מנהל\ת חווית לקוח- תיירות מרום גולן

מנהל\ת חווית לקוח- תיירות מרום גולן

15/08/2022
מספר משרה: 
9363
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
קיבוץ מרום גולן
תחום: 
מסעדנות/מלונאות
תיירות
מקצוע: 
נציג/ת שירות לקוחות
תאור תפקיד: 

יעוד: מעקב ושיפור חווית הלקוח, ייזום והטמעה של פעולות חוצות ארגון למען מטרה זו
תחומי אחריות :
• אחריות על ניהול, שיפור וייעול חווית הלקוח במלון )לקוחות VIP , לקוחות חוזרים ומזדמנים וקבוצות(
• הובלה וביצוע של תהליכים לשיפור חוויית הלקוח תוך שיתוף פעולה עם המחלקות הרלוונטיות
• הגדרה ויישום של תהליכי בקרה ושיפור ממשקים בין המחלקות ומול הלקוח לטובת חווית הלקו ח
• ייצוג הלקוח בתהליכי קבלת החלטות בארגון וביצוע מהלכים שונים
• קידום פרויקטים רוחביים של הדרכת עובדים בנושא חווית לקוח ושירותיות
• איפיון והטמעת כלי מדידה ובקרה של חוויית הלקוח, ניתוח ממצאים ויישום תהליכי שיפור מתמיד.
• אחריות על כלים טכנולוגיים תומכי לקוח כגון הזמנות מקוונות, boking ,אתר האינטרנט
• השתלבות בפעילות השוטפת של המלון כמנוע לשיפור – לדוגמא השתלבות בכנסים/הדרכות/ ארוחות ועוד
• כתובת ללקוחות כפתרון בעיות נקודתיות, מערכתיות, ביצוע ונטילציה
• כתובת ללקוח לטיפול בבקשות מיוחדות- הצעת פעילויות נלוות, סגירה מול ספקי משנה וכיו"ב
מיקום ארגוני:
כפיפות: מנכ"ל תיירות
ממשקים: מנהלי מחלקות- תפעול, קבלה והזמנות, מזון ומשקאות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ידע מקצועי:

השכלה רלוונטית בתחום המלונאות\ שירותי אנוש- יתרון
• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים
• כושר הבעה בעל פה ובכת ב
• יוזמה, הובלה והנעה של תהליכים
• אסרטיביות, יכולת קבלת החלטות
• יכולת הנעה עצמית וניהול זמן אפקטיבי
ניסיון קודם: ניסיון בשימור לקוחות ושיפור חווית לקוח- יתרון
משרה מלאה

למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור