לשלוחה של פנימיית "בית אורון" לילדים ונוער בסיכון, מבית "כנרת שירותי רווחה", שעומדת להיפתח בקרוב בחוקוק, דרוש/ה מדריך/ת שיקום
- טיפול שוטף בילדים
- העברת פעילויות ערכיות וחברתיות
- עבודה בסביבה דינמית.
- העבודה במשמרות, כולל לילות וסופ"שים.
- ניתנת הדרכה מקצועית וליווי.
העבודה מוכרת כעבודה מועדפת !
משולמים מענקים לצעירים !
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* יכולת וניסיון בהעברת פעילות,
* עמידה בתנאי לחץ,
* יצירתיות ויוזמה,
* אמפטיה וחום עם יכולת הצבת גבולות.
* עדיפות לבעלי/ות ניסיון בהדרכה.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה חלקית
סוג המשרה:
כולל סופי שבוע וחגים
משמרות
עבודה מועדפת
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לשלוחה של פנימיית "בית אורון" לילדים ונוער בסיכון, מבית "כנרת שירותי רווחה", שעומדת להיפתח בקרוב בחוקוק, דרוש/ה רכז/ת
"בית אורון" הינה מסגרת חוץ ביתית-קהילתית המיועדת לילדים עם הנמכה קוגנטיבית, בעיות רגשיות והפרעות התנהגות.
תיאור התפקיד:
- אחריות כוללת על שני בתים בקהילה
- אחריות על תפעול צוות, ניהול משמרות ופתרון בעיות
- ניהול ישיבות צוות והדרכות מקצועיות
- בנייה ויישום פרוייקטים.
היקף משרה: חלקי עם אופצייה לצמיחה.
ניתנת הדרכה מקצועית וליווי.
עבודה מועדפת ! מענקים לעובדים צעירים !
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* תואר ראשון
* יכולת להנעת אנשים
* עבודה ושת"פ בצוות רב מקצועי
* אוריינטציה טיפולית וחוסן רגשי
* יכולת לעבודה בתנאי לחץ ומשבר
* ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער במצבי סיכון - יתרון.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לשלוחה של פנימיית "בית אורון" לילדים ונוער בסיכון, מבית "כנרת שירותי רווחה", שעומדת להיפתח בקרוב בחוקוק,
היקף משרה: חלקית, עם אופציה לצמיחה.
מיקום המשרה: חוקוק.
ניתנת הדרכה וליווי מקצועי !
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* בעלי/ות יכולות הכלה וקבלה
* יחסי אנוש מעולים ומסירות רבה
* ראייה מערכתית רחבה, חוסן רגשי, יכולת תכנון,
* ארגון ואדמינסטרציה, יצירתיות וראש גדול.
* ניידות: חובה, ועדיפות לבעלי/ות רכב.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
לשלוחה של פנימיית "בית אורון" לילדים ונוער בסיכון, מבית "כנרת שירותי רווחה", שעומדת להיפתח בקרוב בחוקוק,
פנימיית "בית אורון" מתמחה בטיפול בילדים ונוער בסיכון עם הנמכה קוגניטיבית קלה.
העבודה משלבת טיפול אישי וקבוצתי, עבודה בצוות רב מערכתי, הדרכות צוות, עבודה מערכתית מול גורמי רווחה ומשפחות.
ניתנות הדרכות מקצועיות, השתלמויות, וקידום אישי ומקצועי !
מענק של עד 5,000 שח למתאימים !
שכר בהתאם לצו ההרחבה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* תואר בעבודה סוציאלית, כולל רישום בפנקס.
* ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער.
* ניסיון בעבודה בצוות רב מערכתי - יתרון.
* גמישות ויכולת אמפטית מובהקת.
* ניידות: חובה.
*** היקף משרה: חלקית עם אופציה לצמיחה.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
אחריות לניהול ופיתוח מגזר העסקים הכולל: ענפי חקלאות, תיירות, נדל"ן עסקי, תאגידים, שותפויות, קרקעות ומערכות תשתית. אחריות על הניהול הכספי כולל: תזרים המזומנים, הנהלת החשבונות, דוחות כספיים ,השקעות פיננסיות וכל הקשור בכך, אחריות לפיתוח עסקים קיימים וחדשים וגיוס הון להשקעות.
משימות ותחומי אחריות:
• אחריות כוללת למגזר העסקי, כולל היבטים כלכליים וכספיים במטרה למקסם את רווחי הקיבוץ.
• גיבוש תכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות הכוללת יעדים (איכותיים וכספיים) , מעקב ובקרה על ביצוען.
• אחריות כוללת על הפעילות הכספית עסק וקהילה, אחריות על דוחות תמחיר של ענפי העסקים.
• ליווי, הדרכה ובקרת המנהלים הכפופים לו בהתאם ליעדים ולהגדרת תפקידם.
• ייזום פעולות פיתוח וצמיחה של העסקים.
• מעורבות אקטיבית, בקרה ופיקוח על התאגידים המשותפים המנוהלים על ידי גורמים חיצוניים.
• אחריות על נושאי קרקעות ונדל"ן.
• קשר עם גורמי חוץ (משרדי עו"ד, רו"ח ועוד).
• השתתפות בישיבות הנהלות (מזכירות, הנהלה כלכלית, הנהלה פעילה, הנהלות התאגידים והנהלת החקלאות).
• דיווח תקופתי על הפעילות העסקית להנהלה, למוסדות הקיבוץ הרלוונטיים ולציבור.
• ייצוג הקיבוץ בתאגידים האזוריים והארציים בהם יש אחזקות לקיבוץ ובמוסדות ממשלתיים אחרים.
• מעורבות בשלבי תכנון וביצוע שדרוג תשתיות הקיבוץ (כבישים, מדרכות, חשמל מים וכו') ואחריות על תזרים הפרויקט.
• עבודה משותפת ותאום עם יו"ר הקיבוץ מזכיר הקיבוץ וההנהלות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
* ניסיון מוכח בניהול עסקי/כלכלי וכספי.
* השכלה רלוונטית בתחום.
* יכולת גבוהה של קריאה וניתוח דוחות כספיים.
* ניסיון בתחומי חקלאות, מסחר, נדל"ן ומקרקעין.
* יכולת הובלת תהליכים, הנעה וניהול עובדים ומנהלים, ראייה מערכתית ויכולת ניהול משא ומתן.
* תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות, יושר אישי ואמינות.
* הכרות וידע מוכח בעבודה מול הגופים הרגולטורים (רמ"י, משרדי ממשלה, מועצה אזורית, ארגון אזורי וכו')
כפיפות – יו"ר
***היקף משרה – 60% משרה, בתאום עם המועמד.
* אורך קדנציה –4 שנים.
אופן הבחירה- צוות איתור ימליץ לוועד הנהלה, הבחירה תעשה באסיפת הקיבוץ. כחלק מהתהליך המועמדים יעברו מבדקים חיצוניים.
קורות חיים יש לשלוח: hr@hakuk.org.il עד 17.12.2024, רק פניות מתאימות תענינה
חוות קיימא חוקוק מעסיקה נוער בעבודה חקלאית בשדה הפתוח בקיבוץ חוקוק, אנו מגדלים ירקות עונתיים ללא ריסוס ובהרבה אהבה.
המדריך/ה מגיע/ה לחווה 3 ימים קבועים בשבוע, עובד/ת יחד עם צוות הרב גילאי בעבודה חקלאית תוך מתן יחס אישי ובניית קשרים משמעותיים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
מגורים באזור חוקוק
נסיון בעבודה עם אנשים במגוון גילאים
נכונות לעבודה פיזית בשדה
ראש גדול ויכולת להוביל תהליכים ומשימות
פניות להגיע 3 ימים בשבוע (ראשון שני חובה ימי הישיבות שלנו, היום השלישי לבחירה)
נוכחות בישיבות ובהדרכות
תואר ראשון יתרון
רק פניות מתאימות תעננה
בהצלחה
היקף המשרה:
משרה חלקית
שעות עבודה:
7:00-14:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משימות מרכזיות ותחומי אחריות ✓ אחריות מקצועית על כל תחום הנה"ח בקיבוץ ובתאגידיו. ✓ עזרה וייעוץ למנהלת החשבונות הראשית על קביעת נהלי עבודה בהנה"ח. ✓ טיפול וייצוג מול הרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ). ✓ תמיכה מקצועית וליווי למנהלת החשבונות הראשית, חשבת השכר ומשאבי אנוש . ✓ עבודה מול מזכירת הקיבוץ והמנהל העסקי של הקיבוץ ותאגידיו. ✓ קשר עם משרד רו"ח המבקר והכנת המסמכים והמידע לדוחות הכספיים השנתיים. ✓ הכנת המסמכים והמידע הדרוש להכנת דוח המס של הקיבוץ, איש הקשר לסגירת שומות המס של הקיבוץ. ✓ ניהול מערכת התמחיר ותוכנת קונטיקי והגשת דוחות למנהלי הקיבוץ, תאגידיו וענפי הקיבוץ, חודשיים/רבעוניים/שנתיים, לרבות ישיבות עם המנהלים וההנהלות. ✓ השתתפות בהנהלות הקיבוץ ותאגידיו בנושאים כספיים ועסקיים ובהתאם לצורך . ✓ הכנת תוכנית שנתית של הקיבוץ ותאגידיו . ✓ עריכת תחשיבים כלכליים עבור הנהלת הקיבוץ. ✓ עבודה ותפעול תוכנת הנהלת חשבונות אשכול – מקסופט . ✓ משימות נוספות בתחום אחריותו על פי צורך.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
1. אמינות ויושר אישי. 2. רישיון רו"ח- חובה. 3. היכרות וניסיון במערכות קיבוציות, בהיבטים מקצועיים - יתרון. 4. יכולת לעבוד בצוות ובממשקים. 5. יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מקצועיות, יוזמה, חשיבה מחוץ לקופסא . 6. יכולת להניע תהליכים ולבצע שינויים ,במידת הצורך. ממשקים: הנהלות הקיבוץ, משרדי רו"ח משרדי ממשלה רשויות המס, הנה"ח, מש"א. כפיפות : המנהל עסקי . היקף משרה: 40% גמיש, לא פחות מיום בשבוע בקיבוץ. לרואים עצמם מתאימים לתפקיד, קורות חיים יש להעביר למייל: hr@hakuk.org.il *רק פניות מתאימות יענו מועד אחרון להגשת מועמדות : יום ה' 2/05/2024
התפקיד עצמו: ריכוז הפן החקלאי כולל השתתפות בישיבות, תכנון שתילות וזריעות, ביצוע, קשר עם ספקים ונותני שירות פתרון בעיות בשטח עבודה פיזית בשדה החקלאי ובבית האריזה בתוך צוות מגוון ניהול ישיבות חקלאות קבועות ליווי בני נוער בתהליכי צמיחה קשר עם חקלאים אחרים, בחוות קיימא השונות ובכלל. למידה והתייעצות בניית הרגלי שימוש בציוד ואחריות על הציוד מעקב והשלמת חוסרים בציוד, הזמנת ציוד חדש, איסוף הצעות מחיר (באישור מנכ"ל) החזקת מתח עבודה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ידע חקלאי, הפעלה של מערכות השקייה, היכרות עם עבודת האדמה וגידולים עונתיים, נסיון בעבודה חקלאית ייתרון משמעותי יכולת הובלת צוות יכולת ליצור קשר אנושי ברמה גבוהה עם צעירים/נוער יכולת הכלה גבוהה וסבלנות רשיון על טרקטור שינוע עצמאי לחוקוק
לקהילת "בית חנה" בחוקוק, מבית "כנרת שרותי רווחה", דרוש/ה מדריך/ה
27/11/2023
מספר משרה:
13217
מועצה/אזור/יישוב:
חוקוק
חברה:
כנרת שרותי רווחה
תחום:
ייעוץ וטיפול
קהילה
מקצוע:
מדריך/ת שיקומי
תאור תפקיד:
ליווי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית בתהליך של שיקום והחלמה. התפקיד כולל קידום מטרותיהם האישיות והקניית מיומנויות בחיי היומיום של המתמודדים. העבודה במשמרות בוקר וערב, כולל סופ"ש. היקף משרה: חלקי. מיקום המשרה: קיבוץ חוקוק. ליווי והדרכה מובטחים. לפרטים: דפנה נפתלי קרביץ 052-5403154
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
מיומנויות בינאישיות מצוינות יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי יכולת לניהול משק בית.
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה חלקית
סוג המשרה:
כולל סופי שבוע וחגים
משמרות
מתאים גם לסטודנטים
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
תיאור התפקיד: ריכוז תחום המכירות, קשרי לקוחות ואחראי\ת אוהל חלוקה של החווה, אחראי\ת אדמיניסטרציה הנהלת חשבונות, הכנת משכורות כולל: הכנת תוכן הסל השבועי יחד עם צוות החווה פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק ומכירה ניהול קשרי לקוחות ושימור לקוחות ריכוז ולוגיסטיקה של הזמנת, אריזת והפצת הירקות ניהול בשטח של אריזה ושילוח של סלי ירקות בבית האריזה בחווה מדי יום ד'. עבודה בצוות רב גילאי ומגוון אדמיניסטרציה - עדכון הזמנות ומכירות, תיוק, מענה טלפוני. גבייה מלקוחות, סליקה פעם בחודש ולפי בקשות הלקוחות, הפקת קבלות של לקוחות. ניהול אדמיניסטרטיבי של החווה והנהלת חשבונות, כולל: ניהול ספרים וקופה קטנה גבייה תשלום משכורות וספקים אדמיניסטרציה - עדכון הזמנות ומכירות, תיוק, מענה טלפוני וכדו' קניינות והצעות מחיר
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד: חיבור למטרות העמותה ניסיון במכירות תקשורת בינאישית טובה מאוד אמביציה ואהבה לתפקיד שליטה מלאה ביישומי מחשב יכולת סדר וארגון מגורים באזור חוקוק וניידות