מנהל/ת שירות לקוחות

מנהל/ת שירות לקוחות

24/11/2019
מספר משרה: 
1996
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
חסוי
תחום: 
שירות לקוחות
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

מתן אפקטיבי של שירות ללקוחות החברה, ברובם חנויות האופטיקה. לשמר רמה גבוהה של זרימת העבודה במחלקה מרגע קבלת ההזמנה ועד צאת העדשות ללקוח ויצירת מערך תומך מכירות לאנשי השטח.

חלק מהמדדים המרכזיים:

  • הטמעת חזון שירות לקוחות – שירות מקצועי, מהיר, יעיל ללקוחות החברה
  • לייצר זרימת עבודה אפקטיבית מרגע כניסת ההזמנה ועד רגע יציאת המוצר ללקוח – קיצור זמנים וייעול התהליך
  • אחוז מענה גבוה ללקוחות ועמידה ביעדים שנקבעו ובשביעות רצון גבוהה
  • טיפול בתלונות לקוח בצורה מיטבית לשביעות רצון הלקוח ללא בעיות חוזרות ונשנות
  • יצירת שיתוף פעולה עם הייצור לזרימת המידע והתהליכים בין המחלקות
  • בעתיד הקרוב – נרצה שמערך שירות הלקוחות ייכנס לתהליכי מכירה פרואקטיביים, שינוי זה יובל על ידי המנהל החדש. ודיגיטציה של תהליכי השירות.

ממשקים מרכזיים : מחלקות הייצור בחברה – ייצור, תפ"י, מסגור, שיווק, מכירות  ובעתיד – לקוחות החברה באופן פרואקטיבי.

4 ימי עבודה בשבוע בשמיר אופטיקה, יום עבודה בשבוע סיבוב אצל לקוחות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • תואר ראשון - עדיפות להשכלה טכנית
  • היכרות עם עולם האופטיקה – יתרון משמעותי
  • ניסיון מוכח בניהול אנשים
  • ניסיון בשירות לקוחות – יתרון משמעותי
  • אנגלית טובה
  • ניסיון בעבודה עם פריוריטי ועם אקסל
  • נכונות לעבודה מאומצת
  • שעות עבודה ושעות נוספות ככל הנדרש

תכונות נדרשות:

  • רמת שרותיות גבוהה
  • יכולת הכלה של תלונות הלקוח
  • יכולת עמידה בלחץ ועומס
  • תקשורת בין אישית גבוהה ויכולת העברת מסרים רהוטה
  • יצירתיות וגמישות בפתרון בעיות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור