למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב

למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב

16/09/2024
מספר משרה: 
15380
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מכללה אקדמית תל חי
תחום: 
מחשבים/הייטק
מקצוע: 
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד: 

אגף: מערכות מידע
כפיפות: ראש צוות טכנאים.
היקף משרה: 100%.
התחלת עבודה: מידית.

תיאור התפקיד:
סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה.
ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון.
• ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי.
• דע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי.
• ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון.
• ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון.
• ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון.
• כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.