למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב
למכללה האקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב
16/09/2024מספר משרה:
15380
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
מכללה אקדמית תל חי
תחום:
מחשבים/הייטק
מקצוע:
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד:
אגף: מערכות מידע
כפיפות: ראש צוות טכנאים.
היקף משרה: 100%.
התחלת עבודה: מידית.
תיאור התפקיד:
סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה.
ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון.
• ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי.
• דע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי.
• ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון.
• ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון.
• ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון.
• כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.