לאקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת helpdesk בתחום המחשוב
לאקדמית תל-חי דרוש/ה תומך/ת helpdesk בתחום המחשוב
01/04/2024מספר משרה:
14090
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
מכללה אקדמית תל חי
תחום:
מחשבים/הייטק
מקצוע:
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד:
סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה. ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון. • ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי. • ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי. • ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון. • ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון. • ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון. • כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.
השכלה נדרשת:
הנדסאי/ית
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור