תומך/ת תוכנה טכני בכיר

תומך/ת תוכנה טכני בכיר

21/01/2020
מספר משרה: 
2126
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
חסוי
תחום: 
מחשבים/הייטק
מערכות מידע
מקצוע: 
מהנדס/ת תוכנה
תאור תפקיד: 

הצטרפות לצוות התומכים הטכניים שלנו. עם הכניסה לתפקיד ידרש העובד ללמוד את המוצר שלנו לעומק בהיבטים של תוכנה ומעט חומרה ואח"כ לתמוך בלקוחות. צריך שילוב של ידע בתוכנה יחד עם רצון לתת שירות לקוחות נעים וסבלני ללקוחות בחו"ל.

שכר – סביב 12 + הוצאות נסיעה

תיאור התפקיד:

  • תומך לקוחות בכיר לתמיכה בלקוחות גלובליים בתחום התוכנה (קשר עם דילרים ולקוחות קצה)
  • טיפול בקריאות שרות ברמת TIER 3-4 – מענה טכני ופתרון בעיות מורכבות במערכת מולטידיסיפלינארית הכוללת תוכנה וחומרה

פירוט התפקיד:

  • עבודה כחלק מצוות התמיכה הטכנית הגלובלית
  • ניתוב ואסקלציית קריאות שרות לפי הצורך כולל פנייה ועבודה עם מחלקת הפיתוח בחברה עד לפתרון הבעייה.
  • תיעוד ובקרת קריאות השרות.
  • הכנת חומר הדרכה והצגתו בארץ ובחו"ל
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ידע וניסיון:

  • תואר ראשון בהנדסת תוכנה או מחשבים / ניהול מערכות מידע – חובה
  • תואר שני בהנדסת תוכנה או מחשבים / ניהול מערכות מידע – יתרון
  • 5+ שנות ניסיון בתמיכת תוכנה / ניהול מערכות מידע מחברות של מוצר מולטידיסיפלינרי (רפואי, מדפסות, מוצרי צריכה, רובטיקה וכד')
  • ניסיון בתמיכת תוכנה מ Call Center בתחומי תקשורת / אינטרנט – לא מתאים !!
  • אנגלית – כתיבה ודיבור ברמה גבוהה – חובה
  • שפה נוספת - יתרון
  • ניסיון מוכח בניהול פרויקטים, ניהול משימות ותתי משימות
  • שליטה בסביבת Office  - חובה
  • שליטה במערכת ERP – יתרון ל: Priority
  • היכרות עם סביבת עבודה CRM כגון Sales Force   - יתרון
  • כתיבת סקריפטים מורכבים ב SQL וסביבת WINDOWS - יתרון

יכולות נדרשות:

  • יכולת ניהול פרויקטים, ניהול משימות ותתי משימות
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות וממשקים פנים אירגוניים
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • יכולת למידה עצמית
  • יכולת טכנית גבוהה
  • יכולת הצגה והדרכה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור