לעיריית מעלות-תרשיחא דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת גבייה
לעיריית מעלות-תרשיחא דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת גבייה
13/04/2021100% משרה, אגף כספים, בדירוג דרגה או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים כפיפות: גזבר העירייה תיאור התפקיד ניהול הגבייה ברשות המקומית. עיקרי התפקיד: א. ניהול תחום הגבייה ברשות (גביית ארנונה, אגרות והיטלים). ב. קביעת שומות ארנונה וניהול מערך חיובי הארנונה. ג. ניהול כספי של מערך הגבייה.
תנאי סף השכלה ודרישות מקצועיות 1. השכלה- תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, חשבונאות, משפטים או סטטיסטיקה. או בעל/ת תעודת רואה חשבון בתוקף. 2. הכשרה- המנהל/ת יחויב לסיים בהצלחה קורס מנהלי גבייה, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו/ה מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא/היא מועסק/ת באמצעות חוזה אישי. 3. רישום מקצועי- עבור בעל/ת תואר במשפטים – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין. דרישות ניסיון 1. ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הגבייה, הכספים והגזברות. 2. ניסיון ניהולי- 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. דרישות נוספות יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה-office. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד 1. עבודה מול קהל. 2. שליטה בנתונים מרובים. 3. ריבוי משימות בזמן נתון. רק מועמדים מתאימים ייענו קורות חיים בצירוף שאלון אישי (נספח א' למכרז), תעודות רלוונטיות, אישורים המעידים על ניסיון מקצועי וניהולי (חובה!) ושמות ממליצים, יש לשלוח לכתובת המייל:jobs@maltar.co.il , או להגיש למחלקת משאבי אנוש עיריית מעלות תרשיחא , ת.ד. 59 מעלות. טל' 04-9578819 , פקס 04-9578883. יש לציין על גבי קורות החיים את שם ומספר המכרז. סיום מועד אחרון: 3/5/21
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור