תמיכה / Help Desk מחלקת IT (אפליקציות ארגוניות)

תמיכה / Help Desk מחלקת IT (אפליקציות ארגוניות)

07/12/2021
מספר משרה: 
6482
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
עמיעד מערכות מים
תחום: 
מחשבים/הייטק
מערכות מידע
מקצוע: 
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד: 

תחומי אחריות וסמכות:

  • מתן תמיכה על מערכת ה- SAP  במודולים שונים, כגון מכירות, כספים, לוגיסטיקה ורכש
  • מתן תמיכה על מערכת ה PLM – הדרכות, פתרון בעיות יומיומיות
  • מתן מענה ראשוני, טיפול בבעיות שוטפות, אסקלציה למיישמים
  • הדרכת משתמשי קצה אחד על אחד בעבודה על המערכות בארגון, הטמעת מערכות, פיתוח הדרכה, הדרכות פרונטאליות, תיעוד תהליכים
  • עבודה מול משתמשים וממשקים רבים בארגון כגון: תפעול, מכירות, כספים ועוד, בארץ ובחו"ל
  • טיפול בהרשאות משתמשים למערכות ולמודולים השונים (SAP, PLM)
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ומיומנויות נדרשות:

  • ידע והכרות עם מערכת SAP - יתרון
  • ניסיון מעשי בתמיכה, הדרכה או הטמעה של מערכות ממוחשבות - יתרון
  • ניסיון בפיתוח חומרי הדרכה כגון מדריכים למשתמש, מערכי שיעור ומצגות
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה - כתיבה, קריאה , דיבור

תכונות וסגנון עבודה:

  • סקרנות, יכולת ללימוד עצמי של מערכות חדשות
  • אוריינטציה למערכות מחשוב
  • תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויכולת הכלה
  • יחסי אנוש מצוינים
  • יכולות סדר וארגון וניהול משימות
  • יכולת עבודה בצוות ועבודה מול ממשקים
  • יכולת עבודה תחת לחץ

שונות:

  • נכונות לעבודה גמישה בשעות לא שגרתיות מעת לעת
  • נכונות לנסיעות לחו"ל
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור