מזכירת מחלקה ורכש
מזכירת מחלקה ורכש
23/04/2023למחלקת לוגיסטיקה דרוש/ה מזכירת מחלקה ורכש תכולות התפקיד: • עזרה למנהל לוגיסטיקה ובינוי במשימות שונות. • רישום וניהול פרוטוקולי ישיבות וועדות שונות - בטיחות, רכש, ישיבות צוות מחלקתיות. • ריכוז וניהול מערכת קריאות שירות של המחלקה . • ריכוז וניהול פרוטוקולים ורישום בנושא הבניה. • ניהול ותאום יומן לוגיסטיקה (יומן אירועים, יומן משימות). • ביצוע פעולות רכש (בקשה להצעות מחיר, הכנת הזמנות, טיפול בדרישות רכש). • מעקב אחר הזמנות וחשבוניות, תיאום ומעקב אחר אספקת ציוד ועוד.
השכלה וקורסים: • תואר ראשון רלוונטי לתחום ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג. הכישורים הנדרשים: • שליטה בעבודה עם מחשב ויישומי Office – חובה. • ידע וניסיון עם מערכת הפריוריטי – יתרון. • כושר התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה – חובה. • יכולת עבודה עם ממשקים רבים ,תפקוד יעיל בתנאי לחץ ויכולת תיעדוף משימות. • אמינות ומהימנות ברמה גבוהה . • אחריות, כושר ארגון ויכולת עבודה עצמאית ותודעת שירות גבוהה. • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. • חריצות, יוזמה ומוטיבציה לקידום נושאים, יכולת למידה מהירה. היקף המשרה: • 100%. • זמינות מיידית. קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: JOBSCV@Braude.ac.il המכללה פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות מכלל המגזרים ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 13.05.2023
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור