תומך/ת טכני/ת (Helpdesk - Teir 1)
תומך/ת טכני/ת (Helpdesk - Teir 1)
19/12/2019מספר משרה:
2222
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
המכללה האקדמית צפת
תחום:
מחשבים/הייטק
מקצוע:
איש/ת טכני
תאור תפקיד:
• מתן תמיכה ושירותי Helpdesk בסיסיים למשתמשי קצה. • מתן פתרונות וסיוע טכני רמה 1 לסוגיות טכניות מרחוק. • ניהול וניתוב קריאות לצוותי שירות ברמות שונות בהתאם לאופי הקריאה וההתמחות. • הדרכה והטמעה של מערכות מחשוב למשתמשי קצה. • התקנה, הפצה והטמעה של תוכנות ומערכות הפעלה. • מתן שירות כולל תוך עמידה בהסכם רמות שירות (SLA).
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• השכלה: תעודה מקצועית רלוונטית / טכנאי מחשבים / תואר ראשון רלוונטי. • ניסיון במתן שירות בדגש על תמיכה טכנית בתחום טכנולוגי. • יכולת גבוהה של למידה עצמית ועבודה בתנאי לחץ. • יכולת ביטוי ותקשורת בינאישית גבוהה ועבודה בצוות. • נכונות להשקיע מאמץ גם מעבר לשעות העבודה. • תודעת שירות והקפדה על אתיקה בעבודה. • שפות – עברית ברמת שפת אם. אנגלית – רמה טובה מאוד. • מגורים באזור - יתרון.
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור