אחראי/ת שרות ללקוחות – הבטחת איכות ורגולציה

אחראי/ת שרות ללקוחות – הבטחת איכות ורגולציה

15/08/2019
מספר משרה: 
1709
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
חסוי
תחום: 
איכות/רגולציה
מקצוע: 
אבטחת איכות
תאור תפקיד: 

טיפול בהודעות ללקוחות על שינויים ומעקב אחר קבלת האישורים,  הודעות ללקוחות בנושאי בעיות איכות (כולל טיפול בהחזרת מוצרים), מענה ללקוחות בנושאי איכות ורגולציה וטיפול בשאלוני לקוחות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • שליטה בסביבת מחשב, אנגלית טובה כולל כתיבה, קריאה ודיבור.
  • תואר אקדמאי – יתרון
  • הכרות עם תחומי הבטחת איכות ורגולציה של מכשור רפואי - יתרון
  • דקדקנות, סדר והקפדה על פרטים
  • יכולת לקחת אחריות ולהוביל משימות
  • תודעת שירות
  • יכולת עבודה בצוות
  • עבודה בשעות לא שגרתיות וזמינות לפניות לקוחות בשעות אחה"צ והערב, כולל שישי (שעות העבודה של הלקוחות) – לפי הצורך
  • תגובתיות מהירה
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור