מנהל\ת חווית לקוח- תיירות מרום גולן
מנהל\ת חווית לקוח- תיירות מרום גולן
15/08/2022יעוד: מעקב ושיפור חווית הלקוח, ייזום והטמעה של פעולות חוצות ארגון למען מטרה זו
תחומי אחריות :
• אחריות על ניהול, שיפור וייעול חווית הלקוח במלון )לקוחות VIP , לקוחות חוזרים ומזדמנים וקבוצות(
• הובלה וביצוע של תהליכים לשיפור חוויית הלקוח תוך שיתוף פעולה עם המחלקות הרלוונטיות
• הגדרה ויישום של תהליכי בקרה ושיפור ממשקים בין המחלקות ומול הלקוח לטובת חווית הלקו ח
• ייצוג הלקוח בתהליכי קבלת החלטות בארגון וביצוע מהלכים שונים
• קידום פרויקטים רוחביים של הדרכת עובדים בנושא חווית לקוח ושירותיות
• איפיון והטמעת כלי מדידה ובקרה של חוויית הלקוח, ניתוח ממצאים ויישום תהליכי שיפור מתמיד.
• אחריות על כלים טכנולוגיים תומכי לקוח כגון הזמנות מקוונות, boking ,אתר האינטרנט
• השתלבות בפעילות השוטפת של המלון כמנוע לשיפור – לדוגמא השתלבות בכנסים/הדרכות/ ארוחות ועוד
• כתובת ללקוחות כפתרון בעיות נקודתיות, מערכתיות, ביצוע ונטילציה
• כתובת ללקוח לטיפול בבקשות מיוחדות- הצעת פעילויות נלוות, סגירה מול ספקי משנה וכיו"ב
מיקום ארגוני:
כפיפות: מנכ"ל תיירות
ממשקים: מנהלי מחלקות- תפעול, קבלה והזמנות, מזון ומשקאות
ידע מקצועי:
השכלה רלוונטית בתחום המלונאות\ שירותי אנוש- יתרון
• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים
• כושר הבעה בעל פה ובכת ב
• יוזמה, הובלה והנעה של תהליכים
• אסרטיביות, יכולת קבלת החלטות
• יכולת הנעה עצמית וניהול זמן אפקטיבי
ניסיון קודם: ניסיון בשימור לקוחות ושיפור חווית לקוח- יתרון
משרה מלאה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור