איש/ת מכירות וניהול משרד
איש/ת מכירות וניהול משרד
06/02/20251. מכירות - טלפוניות / אינטרנטיות ופורנטליות .
2. הנה"ח בסיסית + מערכת מלאי : הפקת מסמכים ממערכת הנה"ח , הזנת קליטות והזמנות רכש מלאי מוצרים דרך מערכת ניהול מלאי.
3 עבודה מול ספקים : ביצוע הזמנות רכש , מעקב הזמנות .
4. לקוחות : מכירות + תיאומי לו"ז התקנות , מענה טלפוני / וואטסאפ / מייל / פייסבוק .
5. דואר ומשלוחים :הפקת משלוחים דרך מערכת אינטרנטית של חברות השילוח + דואר פנימי .
6. מדיה : תפעול מערכת הזמנות ומכירות של האתר באינטרנט וברשתות החברתיות .
7. מטלות נוספות : עריכת מסמכים , גבייה מלקוחות, וביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך .
רישיון וניידות : חובה ( רשיון ג' – יתרון )
השכלה: תעודת בגרות מלאה עדיפות לתואר ראשון בניהול או לתעודה בהנה"ח .
ניסיון מקצועי : ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודת מזכירות ו/או ניהול משרד .
דרישות נוספות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה (רוסית-יתרון ),
היכרות ושליטה בתוכנות הOffice ,
היכרות וניסיון קודם בעבודה בתוכנת הנה"ח בסיסית. יתרון :
ידע נרחב בממשק אתרי מסחר באינטרנט + ניסיון קודם בענף הרכב כישורים אישיים: תודעת שירות גבוהה מאוד, ארגון וסדר, אמינות ומהימנות אישית , יחסים בינאישיים, , טיפול במספר נושאים במקביל , דיסקרטיות , ייצוגיות , יכולת עמידה בלחצים, יכולת לטפל בכמה נושאים במקביל , כושר התמדה . כפיפות: מנכ"ל החברה .
היקף משרה: 100% , 6 ימים בשבוע ( יום שבועי אחד מקוצר ) שעות עבודה : 7:30 - 17:00 תחילת עבודה: 01/08/2023. מועמדים /ות העונים/ות לדרישות הנ"ל מתבקשים/ות לשלוח קורות חיים עם פירוט ניסיון קודם, תעודות והמלצות למייל : Idan@kol-nigrar.com מועד אחרון לקבלת הצעות: 14/07/23 השכלה נדרשת: תיכונית + תואר ראשון / קורס בהנה"ח בסיסית היקף המשרה: משרה מלאה + אופציה לשעות נוספות סוג המשרה: שעתית + בונוס מכירות לפי עמידה ביעדים שעות עבודה: 7:30-17:00 ו' וערבי חג 7:30-13:00