מנהל/ת הזמנות
מנהל/ת הזמנות
07/11/2019ניהול מערך ההזמנות מהארץ ומחו"ל בכל אמצעי התקשורת האפשריים, לאורך היום באופן שממקסם את מכירת החדרים בכמות ובמחיר, בתאום עם מערך השווק מחוץ למלון וסנכרון המחלקות הפנימיות במלון.
1. נסיון בניהול צוות ועבודה ברמת תקשורת טובה בתוך ארגון. 2. לימודים והכשרות בתחום הזמנות ו/או מחלקות מלונאיות אחרות. 3. נסיון בניהול הזמנות בארגון. ניהול הזמנות במלון – יתרון. 4. נסיון בעבודה עם מדיות חברתיות. 5. נסיון בעבודה עם תוכנות תיירותיות . 6. נסיון בעבודה תחת לחץ. 7. שליטה בטכנולוגיה עדכנית ברמה גבוהה . תכונות נוספות: 1. גישה שירותית. 2. תקשורת בין אישית ברמה גבוהה. 3. דיוק וקפדנות. 4. יכולת יזום רעיונות ותרגומם למעשה. 5. יושר אישי ברמה גבוהה מאד. 6. כושר למידה מהיר. 7. עצמאות מחשבתית ותפעולית. 8. יכולת להצמיח צוות ולהכשירו. 9. יכולת להפעיל בקרה עניינית ותהליכי שיפור.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור