייתיות - יתרון משמעותי! ידע בתחום השכר - יתרון יכולת ניהול אדמניטרטיבית מצויינת יכולת עבודה עצמאית וראש גדול אנגלית - טובה מאוד! נכונות לעבודה מאומצת מגורים - צפון קורות חיים: atarashoshani1110@gmail.com
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור