דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03
דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03
14/03/2022עבודת היום יום תכלול: תמיכה וטיפול בתקלות ציוד ומשתמשי קצה, לרבות התקנה, תחזוקה ותפעול של ציוד מחשבים אישיים וציוד היקפי. הובלה של מערך הקריאות והתקלות בחברה: בחינת הקריאות, תיעדוף הקריאות, הפניית קריאות לגורמי אסקלציה שונים וכו'. התקנה של מערכות הפעלה Windows 10 / Windows Server ועבודה עם מערכות אופיס 365. טיפול בתקלות בתחומים שונים כמו: תחנות קצה, מדפסות, MS-Teams, MS-Office/365 טיפול בתקלות תקשורת - VPN, WIFI, LAN
ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk בארגון גדול הנדסאי/ת/טכנאי/ת/בוגר/ת קורסים רלוונטיים. ידע וניסיון מוכחים בתחום המחשוב חומרה ותוכנה. ניסיון ב: מערכות הפעלה outlook 365, Active directory, Windows ניסיון בהקמה ותחזוקה של משתמשים ב- AD ניסיון בניהול מערכת קריאות: לרישום, מעקב, סגירת כרטיסים תקשורת טובה (בכתב ובעל פה), למידה מהירה, עבודה בצוות, יוזמה עצמית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור