לאפימילק דרוש/ה ר"צ תמיכה גלובאלית TIER3
לאפימילק דרוש/ה ר"צ תמיכה גלובאלית TIER3
05/11/2023התפקיד משלב מתן תמיכה טכנית בתחום החומרה רשתות התקשורת ותוכנה לצוותי התמיכה הטכנית וללקוחות בארץ ובעולם. • ניהול שוטף של צוות התמיכה הטכנית הגלובאלי ברמת TIER 3 (24/7) • מתן מענה לצוותים הטכניים בעולם (TIER 2) וללקוחות החברה בבעיות חומרה, תוכנה ותקשורת שקשורים למוצרי החברה. • ניהול שיטות עבודה ובקרה על איכות ויעילות השרות. • קיום פגישות שוטפות עם הצוותים הטכניים בעולם. • ביצוע הדרכות לצוותים הטכניים וללקוחות החברה על התקנת ותפעול מוצרי החברה. • מתן מענה לגורמים השונים בחברה על תחום האחריות – פיתוח, QA, תפעול, מכירות וניהול מוצר. • ניתוח מדדי שרות (KPI's) והגדרת תוכניות עבודה לשיפור מתמיד
• 3-5 שנות ניסיון לפחות בתפקיד ניהולי דומה במערך שרות בחברות שונות (מתחום ההייטק ו/או התעשייה) – חובה • ניסיון מוכח עם מחשוב ורשתות תקשורת (IT) או מערכות בקרה או תוכנה – יתרון • תואר רלוונטי (ניהול, הנדסה) - יתרון • שירותי ומשימתי • הכרות רבה עם מערכת CRM לניהול קריאות שרות ( לדוגמא Salesforce) • יחסי אנוש מעולים • אנגלית ברמה גבוהה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור