חשב/ת אגף החינוך בעיריית טבריה מכרז מספר 2021/3

חשב/ת אגף החינוך בעיריית טבריה מכרז מספר 2021/3

03/01/2021
מספר משרה: 
3855
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
עיריית טבריה
תחום: 
חינוך/הדרכה
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
חשב/ת
תאור תפקיד: 

הכנה והקלדת הזמנות ופקודות זיכוי וניהול חשבונות.

 בחינת תקציבים ובדיקת חשבונות מול חוזים והזמנות.

 מעקב וסיוע בהכנת דו"חות ביצוע והכנסות ממשרדי ממשלה וגורמי חוץ.

 הכנת התקציב השנתי של האגף.

 בדיקות כלכליות בתחומי האגף.

 מתן עזרה ככל שיידרש למנהלת מחלקת חשבות, רכש ואספקה בחינוך.

 תכנון התקציב הרגיל של אגף החינוך והכנתו על פי הנחיות הנהלת הרשות, גזברית העירייה ומנהל אגף החינוך.

 הזנת התקציב השנתי של אגף החינוך בהתאם לתוכנית העבודה והתקציב השנתי של אגף החינוך.

 ביצוע בקרה ומעקב תקציבי אחרי תקבולים ותשלומים ברמת סעיף תקציבי, של כל אגף החינוך.

 הכנת הזמנות עבודה, אישור ע"י הגורמים המתאימים, ואישור החשבונות לתשלום .

 מעקב חודשי על דוח מיתר בכללותו, ובדיקת התקבולים המגיעים לרשות המקומית ממשרד החינוך, כמו כן יש לבדוק את כל הקיזוזים המופיעים בדוח' מיתר.

 דיווח וגביית כספים מבתי הספר והגנים, וממשרדי ממשלה )בעיקר משרד החינוך( . או כל גורם אחר התורם /מסייע בכספים לאגף החינוך .

 פיקוח בקרה והנחיית בתי הספר וגני הילדים העירוניים בנושא ניהול כספים וחשבונות, כולל בתי ספר הפועלים במסגרת הניהול העצמי.

 ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו ע"י הממונה

היקף המשרה: 100%

 כפיפות ישירה : מנהל אגף החינוך

 כפיפות מקצועית : גזברית העירייה

 דרוג :מנהלי/ מח"ר, טווח דרגות: 10-8 /40-38 או חוזה אישי באישור משרד הפנים.

 רמת התפקיד: סגן מנהל מחלקה

 בקשות למכרז יש להגיש עד יום 18/1/2021 שעה - 15:00

 טפסים להגשת הבקשה למועמדות יש להוריד באתר העירייה בכתובת https://www.tiberias.muni.il - 04-6739525 לברורים טלפון

  את הטפסים המלאים הכוללים שאלון מועמד, קורות חיים, תעודות השכלה וכל הנדרש בפרוט דרישות המכרז, יש לשלוח למייל drushim@tiberias.muni.il או להגיש למשאבי אנוש קומה ב' בבניין העירייה, רח' טבור הארץ. )עדיפות במייל(

 בקשות שתגענה ללא כל המסמכים והתעודות המעידות על כישורי המועמד לא תובאנה לדיון.

 כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.

 הזוכה במכרז מתקבל/ת לתקופת ניסיון של שנתיים, בה יבחנו כישוריו/ה עפ"י חוות דעתו של הממונה הישיר.

 בהתאם לחוק העדפה מתקנת בישראל, תינתן עדיפות לקליטת מועמדים עם מוגבלות בכפוף לעמידתם בתנאי הסף.

מועמדים/ת שלא ייפנו בהתאם לנ"ל - לא ייענו.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תואר אקדמי ראשון ממוסד אקדמי מוכר באחד מהתחומים הבאים: כלכלה או חשבונאות או מנהל עסקים או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף.

 ניסיון מוכח של 3 שנים בתחום משאבי החינוך ברשויות מקומיות, תכנון תקציב ופיקוח על ביצועו, מיצוי משאבים ממשרד החינוך.

 יכולת ניהול וארגון, עבודה בצוות, נשיאה באחריות, פיקוח ובקרה.

 יחסי אנוש תקינים, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, יעילות וזריזות , ניסיון עבודה מוכח ומוצלח במגע עם קהל.

 ידע, ניסיון ושליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנת Office ובפרט ב Excel.  יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ועמידה בלוח זמנים.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור