מנהל/ת משרד במעין ברוך
מנהל/ת משרד במעין ברוך
16/04/2025- תיאום וסנכרון פעילות המנהלים ובעלי התפקידים במעין ברוך
- קביעת פגישות.
- תיאום יומנים וניהולם.
- תיאום הנהלות, מפגשי ציבור, אסיפות והוצאות פרסומים בהתאם.
- ניהול מרשם התושבים בישוב ודווחו למועצה (מערכת "שירה").
- אחראי/ת לניהול תיקי הקליטה לישוב ותפעול תהליכי הרישום והחתימות.
- ארגון ושימור המידע של ישיבות הנהלות הקיבוץ, באופן פיזי ומחשובי.
- סיוע בידי מנהלי העסק, הקיבוץ בקידום פרויקטים אד הוק ופרויקטים קבועים.
- מתן מענה בחירום (צח"י, אבלות וכד').
- ריכוז המידע לקראת הוצאת דף מידע לישוב (הדף הוורוד).
- אחראי/ת על נושא הדואר.
- מענה לתושבי מעין ברוך לצרכים שונים, מידע ומסמכים רלוונטיים.
- אחראי/ת על מבנה המזכירות וצרכי המשרד, הזמנות ציוד ותחזוקה.
- הכנת ישיבות בכל הקשור למיקום/ סידור / כיבוד / תקשורת
- עבודה במקום – משרדי האגודה
- גישה שרותית ומסבירת פנים.
- דיסקרטיות גבוהה מאד.
- ניהול תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
- סבלנות וסובלנות
- יכולת עבודה בשת"פ גבוה וחיובי עם בעלי תפקידים.
- סדר, דיוק וארגון ברמה גבוהה.
- גישה ביצועית.
- יכולת גבוהה לניהול עצמי ועצמאי.
- שליטה טובה מאד ב office ויכולת ללמוד שימושים נוספים עפ"י צורך.
- שליטה בשפה העברית ברמת שפת אם.
- זמינות גבוהה וגמישות.
משרה מלאה
כפיפות: מזכיר הקיבוץ
*** קו"ח יש לשלוח עד ה 30.4.2025 לדוא"ל: Miriam_k@windowslive.com