מכרז מס 04-24 – מנהל כספים וחשב שכר במרכז הקהילתי ראש פינה

מכרז מס 04-24 – מנהל כספים וחשב שכר במרכז הקהילתי ראש פינה

30/10/2024
מספר משרה: 
15701
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מרכז קהילתי ראש פינה
תחום: 
אדמיניסטרציה
כלכלה
כספים וניהול חשבונות
משאבי אנוש
מקצוע: 
מנהל/ת כספים
תאור תפקיד: 

תואר המשרה: מנהל/ת כספים וחשב/ת שכר במרכז הקהילתי ראש פינה
היקף העסקה: 75%
כפיפות: מנהל המרכז הקהילתי | כפיפות מקצועית: אגף הכספים בחברה למתנ"סים
תאריך תחילת עבודה: דצמבר 2024

הגדרת התפקיד: ניהול מערך החשבונות של המתנ"ס בהתאם לחוק ולנהלי המתנ"ס והחברה למתנ"סים.
אחריות כוללת על כלל ההיבטים החשבונאיים והכלכליים במתנ"ס.
אחריות על הכנת המשכורות וביצוע תשלומים לעובדי המתנ"ס.
תיאור התפקיד:
• סיוע למנהל המתנ"ס בכל תחום מינהלי ו/או כספי לפי דרישות המנהל והחברה למתנ"סים.
• חברות בצוות המוביל של המתנ"ס ושותפות במימוש יעדי המרכז הקהילתי.
• אחריות על ניהול תזרים המזומנים ומערכת החשבונות של המרכז הקהילתי.
• איסוף והכנת נתונים לצורך בניית תקציב המתנ"ס, בקרה ומעקב שוטף אחר ביצוע התקציב.
• אחריות למערכות הממוחשבות בתחום החשבונאות, הרכש, התקציב והשכר.
• רישום הנה"ח של המתנ"ס באופן שוטף ומידי חודש בחודשו: חשבוניות ספקים, דפי בנקים, שיקים והעברות בנקאיות, קבלות, פקודות שכר, מסמכים למקורות מתקצבים וכד'.
• הכנת דיווחים כספיים מתואמים (מאזן בוחן ודו"ח בקרה תקציבית) בהתאם לדרישת המנהל והחברה למתנ"סים.
• הכנת החומר והגשתו לביקורת רו"ח ועמידה בכל דרישות ובקשות רו"ח.
• ניהול תחום הרכש: מעקב הזמנות, הסדרת ספקים, ביצוע תשלומים, איסוף קבלות.
• בדיקת חשבונות ופקודות תשלום לספקים ונותני שירות והגשתן לאישור המנהל.
• התאמות ומתן דיווחים לגורמי מימון, רשות, בנקים, ספקים, קופות ומוסדות עימם יש למרכז הקהילתי קשר כספי.
• ביצוע שוטף של ברורים במס הכנסה ובביטוח הלאומי בנושא ניכויים וחובות המרכז הקהילתי.
• ריכוז נושא השכר לכלל העובדים משלב הקליטה ועד סיום העסקה, הפקת דוחות וטפסים (101, 161 וכד').
• אחריות לאיסוף דוחות העבודה והכנת המשכורות. ניהול הפרשות, ניכויים והעברות.
• אחריות על דיווחים למוסדות המדינה בתחום המינהל התקין (רשות התאגידים וכד').
• ניהול תחום כח האדם במרכז הקהילתי משלב הקליטה ועד סיום העסקה – הכנת הסכמי עבודה, נספחים לחוזה, הסכמי חל"ת, ניהול התיקים האישיים של העובדים, וביצוע סיומי העסקה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• בוגר/ת קורס חשבי שכר – חובה, תעודת חשב שכר של לשכת רו"ח - יתרון
• תעודת מנהל חשבונות סוג 3 - יתרון
דרישות וניסיון:
• לפחות 2 שנות ניסיון בעבודת הנה"ח וחשבות שכר (רצוי ניסיון בעבודה עם מלכ"רים).
• ידיעת השפה העברית על בוריה, יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב.
• נכונות לעבודה בשעות בלתי-שגרתיות.
• ניסיון במערכת ממוחשבת להנה"ח, תקציב ושכר (היכרות עם "חשבשבת", "ילמ" ו"הרגל"- יתרון משמעותי)
• ידע מקיף בדיני עבודה.

כישורים נדרשים:
• יחסי אנוש טובים ועבודת צוות, דייקנות סדר וארגון, יכולת בקרה עצמית, יושרה ואחריות.
• יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, ניסיון עבודה עם תוכנות Office, Outlook, Exel וכד'.

תאריך אחרון לשליחת קורות חיים: יום שלישי 12/11/2024
קורות חיים ותעודות המעידות על השכלה רלוונטית יש להעביר לכתובת הדוא"ל: ksafim@rp.matnasim.co.il
לבירורים ניתן לפנות לטלפון מס' 053-5325254
רק פניות מתאימות יענו

השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה חלקית
קבצים מצורפים: 
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.