דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03

דרוש/ה help desk- tier 2 ניסיון מעל שנתיים בארגון גדול מעלות ILEQW03

14/03/2022
מספר משרה: 
7805
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
ריבי גיוס והשמה
תחום: 
מחשבים/הייטק
מקצוע: 
איש/ת מערכות מידע
תאור תפקיד: 

עבודת היום יום תכלול: תמיכה וטיפול בתקלות ציוד ומשתמשי קצה, לרבות התקנה, תחזוקה ותפעול של ציוד מחשבים אישיים וציוד היקפי. הובלה של מערך הקריאות והתקלות בחברה: בחינת הקריאות, תיעדוף הקריאות, הפניית קריאות לגורמי אסקלציה שונים וכו'. התקנה של מערכות הפעלה Windows 10 / Windows Server ועבודה עם מערכות אופיס 365. טיפול בתקלות בתחומים שונים כמו: תחנות קצה, מדפסות, MS-Teams, MS-Office/365 טיפול בתקלות תקשורת - VPN, WIFI, LAN

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk בארגון גדול הנדסאי/ת/טכנאי/ת/בוגר/ת קורסים רלוונטיים. ידע וניסיון מוכחים בתחום המחשוב חומרה ותוכנה. ניסיון ב: מערכות הפעלה outlook 365, Active directory, Windows ניסיון בהקמה ותחזוקה של משתמשים ב- AD ניסיון בניהול מערכת קריאות: לרישום, מעקב, סגירת כרטיסים תקשורת טובה (בכתב ובעל פה), למידה מהירה, עבודה בצוות, יוזמה עצמית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות

השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור