מכרז לתפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי ומעקב תקציבים רגילים/בלתי רגילים
מכרז לתפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי ומעקב תקציבים רגילים/בלתי רגילים
06/03/2025מהות התפקיד
1. בקרה תקציבית של תב"רים (תקציב בלתי רגיל) במועצה בכפוף לאחראית תברים וקולות קוראים
במועצה ובשיתוף פעולה עם יחידות המועצה. אחראי לוודא קבלת כספים מגורמים חיצוניים.
2. עבודה במערכות מידע ייעודיות
3. קשר שוטף עם משרדי ממשלה, חטיבה להתיישבות, מפעל הפיס ,חברות יזמיות, קבלנים, מנהלי קהילות
5. כל סיוע נוסף שיידרש ע"י אחראית תברים וקולות קוראים.
6. סיוע לאגף הנדסה בניהול תקציבים.
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים/ תעשיה וניהול או תחום ידע דומה. יתרון
ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים- יתרון.
דרישות נוספות
- יכולת תכנון ניהול וסדר רב משימתי
- ניסיון בהגשת דוחות ובניית תקציבים ובקידום פרויקטים- יתרון
- כושר התנסחות גבוה בכתב ובעל פה
- יחסי אנוש מעולים- שירותיות- חובה.
- שליטה גבוהה באקסל.
- הבנה בהנהלת חשבונות
- קפדנות ויכולת ירידה לפרטים
- אמינות ומהימנות
- אוריינטציה לממשקי מחשוב שונים
היקף משרה: 50% -100% (בתאום עם המועמד/ת) לתקופה של שנה עם אופציה להארכה כפיפות: גזבר המועצה /מנכ"ל / אחראית תברים
תחילת עבודה- מיידי קורות חיים יש לשלוח לכאן עד לתאריך 25.3.25
לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.
סגור