מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

14/01/2025
מספר משרה: 
16463
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
אקטיב שירות ומכירות בע
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד: 

מנהל/ת משרד.
אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת ראש גדול להצטרף לצוות שלנו ולעזור בניהול שוטף של משרד בחברות סטארטאפ. בתפקיד זה תצטרך/י לתמוך בפעילות היומיומית של הסטארטאפ, לתאם משימות, לעבוד עם מספר ממשקים במקביל, ולהיות יד ימינם של מנהלי החברה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

* אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה.
* שליטה מלאה ביישומי מחשב, כולל:
* Excel ברמה גבוהה (יצירת דוחות, שימוש בנוסחאות בסיסיות ומתקדמות).
* הכרות כללית עם יישומי Microsoft Office (Word, PowerPoint, Outlook).
* יכולת מולטיטאסקינג וניהול מספר משימות בו-זמנית.
* יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ומול מגוון גורמים.
* ראש גדול ויכולת לקחת יוזמה.
* ניסיון קודם בניהול משרד / אדמיניסטרציה - יתרון משמעותי.
* ניסיון בהזמנת טיסות, תיאום כנסים וניהול נסיעות עסקיות - יתרון משמעותי.
* נכונות לעבודה בסביבה דינאמית ומהירה.
* מיקום המשרה: כרגע מרחוק ולאחר מכן במשרדי החברה בקריית שמונה

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
בוגר/ת ללא ניסיון
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.