דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח
דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח
06/01/2025מספר משרה:
16066
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
תילתן - השמה צפונית
תחום:
הבטחת איכות
מקצוע:
אבטחת איכות
תאור תפקיד:
לחברה יצרנית בינלאומית בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח. מהות התפקיד: אחריות כוללת על כלל התהליך והטיפול בתלונות לקוח. עמידה בקשר עם הלקוחות, הובלת מהלכי חקירה, בדיקת הכשלים, פיקוח על פעולות מתקנות ומעקב אחר הביצוע שלהן, עריכת מבדקים, וקביעת מסקנות על מנת ליעל ולשפר את איכות המוצר והתהליך. התפקיד הינו רוחבי המתכתב על כלל מחלקות המפעל.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• תואר ראשון בביולוגיה/מדעי החיים/ביוטכנולוגיה
• שלוש שנות ניסיון בתפקידי איכות בתחום המכשור הרפואי
• אנגלית ברמה גבוהה
• יכולת הקשבה והסקת מסקנות מהירה, יחסי אנוש טובים ויכולת הובלה.
המשרה פונה לכלל הקהלים, להגשת קו"ח Tiltanzafon@gmail.com
*** למשרות נוספות היכנסו לדף הפייסבוק שלנו: תילתן - השמה צפונית
השכלה נדרשת:
הנדסאי/ית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.