רכז/ת מידע ואדמיניסטרציה ביחידה לצמיחה וקליטה במועצה האזורית הגליל העליון
רכז/ת מידע ואדמיניסטרציה ביחידה לצמיחה וקליטה במועצה האזורית הגליל העליון
02/09/2020הגדרת תפקיד: אחראי/ת על תחום המידע למתעניינים, איסוף מידע מתחומי צמ"ד וקליטה מהקיבוצים, ניהול מאגר מתעניינים. ניהול אדמיניסטרטיבי של היחידה.
מטרות התפקיד:
ריכוז מידע למתעניינים בקליטה בקיבוצי הגליל העליון )מידע על מסלולי הקליטה, תהליכים ומאפייני הקהילה הקולטת(
פיקוח וניהול נתוני מתעניינים לקליטה בקיבוצים המשווקים
ניהול אדמיניסטרטיבי ותכלול עבודת היחידה לצמ"ד קליטה ושיווק
ריכוז תחום הפרסום.
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: %50 משרה כ
פיפות ארגונית: מנהלת היחידה לצמ"ד וקליטה
לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
- קורות חיים.
- תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
- המלצות (במידה וקיים)
ניסיון מוכח ביישומי מחשב ברמה גבוהה, שליטה ביישומי אופיס, מדיה אינטרנטית ורשתות חברתיות
ניסיון בניהול מידע
ניסיון בתחומי הפרסום והשיווק באינטרנט - יתרון
היכרות עם הקהילה הקיבוצית - חובה
יכולת לעבודה עצמאית ויוזמה
כושר ביטוי ויכולת ניסוח בכתב ובעל-פה - ברמה גבוה מאוד
תודעת שירות גבוהה יכולת למידה גבוהה יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות
ניידות תחומי אחריות
קשר רציף עם בעלי תפקידים רלוונטיים בקיבוצים, במועצה ובגופים חיצוניים.
קשר עם מרכז מידע למתעניינים
מרכז מידע – ניהול קשר פרטני עם מתעניינים בקליטה / ניהול קשר שוטף עם ספק שרות של מרכז מידע. ריכוז וניהול מידע דמוגרפי
ניהול מאגר ידע מצטבר על הקליטה בגליל העליון, איסוף מידע וניתוח שלו לצרכים שונים.
אחזקת אתר הקליטה ודף הפייסבוק של הקליטה במועצה – ניהול וכתיבת תוכן.
ניהול אדמיניסטרטיבי של היחידה לצמ"ד קליטה ושיווק
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור