לקיבוץ יפתח דרוש/ה מנהל/ת קהילה – אג"מ ואגש"ח
לקיבוץ יפתח דרוש/ה מנהל/ת קהילה – אג"מ ואגש"ח
14/06/2023רקע כללי אחריות כוללת על ניהול הקהילה ביפתח תוך הבטחת עתיד חבריה והבטחת חיי קהילה על פי הערכים וההחלטות שהתקבלו בעבר ויתקבלו בעתיד. תחומי אחריות • • הובלת מדיניות כוללת של חזון, אסטרטגיה, מטרות ויעדים לפיתוח וצמיחה קהילתית וחברתית. • אחריות לכינוס וניהול ישיבות הנהלות הקהילה כולל הכנת דיונים והוצאת סיכומים ופרוטוקולים. • אחריות על יישום כל החלטות האסיפה, הנהלות הקהילה ויישום התקנונים. • אחריות ועבודה משותפת עם מנהלי הפעילויות השונות בקהילה. • אחראיות לפיתוח ולביצוע מדיניות, תוכניות ונהלים התומכים בשרותי קהילה המסופקים לכלל קהילת הקיבוץ. • יזום פרויקטים כפי שיוחלט מעת לעת בנושאי הקהילה השונים. • יזום תהליכי התפתחות, התחדשות וצמיחה בתחומים שונים בקהילה. • ניהול שוטף של כלל הנושאים הקהילתיים והמוניציפאליים ביפתח לרבות הגדלת הכנסות הקהילה וניהול נכסי הקהילה. • אחריות על כל תקציבי ופעילויות הקהילה והכנת תוכניות עסקיות, תקציבים שנתיים ותוכנית עבודה לכל פעילויות וענפי הקהילה. • אחראיות ופיקוח על מתן שירותים לקהילה, ויצירת סל שירותים ראוי לחברי האגודה הקהילתית. • כתובת לכלל הקהילה לעניינים פרטיים וקהילתיים, והפעלת מנגנוני רווחה בהתאם לצורך. • קשר וייצוג הקיבוץ עם גורמי חוץ וביניהם מוסדות התנועה הקיבוצית, מועצה איזורית, רשם האגודות השיתופיות, רשויות המדינה ומשרדי ממשלה. כישורים נדרשים • ניסיון בניהול ארגון 3 שנים לפחות – חובה. • ניסיון בניהול קהילה – יתרון גדול. • השכלה רלוונטית – חובה. • יחסי אנוש טובים וגישה קהילתית. • כושר ארגון וניהול ברמה גבוהה. • יכולת עבודה בצוות ויכולת הובלת תהליכים בקהילה. • יושר אישי, אחריות, נאמנות ודיסקרטיות. • יכולת התבטאות טובה בכתב ובע"פ ויכולות ייצוג נאותות. • נכונות לעבודה בשעות גמישות, כולל ערבים וסופי שבוע בעת הצורך. כפיפות ניהולית: אסיפת האגודה. פרטי המשרה: 80%-100% משרה, קדנציה של 4 שנים. תהליך הבחירה: המלצת צוות איתור להנהלת הקהילה, אסיפת קיבוץ ובחירה בקלפי. לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים ניתן לפנות לתדהר רונן מנהלת מש"א במייל masha@kbyiftah.org.il עד לתאריך 28/6/2023
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור