מנהל/ת קהילה
מנהל/ת קהילה
09/09/2020ניהול שירותי קהילה ותהליכים חברתיים במטרה לשיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.
דרישות התפקיד: 1. בנית תכנית שנתית לניהול הקהילה - תוכן ותקציב. 2. יזום שירותים והליכים לשיפור איכות חיי התושבים. 3. הקשבה לצרכים שונים העולים מקרב התושבים ומתן מענה במסגרת האפשר והמותר על פי התקנות והחוק. 4. גיוס עובדים וקבלנים לתפעול שירותי הקהילה השונים. 5. לווי מנהלים והנחייתם בהפעלת תחומי אחריותם. 6. מיקסום השגת שירותים ותקציבים מהמועצה לטובת פיתוח הישוב ושיפור השירות . 7. גבייה מקסימלית של מיסי הקהילה מתושבי מעין ברוך. 8. בקרה על התנהלות שירותי הקהילה - תוכן ותקציב - ורמת שביעות הרצון מהם. 9. סיום עבודה של בעלי תפקידים ונותני שירות, שאינם מתאימים. 11. שיתוף פעולה חיובי ומקדם עם הנהלה ויו"ר. 10. שתוף פעולה חיובי עם הנהלת הקיבוץ לקידום אינטרסים משותפים. ניסיון נדרש: 1. ניסיון ניהולי במגזר הכפרי . 2. ניהול אגודה קהילתית – יתרון משמעותי. 3. בניית תוכניות עבודה, ישומן ויכולת בקרה עליהן – יתרון משמעותי. 4. הובלת פרויקטים – יתרון. 5. הובלת תהליכים חברתיים – יתרון. 6. ניהול כספי – יתרון.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור