תומך/ת טכני/ת (Helpdesk - Teir 1)

תומך/ת טכני/ת (Helpdesk - Teir 1)

19/12/2019
מספר משרה: 
2222
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
המכללה האקדמית צפת
תחום: 
מחשבים/הייטק
מקצוע: 
איש/ת טכני
תאור תפקיד: 

• מתן תמיכה ושירותי Helpdesk בסיסיים למשתמשי קצה. • מתן פתרונות וסיוע טכני רמה 1 לסוגיות טכניות מרחוק. • ניהול וניתוב קריאות לצוותי שירות ברמות שונות בהתאם לאופי הקריאה וההתמחות. • הדרכה והטמעה של מערכות מחשוב למשתמשי קצה. • התקנה, הפצה והטמעה של תוכנות ומערכות הפעלה. • מתן שירות כולל תוך עמידה בהסכם רמות שירות (SLA).

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• השכלה: תעודה מקצועית רלוונטית / טכנאי מחשבים / תואר ראשון רלוונטי. • ניסיון במתן שירות בדגש על תמיכה טכנית בתחום טכנולוגי. • יכולת גבוהה של למידה עצמית ועבודה בתנאי לחץ. • יכולת ביטוי ותקשורת בינאישית גבוהה ועבודה בצוות. • נכונות להשקיע מאמץ גם מעבר לשעות העבודה. • תודעת שירות והקפדה על אתיקה בעבודה. • שפות – עברית ברמת שפת אם. אנגלית – רמה טובה מאוד. • מגורים באזור - יתרון.

קבצים מצורפים: 
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור