דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות למיכל סבון טבעי

דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות למיכל סבון טבעי

25/01/2021
מספר משרה: 
3963
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מיכל סבון טבעי
תחום: 
ניהול
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת תיקי לקוחות
תאור תפקיד: 

אנחנו מחפשים מנהל/ת למחלקת וצוות שירות הלקוחות שלנו, לאיסוף, ריכוז וניהול כל המשימות, הובלה והנהגת הצוות קדימה לשיפור, התמקצעות וייעול

▪︎ עבודה בחברה מובילה ודינאמית באווירה משפחתית וצוות נעים וקטן. 

▪︎ תנאים טובים למתאימים.

שעות עבודה: 09:00-17:00

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

איש/ה בעל/ת אנרגיה חיובית וטובה, השראה ויכולת בין אישית מעולה. יכולת הובלה וניהול צוות מעולה. רצון להתקדם. דרייב להצלחה. עם נסיון רב ומוצלח.

  • נסיון בהובלה והנהגת צוותים- חובה.
  • ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי, ממוחשב וטלפוני ותודעת שירות גבוהה.
  • ידע אישי ומקצועי בטיפוח טבעי, תזונה טבעית וארומתרפיה - יתרון.
  • שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת מתקדמת - חובה.
  • יכולת למידה מהירה, סבלנות, תפקוד במצבי לחץ, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש מעולים.
  • נדרשת נכונות לעבודה לטווח ארוך.
  • רכב חובה.
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור