מנהל/ת משרד והנהלת חשבונות למרכז מסחרי בחיפה
מנהל/ת משרד והנהלת חשבונות למרכז מסחרי בחיפה
07/11/2024לחברת נדל"ן בינלאומית מובילה, אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת עם תעודת הנהלת חשבונות סוג 2, להצטרף לצוות המנצח שלנו במרכז המסחרי בחיפה. אם את/ה בעל/ת ניסיון בתחום, יחסי אנוש מצוינים ורצון להוביל תהליכים משמעותיים, זו ההזדמנות שלך!
מה בתפקיד?
- מענה טלפוני ללקוחות המרכז המסחרי, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה.
- ביצוע הנהלת חשבונות לשוכרים במתחם, כולל:
- הוצאת חיובים עבור שכירות, דמי ניהול, חשמל, אחזקה שילוט, ארנונה שטחים ציבוריים וכו.
- גיול חובות – מעקב אחר תשלומים והסדרת חובות.
- הפקת קבלות וחשבוניות ללקוחות.
- התאמות בנק וקליטת חשבוניות ספקים.
- תשלומים לספקים באמצעות שיקים והפקדות לבנק.
- ביצוע פקודות יומן
- ניהול פדיונות והזנתם במערכת והוצאת חיובים לשוכרים.
- מעקב על הסכמי שכירות וקבלת בטחונות, כולל הכנת טפסי אישור עסקה להנהלה.
- הכנת דוחות להנהלה, כולל תקציב שנתי, הכנת תקציב למול ביצוע וכו'.
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה! סוג 3 – יתרון.
- לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה!
- ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת SAP.
- הכרות עם תוכנות OFFICE – חובה.
- יכולת עבודה מול ספקים ורשויות.
- יחסי אנוש טובים, מוסר עבודה גבוה ועצמאות.
- יכולת לעבוד תחת לחץ ולבצע מספר משימות במקביל.
אם את/ה מחפש/ת מקום שבו תוכלי/תוכל להוביל, להשפיע ולצמוח, שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו למסע למוצלח!
* משרה מס׳ #439238 מיועדת לגברים ונשים כאחד