אחראי/ת שרות ללקוחות – הבטחת איכות ורגולציה
אחראי/ת שרות ללקוחות – הבטחת איכות ורגולציה
15/08/2019מספר משרה:
1709
מועצה/אזור/יישוב:
חברה:
חסוי
תחום:
איכות/רגולציה
מקצוע:
אבטחת איכות
תאור תפקיד:
טיפול בהודעות ללקוחות על שינויים ומעקב אחר קבלת האישורים, הודעות ללקוחות בנושאי בעיות איכות (כולל טיפול בהחזרת מוצרים), מענה ללקוחות בנושאי איכות ורגולציה וטיפול בשאלוני לקוחות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- שליטה בסביבת מחשב, אנגלית טובה כולל כתיבה, קריאה ודיבור.
- תואר אקדמאי – יתרון
- הכרות עם תחומי הבטחת איכות ורגולציה של מכשור רפואי - יתרון
- דקדקנות, סדר והקפדה על פרטים
- יכולת לקחת אחריות ולהוביל משימות
- תודעת שירות
- יכולת עבודה בצוות
- עבודה בשעות לא שגרתיות וזמינות לפניות לקוחות בשעות אחה"צ והערב, כולל שישי (שעות העבודה של הלקוחות) – לפי הצורך
- תגובתיות מהירה
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור