דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות למיכל סבון טבעי
דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות למיכל סבון טבעי
25/01/2021מספר משרה:
3963
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
מיכל סבון טבעי
תחום:
ניהול
שירות לקוחות
מקצוע:
מנהל/ת תיקי לקוחות
תאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת למחלקת וצוות שירות הלקוחות שלנו, לאיסוף, ריכוז וניהול כל המשימות, הובלה והנהגת הצוות קדימה לשיפור, התמקצעות וייעול
▪︎ עבודה בחברה מובילה ודינאמית באווירה משפחתית וצוות נעים וקטן.
▪︎ תנאים טובים למתאימים.
שעות עבודה: 09:00-17:00
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
איש/ה בעל/ת אנרגיה חיובית וטובה, השראה ויכולת בין אישית מעולה. יכולת הובלה וניהול צוות מעולה. רצון להתקדם. דרייב להצלחה. עם נסיון רב ומוצלח.
- נסיון בהובלה והנהגת צוותים- חובה.
- ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי, ממוחשב וטלפוני ותודעת שירות גבוהה.
- ידע אישי ומקצועי בטיפוח טבעי, תזונה טבעית וארומתרפיה - יתרון.
- שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת מתקדמת - חובה.
- יכולת למידה מהירה, סבלנות, תפקוד במצבי לחץ, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש מעולים.
- נדרשת נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- רכב חובה.
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור