יו"ר לקבוץ מעין ברוך

יו"ר לקבוץ מעין ברוך

15/10/2024
מספר משרה: 
15628
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
קיבוץ מעין ברוך
תחום: 
ניהול
מקצוע: 
יו"ר לקיבוץ
תאור תפקיד: 

יעוד:  ניהול ופתוח אסטרטגי של אגש"ח מעין ברוך בתחומי העסק החברה והתשתיות והממשקים ביניהם, באמצעות ועד ההנהלה, לטובת חבריו לאורך זמן.
תפקידים וסמכויות:
1.    יו"ר האספה, יו"ר ועד ההנהלה, ויו"ר ההנהלה הכלכלית . (והיה והיו"ר אינו חבר קיבוץ, ימונה אחד מחברי הקיבוץ ליו"ר פורמלי של ועד ההנהלה).
2.    יזום והובלה של תהליכים אסטרטגיים רב שנתיים בקיבוץ ובעסקים. 
3.    קביעת יעדים ותכניות עבודה קצרות וארוכות טווח להנהלות האגש"ח ובקרה על יישומן.
4.    אחראי ליישום החלטות האסיפה ולסנכרון עבודת המנהלים וההנהלות- וועד ההנהלה וההנהלה הכלכלית- 

להשגת מטרות משותפות, כפי שהתקבלו ע"י האסיפה.
5.    ליווי וחניכת מנהלים, ליווי וסיוע רציף בעבודתם השוטפת של מזכיר הקיבוץ, ומנהל העסקים להעצמת הישגיהם.
6.    קידום תהליכים של חיזוק מעמד החבר וזכויותיו ובתוך כך בקרה על סיום תהליך שיוך דירות, יישום וקידום                 החלטות בתחום פדיון ותק, חלוקת הרווחים, מדרג שימושים וכיו"ב.
7.    קידום שיתוף הפעולה בין האגש"ח לבין האגודה הקהילתית ועבודה עם הוועד המקומי והמועצה האזורית.
8.    אחריות ובקרה על קיום מנהל תקין של הגופים השונים באגש"ח  והתנהלות בהתאם להוראות התקנון , החלטות         הקיבוץ ועל פי חוקי מדינת ישראל ותקנותיה.
9.    אחראי לכינוס האסיפה, ועד ההנהלה וההנהלה הכלכלית והכנת סדר היום עם המנהל העומד בראש הועדות             (מנהל עסקים ומזכיר בהתאמה).
10.  ייצוג הקיבוץ מול גורמי חוץ על פי העניין והצורך: רשויות מדינה, תנועה קיבוצית, ארגונים פיננסיים 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון מוכח בניהול מערכות מורכבות – ניהול מערכות קיבוציות – יתרון משמעותי.
• ניסיון מוכח בניהול מערכות כלכליות בהיקף של עשרות מיליוני ₪ עם עשרות מועסקים.
• ניסיון ניהולי משמעותי והוכחות להצלחה של הובלת תהליכים אסטרטגיים בתחומי העסק והקהילה.
• ניסיון מוצלח ומוכח בהתמודדות ובניהול משא ומתן עם גורמים חיצוניים.
• ניסיון מוכח בייזום והקמת עסקים ושותפויות.
• הכרות עם עולמות התוכן בהם עוסק הקיבוץ היום: קליטה, זכויות חברים, בניה בקיבוץ פנסיות וכד'.
• תקשורת מקדמת עם ארגונים פיננסיים ואזוריים, עם שותפים ובעלי תפקידים.
• ידע במשמעותי והבנה מעמיקה בתחומי חוזים והסכמים ובתחומים פיננסיים ורקע ניהולי בתחום.
• יכולת חניכה ולווי של מנהלי המגזרים.
• נסיון מעשי בניהול בקרה על קיום וקידום מדיניות ותוכניות עבודה.
• תקשורת ברמה גבוהה בכתב ובע"פ.
דרישות נוספות:
 כושר מנהיגות, הנעת אנשים, יכולת תקשורת בין אישית, יכולת עמידה מול קהל.
 רגישות קהילתית ושיקול דעת חברתי.
 חוסן אישי – עמידה בלחצים.
 אסרטיביות גבוהה.
 יכולת ארגון, ניהול ועבודה שיטתית.
 יכולת עבודה בצוות.
 גמישות ביכולת לתת מענה.
 דיסקרטיות, לויאליות ויושרה.
. השכלה : תחומי ניהול כלכלה וכספים.
משך כהונה: במקביל לוועד ההנהלה (ארבע שנים

היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור