מנהל/ת אגף רווחה ובריאות לקבוץ שמיר
מנהל/ת אגף רווחה ובריאות לקבוץ שמיר
09/12/2019אחריות כוללת על כל פיתוח ותפעול של פעילות תחומי הרווחה והבריאות
פרוט תחומי האחריות:
- אחריות כוללת על תחומי הרווחה והבריאות בקהילה.
• אחריות על הכנת תכניות עבודה ותקציב האגף של תחום בריאות ורווחה והוצאתן לפועל
• . בקרה ותמיכה למנהלי הפעילויות בבניית וניהול תקציבי הענף
• הובלת תהליכי שיפור, ייעול ופיתוח ענפי האגף
• ליווי, הכוונה והדרכה של כפיפיה/ו הישירים, כולל מתן משוב ובקרה וסמכות להפסיק את עבודתם .
• קשר עם הציבור: העברת אינפורמציה רלוונטית לציבור וקבלת משוב וכתובת לפניות הציבור בנוגע לנושאים רלוונטיים .
• מיצוי זכויות - ליווי החברים בתהליך מיצוי זכויות מול הקיבוץ וגורמים חיצוניים (מוסדות המדינה, חברות ביטוח וכו') .
• אחריות על תחום הרווחה בשעת חירום.
• קשר עם גורמי חוץ (עמותות, ארגונים וכו')
• חברות בהנהלת קהילה וצוות צח"י
• ניהול ועדת אגף חברה ורווחה, ועדת צרכים מיוחדים וצוותים שונים באגף .
• ניהול בפועל של קרן סיעוד וקרן צרכים מיוחדים .
היקף משרה :מלא
התפקיד קדנציאלי. המינוי מחייב אישור בהנהלת קהילה ובמזכירות רחבה
כפיפות: מנהלת הקהילה .
מועד התחלת העבודה: 1/1/2019
ניסיון בעבודה בתחום הרווחה ו/או החברה ו/או הבריאות
• ניסיון בניהול אנשים ותקציבים
• ניסיון בעבודה במערכת קיבוצית- יתרון
• לימודים או הכשרה בתחום הניהול או הטיפול- יתרון
כישורים נדרשים :
יחסי אנוש מעולים, סבלנות ויכולת הכלה
• אמינות, יושרה ודיסקרטיות
• כושר ארגון והטמעת נהלים
• יכולת להתמודד עם מצבים מורכבים
• יוזמה (פר ו- אקטיביות )
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור