לעיריית מעלות תרשיחא דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת ההון האנושי
לעיריית מעלות תרשיחא דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת ההון האנושי
07/06/2021מכרז חיצוני מס' 46/21 לעיריית מעלות תרשיחא דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת ההון האנושי 100% משרה, אגף כללי, דירוג המח"ר, 39-41 או העסקה בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים כפיפות: מנכ"ל הרשות. תיאור תפקיד התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות. עיקרי התפקיד: 1. תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות. 2. ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות. 3. ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות. 4. ניהול תקני משאבי האנוש ברשות. 5. ניהול מערך ההדרכה ברשות. 6. ניהול תחום רווחת העובדים בארגון. 7. ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות. 8. טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות. 9. ניהול יחסי העבודה ברשות. 10. ניהול יחידת ההון האנושי ברשות.
תנאי סף השכלה ודרישות מקצועיות 1. בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). 2. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית. ב. המנהל/ת יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שמדובר בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור. דרישות ניסיון א. ניסיון מקצועי –של 5 שנים לפחות, במהלך 7 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי האנוש, פיתוח ,ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס, מיון וקליטה , ניהול מערך הדרכה. ב. ניסיון ניהולי – 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. דרישות נוספות יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה - - OFFICE . מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד 1. איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים. 2. ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות. 3. הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון. 4. עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה. 5. יכולת ניתוח וקבלת החלטות. 6. עבודה בתנאי לחץ.
רק מועמדים מתאימים ייענו. קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות, אישורים המעידים על ניסיון מקצועי וניהולי (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578819 ,
פקס 04-9578883. יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז. סיום מועד אחרון: 17/6/21
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור