מנהל/ת משרד ולוגיסטיקה
מנהל/ת משרד ולוגיסטיקה
04/08/2020לחברה קטנה ומתפתחת בתחום החקלאות האורגנית דרוש/ה – מנהל/ת משרד ולוגיסטיקה • ניסיון ויכולות בשירות ומתן מענה איכותי ללקוחות. • ניהול לוגיסטיקה, בקרה, אחסנה, הובלה והפצה. • טיפול ונווט פניות מאתר החברה.. • הזמנות רכש. • בקרה תקציבית וגבייה, ניהול ותחזוקת מאזן. • ריכוז ומעקב אחרי תשלומים. • ניהול משרדי. שעות עבודה: משרה מלאה 9 שעות ביום ימי א-ה
אדם שמח לבבי ואוהב אדם. תקתקן/ית, תותח/ית ובעל/ת תודעת שירות. אוריינטציה מכירתית ושירותית ברמה גבוהה. ארגון ומיקוד מספר משימות במקביל. אחריות, ראש גדול, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. מוטיבציה ורצון להצליח, אמינות, דייקנות, סדר וארגון. מוטיבציה לרכישת ידע והתמקצעות בעולם הגידול האורגני. יכולת עבודה עצמאית. ניסיון בניהול מערך לוגיסטי. יוזמה ונכונות לעזור. יחסי אנוש מצוינים. שליטה ביישומי מחשב. יתרון : תעודת הנהלת חשבונות עם ניסיון שנות נסיון: 3-4 שנים מיקום המשרה: יעד,משגב
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור